Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
    Member NaaiT's schermafbeelding
    iTrader
    0

Simpel foto-album voor gebruikers-upload

Hey,

Ik ben op zoek naar een programma/script die gewone gebruikers toelaat om zo simpel mogelijk zelf foto's te uploaden naar mn website. Heb al even rond gekeken, maar bij de dingen die ik vind zijn er meestal user-accounts nodig.

De website zou eigenlijk foto's van een trouwfeest moeten hosten. Het script moet zo simpel mogelijk zijn, om de 'drempel' zo laag mogelijk te houden. Liefst gewoon een upload-knop waarin gebruikers gewoon een hele map kunnen selecteren. Eventueel met maximum file size controle, maar hoeft niet.

bedankt!

Sven

Approved 9-lifer GigaPixels's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Building the Back-End of a Photo Site | Nettuts+

Create a database that will store our images.
    Create a home page that retrieves all of the photos that are stored in our database.
    Allow the user to upload photos.
    Lijkt wel te doen wat je nodig hebt, de source code is ook beschikbaar daar :-) gratis
    9lives' hack fiasco: 1 | 2 | 3

Member NaaiT's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GigaPixels Bekijk bericht
    Building the Back-End of a Photo Site | Nettuts+

Lijkt wel te doen wat je nodig hebt, de source code is ook beschikbaar daar :-) gratis
    bedankt, kan ik inderdaad wel wat mee aanvangen

Wegens tijdsgebrek maar gisteren kunnen aan beginnen. Ik baseer me op die code, maar ga enkel het uploaden zelf implementeren. Daarnaast ga ik het uploaden van meerdere bestanden tegelijk toelaten. Al even zitten zoeken & blijkbaar zijn er geen echt waterdichte mooie oplossingen, dus ga ik de gebruikers toelaten een ZIP/RAR bestandje te uploaden & die ga ik dan op server-kant verwerken. Moesten er mensen zijn die betere ideeën hebben, altijd welkom Wel iets dat dan over verschillende browsers werkt & geen extra plugins aan de gebruikerskant vereist.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten