Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8
    Member
    iTrader
    0

Diedjies Kuurne (Membercard)

2 jaar geleden heb ik naar "Diedjies" geweest en heb daar een membercard gekregen.
    Sinds dien niet meer geweest (ook niet naar gelijke soort plaatsen).

Nu ik afgelopen week nog eens naar 'Diedjies' ben geweest, werkte mijn membercard niet meer.
    Toen ik vroeg aan de persoon die het scande: 'enig idee wat de oorzaak daar van is?'.
    Zei hij: 'Da wetekik ni wi, ga ma in de andere rij staan'

In ieder geval, ik naar de andere rij en uiteindelijk aan de balie zeiden ze dat ik in de carré (Willebroek)
    een andere kaart heb aangevraagd. Ik zei dat ik daar nog nooit ben geweest maar ze zeiden er niet veel op. Buiten dat ik die andere kaart van de carré mocht wegsmijten en dat de membercard van Diedjies terug werkt. Maar ik moest wel weer de volle pot betalen om binnen te mogen.

Veel kon ik niet meer zeggen want het personeel was al ambetant omdat ik veel vragen stelde. En ik had het gevoel dat ik buiten gesmeten zou worden voor ik binnen was

Nu mijn bedenkingen:
    - Is het een 'scam' zodat je gewoon terug de volle pot moet betalen om binnen te gaan?
    Dat hij zogezegd niet meer werkt.
    - Is er iemand die mijn gegevens/naam gebruikt?
    - Heb ik een dubbelganger?

Kans dat ik binnenkort terug naar Diedjies ga zal wel gering zijn. Maar heb het gevoel als ik daar weer naartoe zal gaan dat hij weer niet zal werken ^^ En de persoon die naar de carré zal gaan, zal denk ik ook weer de volle pot mogen betalen

Approved 9-lifer w3bb3r's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    't Kan zijn dat je na enige tijd uitgeschreven bent uit het systeem dat doordaar je membercard niet meer werkt..
    of slechte barcode
    'k denk nie dat ze zomaar gaan zeggen om u een nieuwe membercard aan te schaffen.

iemand anders die u gegevens/naam gebruikt zou in principe niet mogen, want je met de dag van vandaag "inchecken" met uw identiteitskaart en zo verkrijg je een membercard. misschien ergens een foutje in het systeem met hetzelde ID van die kaart

Member |nfected's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Memberschip Cards werken maar 1j he. Daarom ieder jaar altijd ander kleurtje. Is in zoveel clubs zo. Deal with it

Approved 9-lifer w3bb3r's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    bij Diedjies blijft die membercard geldig na 1j

Member awesome's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door w3bb3r Bekijk bericht
    bij Diedjies blijft die membercard geldig na 1j
    Idd, heb er één sinds de invoering ervan en nooit moeten veranderen. Laatste keer dat ik ging is zo'n 3 maand geleden, was geen probleem.

Membercard aanvragen kan gewoon online dus misschien wou iemand je pesten of heb je het eens gedaan en dan vergeten?

Member
    iTrader
    0
    Bij Diedjies blijven ze langer geldig dan 1 jaar want maat had z'n membercard op hetzelfde moment en die kon wel binnen

Denk niet dat iemand me wou pesten via online aanvraag, ook heb ik het zelf niet gedaan en vergeten ^^
    Zal waarschijnlijk foutje in systeem geweest zijn.

Maar zal me er geen zorgen in maken, toch bedankt voor de reacties!

Member
    iTrader
    0
    Ik heb de mijne al 5 jaar nooit geen probleem gehad. Oorzaak kan je mss vinden door Marc Humblet te contacteren op Facebook.

Sent from my HTC Desire X using Tapatalk 2

Member
    iTrader
    0
    Beste devilkiller,
    stuur me zeker een PM met je volledige naam en huidige mailadres, dan bekijk ik precies waar er iets misgelopen en geef ik je een persoonlijk antwoord op bovenstaande vragen.

ter info: lidkaartjes moeten niet jaarlijks vernieuwd worden en blijven dus altijd geldig.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten