Oorspronkelijk geplaatst door
FitZ
Krijgen jullie zowel jsp, php en asp? Gewoon vraagje ze. Was mss my bad om het zo te verwoorden waarom we geen java krijgen.
Volledig mee akkoord, maar ik merk echt verbetering (nu ni persé 1.O strict, maar alleszins al valid

). En in principe zorg je er zelf voor dat alles valid is, ook al wordt het niet gechecked. Desondanks heb je gelijk dat er in cmd meer gehamerd moet worden op w3c validatie.
Maar om te zeggen dat als je efectief designgericht wilt gaan werken, voor mct moet kiezen vind ik mss wel wat veel gezegd. De tools worden aangeleerd, maar het designen (creatief en origineel) op zich moet nog altijd van jezelf komen. Ik denk dat het grafisch toolpakket in cmd gelijkaardig is aan dat van mct. En als sommige mct'ers hier site check doen (n/o

) denk ik soms ook "hmz, leren ze dat bij mct?".
Kwil zeker ni mct aanvallen ofzo, want ik ken de richting er niet genoeg voor. Ik denk da ge bij beide richtingen genoeg zelfdiscipline moet hebben om enkele zaken die enigszins wat in de schaduw blijve staan, zélf naar voren te brengen in uw werk.
My 2 cents.
ps: cmd is idd master