Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
    Member Boddah's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)

Thumbs up REQUEST: Layout voor browser game

Hallo,

Ik ben plannen aan het ondernemen om een nieuw browser game op te starten. Qua codering is dit voor mij geen probleem, kost gewoon tijd maar dat komt wel in orde. Maar ik qua layout is het wel iets anders, ik heb daar gewoon geen talent voor

Ik heb ondertussen wel wat ervaring met browser games, dus het is niet weer een zoveelste wishful thinking. Peloton heb ik bv volledig zelf gemaakt, en dat begint stilaan wel te draaien. Ik heb ondertussen een goed en origineel concept bedacht voor een nieuw spel, en ik denk dat ik beide games wel tegelijk kan onderhouden.

Het is dus niet dat dit project volgende week in de schuif ligt, er zal wel degelijk iets met je layout gedaan worden. Maar omdat ik dit zelf volledig als hobby beschouw (en doe), is er dus geen vergoeding voorzien. Uiteraard zal je naam (en eventueel link naar je portfolio e.d.) zeker vermeld worden.

Het concept voor de layout is: film.
    De layout moet vooral kleurvol zijn en de sfeer van Hollywood uitademen.

De start pagina is voorlopig genoeg, aangezien ik ook (nog) niet het hele concept van het spel uit de doeken doe.

(Wel geen flash, aub)

Alvast bedankt!!

Approved 9-lifer Stimpy's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    mss kan je vermelden welke items en/of ruebrieken er allemaal opmoeten? zowat in het wilde weg iets filmachtigs maken lijkt me nogal moeilijk

iTrader
    1 (100%)
    Sorry, ik ben misschien iets te parano´de

In het spel ben je baas van een filmstudio en moet je films produceren. Eigenlijk een beetje zoals het spel 'The Movies', met acteurs, regisseurs, etc.

Dus een layout met bv filmspoelen, van die zoeklichten, palmbomen, 'walk of fame'-sterren, enzovoort. Het mag er gerust een beetje over zijn. Cartoon stijl lijkt me wel iets, zoals die Looney Tunes intro met die rode cirkels. Dat zijn leuke tekstfonts ook. Dus speels en niet al te serieus.

De startpagina zal een tekstgedeelte bevatten dat het spel kort toelicht (maximum 150 woorden). Er zal uiteraard een login gedeelte moeten zijn, met username en paswoord.
    En verder de typische links, zoals home, registratie pagina, paswoord verloren, forum, spelregels en de 'about'.

Een goede naam voor het spel heb ik nog niet, maar het zal 1 woord zijn en moet goed opvallen in de layout (je kunt als werktitel 'Cinema' nemen).

Hopelijk heb je nu meer een idee waar ik naar toe wil.
    Laatst gewijzigd door Boddah; 14 september 2007 om 20:23

Approved 9-lifer Cycloon's schermafbeelding
    iTrader
    49 (100%)
    Doet me denken aan Popomundo eigelijk (maar dat is dan met muziek).

iTrader
    1 (100%)
    Ja, het heeft wel zowat dezelfde uitstraling als ik zou willen.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten