Weergegeven resultaten: 1 t/m 11 van 11

Discussie: Sinksenfoor

Member
    iTrader
    0

Sinksenfoor

Hoi

Ik ga morgen met enkele vrienden naar de Sinksenfoor in Antwerpen. Maar ik ken Antwerpen niet zo goed. Daarom vroeg ik me af welke parking het gemakkelijkst is om te parkeren. Ik heb gelezen op internet dat er verschillende parkings zijn. De parking van de Scheldekaai zou gratis zijn? Dat zou natuurlijk wel handig zijn als we een gratis parking vinden.

Approved 9-lifer Genius's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Scheldekaai is idd het beste, daar heb je massa's gratis parking en is gelegen op't Zuid. Op zaterdag staat deze meestal wel enorm vol maar je vindt altijd wel een parkeerplaats.

Nadien gewoon de straat oversteken, rechtdoor lopen en je ziet de sinksefoor vlak voor u liggen.

Platinum Member Thorazer's schermafbeelding
    iTrader
    783 (100%)
    Als je avonds of in het weekend wil gaan veel plezier op een plekje te vinden en hopelijk is je wagen achteraf niet beschadigd.

Als ik van u was zou ik gewoon ondergronds gaan staan en betalen of openbaar vervoer

DW
    DW is offline
    Member DW's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Bwah, met een gloednieuwe auto moet je daar misschien mee oppassen. Anders zou ik geen geld aan een ondergrondse parking geven, mijne staat heel de week op de kaaien en nog nooit problemen mee gehad...

Member Bhse Onkel's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Aan de kaaien ist beste, gratis en vlakbij, kzet er altijd menne wagen, nog nooit iets meegemaakt.
    En ja 't is een nieuw model.

Member deyoeri's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mijne staat ook altijd op de kaaien, wagen van '98, twee weken geleden in ingebroken..Oud of nieuw, maakt niet uit ze, als ze erin willen..Maar soit, gewoon niets in uw wagen laten liggen, dan zijn ze rap weg zoals bij mij. Is voor de rest wrs de enig goede en goedkope oplossing

Approved 9-lifer Vitabis's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Zet hem ook altijd aan de kaai zonder problemen, gewoon niks in laten liggen

Member
    iTrader
    0
    Ok bedankt! Is Scheldekaai de naam van de straat waar die parking is, of is dat gewoon de naam van de parking? Ik rij met de GPS, dus ik moet weten wat ik moet ingeven.

Banned
    iTrader
    0
    Stap 1: GPS NIET VOLGEN om naar Sinksenfoor te rijden.... serieus, NIET DOEN, gewoon afrit van Het Zuid pakken

Stap 2: Rij naar de Schelde

Stap 3: gooi uwen auto daar ergens hene, kaai is gratis, kunt nie missen, langst straat is 3 euro ofzo voor een dagticket in groene zone. Rode zone moete wegblijven, duur en beperkt tot 2 uur ofzo.... lol

Member
    iTrader
    0
    Ik kom van Gent. Is afrit Antwerpen Zuid dan voorbij Antwerpen centrum?

Member Jack Wilshere's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Voorbij Antwerpen-centrum (als je met Antwerpen centrum bedoelt Antwerpen Linkeroever), maar afslag t zuid staat duidelijk aangegeven hoor, kan je niet missen. (afslag noemt letterlijk ’Het Zuid’).
    Dat is trouwens de afslag die je langs het nieuwe justitiepaleis brengt (reminder om te weten of je goed zit).
    Je kan idd best parkeren aan de scheldekaaien, laat gewoon niks zichtbaar rondslingeren in je wagen en dan zal je geen problemen hebben.
    Je kan natuurlijk ook opteren voor betaalparkings maar die zijn gewoon immens duur, minimum 2 EUR per uur.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten