Dit onderwerp werd niet door Soeverein opgericht.
Ik bekijk het eigenlijk meer in de zin van hoeveel tijd er in een kind kruipt. Geld is allemaal relatief. Niet dat ik rijk rijk ben, maar een kleine zou ik me nog wel kunnen permitteren als ik wou. Tijd is me echter veel meer waard, ik kom nu al tijd te kort om alles gedaan te krijgen wat ik wil. Ik zou eigenlijk weekends van 5 dagen moeten hebben.
Het leven is gewoon te kort om het te verspillen aan het huisje/boompje/beestje ideaal. Een man wordt gemiddeld 78 of zo? Pakt dat ik dan in het beste geval tot mijn 75 nog goed ben en nog kan reizen en seksen en van het leven genieten. Dan resteert me nog minder dan 50 jaar, en dat is waarschijnlijk maar half de tijd die ik nodig zou hebben om alles gedaan of gezien te hebben wat ik wil ervaren in het leven.
Zoekt u een meisje in plaats van een vrouw. Dat is al een goed begin. En inderdaad, dat blijft niet eeuwig duren, maar who cares?
Ik heb pas ook een goede relatie van 3 jaar achter de rug waar ik grotendeels enkel met plezier op kan terugkijken. Spijtig dat ze de laatste maanden zo serieus begon te zagen achter klein mannen, maar goed. Ze was ook net 30 geworden, dus was sowieso aan vervanging toe.
Pakweg 6 weken verder en ik heb al een nieuwe bedwarmer. Net 18 jaar gerijpt, past perfect bij mijn whiskeyverzameling. En ze gaat verder studeren voor ze aan een gezinnetje wilt denken. Dus met wat chance nog zeker 4 jaar te gaan voor ik die ook weer moet inwisselen.![]()

LinkBack URL
About LinkBacks
Met citaat reageren
", "waarom?
" of "ocharme
" zijn, zelfs al staan de toekomstige ouders daar te glunderen. Kan het gelukkig wel altijd onder een groen lachje verbergen
Social conventions...

Waarschijnlijk zeggen ze constant dat uw moederinstinct later wel zal opbloeien enzo?
"je kan niet voorspellen hoe je er over x jaar over gaat denken. Wie weet heb je dan plots wel een kinderwens.." Ja, daarom moet er NU iets aan gedaan worden tiens
)
Ik loop hier bijvoorbeeld thuis al van mijn 10 jaar (!) te verkondigen dat ze van mij noooooooit kleinkinderen moeten verwachten. En intussen spreken ze al 4 jaar (zo lang duurt mijn huidige relatie tot nu toe) over extra meubels en babyspullen "voor als er kleinkinderen komen"