Bestaat er een mogelijkheid als je een knappe background image hebt, deze op de body te zetten en dat deze in elke resolutie uitkomt, zonder repeat?
Bestaat er een mogelijkheid als je een knappe background image hebt, deze op de body te zetten en dat deze in elke resolutie uitkomt, zonder repeat?
ik vrees ervoor... wat je best zou doen, denk ik, is gewoon de afbeelding heel groot maken en centreren... mensen met een grote resolutie zullen er dan alles van zien, mensen met een kleine resolutie enkel het center.
maar dan moet je natuurlijk ook zien dat ie niet te groot wordt in kb's...
mss is het wel op te lossen met js of php, dat weet ik niet. allessinds niet gewoon in html vrees ik.
Ik vraag me dan af hoe bepaalde makers het klaren om bv een radial gradient als achtergrond te hebben. Da's dynamisch en dus anders op verschillende resoluties, maar ik vind er maar geen logische verklaring voor!
als ge eens de lijst van de betere belgische webdesigners doorloopt (sticky) dan ziet ge er veel mee volledige achtergronden... en wat blijkt: allemaal flash. tzal dus wel daar iets mee te maken hebben zeker?
'k Had het over websites ZONDER flash, zeer zeker van. 't Moet nu wel lukken dat ik die bepaalde website niet bij m'n favorieten gezet heb.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)