Pagina 25 van 56 Eerste ... 1521222324252627282935 ... Laatste

iTrader
    0
    Wat Tha_non zei. In een huwelijk ben je automatisch de vader en moet je dus actief bewijzen dat je dat niet bent als je wil.

Care to elaborate? Hier zit volgens mij een goei verhaal achter! En met goei bedoel ik eigenlijk tragisch.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door glashelder Bekijk bericht
    Ik ben de eerste die zal toegeven dat ongelukken ook bij de meest oplettende ouders gebeuren, maar "op het perron" is nu niet meteen de plaats waar je je kind uit het oog moet verliezen. Ik krijg al de kriebels als ik het kind van een ander zie 'los' lopen daar, laat staan als het m'n eigen kind zou zijn. Loslaten en laten ontdekken en "niet te ver hé" doe je maar op een plek waar niet af en toe een trein passeert.
    Volledig mee eens. Zo zijn er wel meer situaties. Elke dag zie ik in het verkeer wel zotten rijden met de kindjes op de achterbank...

iTrader
    24 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jeffer1980 Bekijk bericht
    Wat Tha_non zei. In een huwelijk ben je automatisch de vader en moet je dus actief bewijzen dat je dat niet bent als je wil.

Care to elaborate? Hier zit volgens mij een goei verhaal achter! En met goei bedoel ik eigenlijk tragisch.
    edit: toch maar even aanpassen want was te identificeerbaar. maar denk al even niet zo heel nuchter meer, en moest men verhaal echt kwijt. Wist niet dat er zo veel reactie op zou komen ...

korte versie: vrouw van men beste maat heeft me verleid terwijl haar vent KO in de zetel lag. Heb een zalige nacht gehad. 2 maand later telefoon van men maat dat hij ne kleine gaat krijgen ook al dachten dokters dat het bijna onmogelijk was. Hij is er supercontent mee en beseft niks, maar heeft me wel gevraagd peter te worden. Fuuuuck
    Laatst gewijzigd door Soeverein; 3 augustus 2012 om 16:44 Reden: teveel identificeerbare details vrijgegeven

Emiel Goelen's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Dus ge zijt peter van uw eigen kind?
    Awesome.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Soeverein Bekijk bericht
    Zit op dit moment dus wel wat met de schrik... als die dokter me paar jaar terug gewoon een vasectomie had gegeven was dees nooit gebeurd.
    Mocht je verantwoordelijker geweest zijn ook niet?

Trouwens vind ik het niet bepaald een goed idee om dergelijke zaken online te smijten.

edit: Eigenlijk wel sterk, mensen die een vasectomie laten uitvoeren omdat ze geen zelfcontrole hebben.
    Het komt ook enorm over alsof je een deeltje van de schuld bij de dokter legt die je geen vasectomie wilde geven in plaats van de schuld volledig bij jezelf en die vriendin van je beste vriend te leggen. :')
    Laatst gewijzigd door cura; 3 augustus 2012 om 14:00
    Man is the measure of all things–of things that are, that they are, and of things that are not, that they are not. - Protagoras
    Be silent! Be still! That's it... and look upon this moment. Savor it! Rejoice with great gladness! Great gladness! - Excalibur (1981)

tommie314's schermafbeelding
    iTrader
    56 (98%)
    Maar je vriend beseft dus dat zijn vrouw heeft scheef gegaan?

Saphira's schermafbeelding
    iTrader
    0
    zo'n goeie beste maat dat je bent
    The stilness was peaceful -not like the calm before the tempest, but like a clear night untouched by even the dream of a storm
    "Je brandt iets in om het in de herinnering te laten blijven hangen: alleen dat wat niet ophoudt pijn te doen blijft in de herinnering bewaard." - F. Nietzsche

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Saphira Bekijk bericht
    zo'n goeie beste maat dat je bent
    ²

glashelder's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tommie314 Bekijk bericht
    Maar je vriend beseft dus dat zijn vrouw heeft scheef gegaan?
    Dat haal ik er niet uit?

Bon, 't eerste wat je toch doet in zo'n geval is contact opnemen met die vrouw.
    "A confident people is not exclusive. A great religion affirms other religions. A great culture affirms other cultures. A great nation affirms other nations. A great individual affirms other individuals, validates the being-ness of others and the vitality." ~ Leonard Cohen

Saphira's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mexxus Bekijk bericht
    ²
    is toch, als die ene niet in staat is om zijn vrouw wat lekkers te geven, dan offert hij zich maar op eh

zelfs voor kindjes zorgen doetie!

Je kunt neit zeggen datie geen diensten bewijst eh
    The stilness was peaceful -not like the calm before the tempest, but like a clear night untouched by even the dream of a storm
    "Je brandt iets in om het in de herinnering te laten blijven hangen: alleen dat wat niet ophoudt pijn te doen blijft in de herinnering bewaard." - F. Nietzsche

extreme_fox's schermafbeelding
    iTrader
    74 (99%)
    hopelijk is het niet jouw kind e
    have no idea for a signature

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Saphira Bekijk bericht
    is toch, als die ene niet in staat is om zijn vrouw wat lekkers te geven, dan offert hij zich maar op eh

zelfs voor kindjes zorgen doetie!

Je kunt neit zeggen datie geen diensten bewijst eh
    Idd, zeer attent. Blijkbaar is de regel Vriendschap > Miekes niet meer van kracht.

Ik hoop voor jou Soeverein dat je er quasi ongeschonden uitgeraakt. Wie weet kan het nog voordelig voor je uitdraaien.

Je zou alleszins niet de eerste zijn waarvan een bevriend koppel, die niet aan kinderen kan geraken, vraagt aan een vriend om te "doneren".

Oldskooler's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Je hebt hem het beste cadeau ooit gegeven.

Binnen 6 jaar staat die zo langs een schoolpleintje geparkeerd, toe te kijken.
    These scores indicate that you are a tough-minded moderate progressive; this is the political profile one might associate with a liberated atheist. It appears that you are cynical towards religion, and have a suspicious and unsympathetic attitude towards humanity in general.

iTrader
    0
    schitterend

Lorim's schermafbeelding
    iTrader
    73 (100%)
    Echt epic post. Voor in een film ofzo. Hopelijk bestaat het hier binnen +-10 jaar nog dan komt ik eens zien hoe dat is geëvolueerd.

Pagina 25 van 56 Eerste ... 1521222324252627282935 ... Laatste

Regels voor berichten