Hey
Ik ben eens een poging aant doen OO te actionscripte ( ik ben hier dus nieuw in)
het probleem is dat de classe die ik aan het schrijven ben een Tween zou moete uitvoeren die niet werkt.
Dit is de classe
En hiermee wordt ze aangeroepenCode:class CharsWindow extends MovieClip { private var xmlUrl:String; private var nwWidth:Number; private var nwHeight:Number; private var nwName:String; private var newWin:MovieClip; public function CharsWindow(bgColor:Number, wWidth:Number, wHeight:Number, wName:String, xmlDoc:String) { xmlUrl = xmlDoc; nwWidth = wWidth; nwHeight = wHeight; nwName = wName; // newWin = _root.createEmptyMovieClip(wName, 1000); newWin._x = -wWidth-20; newWin._y = 0; newWin.beginFill(bgColor, 100); newWin.moveTo(0, 0); newWin.lineTo(wWidth, 0); newWin.lineTo(wWidth, 0); newWin.lineTo(wWidth, wHeight); newWin.lineTo(0, wHeight); newWin.endFill; } public function slideIn() { var whereTo:Number = 200; Number(Stage.width/2 - nwWidth/2); var tw = new mx.transitions.Tween(newWin,"_x",mx.transitions.easing.Elastic.easeOut,whereTo,3,true); } }
Er wordt dus een kaderke getekent buiten het scherm ( dat werkt ) en dat zou dan naar het midden moeten moeten schuiven.Code:var t = new CharsWindow(0xFFFFFF, 200, Stage.height, "blabla", "blabla"); nxtBtn.onRelease = t.slideIn;
Grtz en alvast bedankt

LinkBack URL
About LinkBacks
Met citaat reageren