Ja
Nee
Geen mening/niet zeker
Ze mogen wel wat ervaring hebben, het komt er toch iedere keer op neer dat ge "de beste ooit" zijt voor haar.
Geloven wie geloven wil.
De meeste mensen hebben een bepaald 'beleid' bij hun gedrag, een bepaalde lijn die ze volgen. De één vindt het niet erg om met de eerste de beste in de koffer te duiken (A), de ander zal dat veel minder snel doen behalve wanneer hij/zij het gevoel heeft dat het echt klikt en wanneer er een relatie van komt (B).
We bevinden ons allemaal ergens op die lijn tussen A en B. Nu is het uiteraard zo dat hoe dichter een meisje tegen A aanleunt, hoe minder kans je hebt dat jij echt speciaal bent voor haar. Veel kans dat je, net zoals in het verleden bij haar, één van de zoveel bent om haar tijdelijk van aandacht en haar noden te voorzien maar dat het voor de rest eigenlijk allemaal niet veel te betekenen heeft.
Als je daarentegen een meisje ontmoet die dichter bij B aanleunt, dan ben jij diegene die het voor haar de moeite waard maken om verder mee te gaan. Iets wat ze anders niet snel doet, maar nu met jou doet ze het wél.
Uiteraard hangt alles van situatie tot situatie af en kunnen beide meisjes plots een gedragsverandering ondergaan net op het moment dat ze jou ontmoeten, maar over het algemeen zal bovenstaande stelling wel kloppen.
Want iemand die al veel bedpartners heeft gehad kan niet iemand tegenkomen die speciaal is voor haar?
Das dus een gedragsverandering?
Wa nen belachelijke theorie.
Liefst ergens tussen de 3e en de 5e eigenlijk.
Ik moet trouwens niet teveel spreken, want ik ben zelf de tel al kwijtgeraakt![]()
Jij hebt echt over alles zo van die theorieën eh?Ik krijg echt de indruk dat je die theorieën verzint omdat je het leven anders te ingewikkeld vindt. Niet slecht bedoeld maar dat is gewoon de indruk die je opwekt.
Ik kan alleszins zeggen dat het niet is omdat een partner al veel bedpartners gehad heeft dat ik minder kans maak om echt speciaal te zijn voor haar. Zoals Solide al zei:
Oorspronkelijk geplaatst door Solide
ps. mac, gaan we eens enen drinken? En dan zien we wel.![]()
Big mac doet het weer![]()
Als ze veel bedpartners heeft gehad en plots gaat ze (ogenschijnlijk) een vaste relatie aan met iemand "speciaal", dan is dat toch een soort gedragsverandering ja. En dan kun je hopen dat je werkelijk "speciaal" bent voor haar en dat ze daardoor haar promiscue verleden (die ze blijkbaar wel leuk vond) aan de kant schuift voor jou... of je kunt, zoals haar vorige 20 bedpartners, DENKEN dat je "speciaal" bent maar gedumpt/bedrogen/teleurgesteld worden na een week.
Bij een meisje die amper bedpartners heeft gehad is de kans veel groter dat je ook daadwerkelijk speciaal bent voor haar.
Maar nogmaals, het hangt nog steeds af van situatie tot situatie. Dat ontken ik niet.
Zeg mac... eerst beweer je altijd 'waarheid' te verkondigen met je theorieën en dan sluit je altijd af met "jama... das al situatie é..." waardoor je alles wat je zelf denkt zo te zijn ontkracht?µ
Zou het dan niet beter zijn dat je je posts begint met 'ik zie het zo...' of 'mijn mening is...', 'mijn visie daarop..'
Want soms veralgemeen je zaken als het 'juiste', dat het zo is en dan krabbel je terug op't einde![]()
Je bent enkel speciaal als je goed poept.
Mac-bc toch
Aantal maakt hier echt niets uit.
Mac vraagje:
Iemand die promiscu is maar nooit tegen haar seksmaatjes zegt dat ze speciaal zijn voor haar. Dan een vaste relatie aangaat en dat dan wel zegt, hebt ge daar ook dat gevoel bij? Of alleen bij seriele monogamie waar het meisje haar liefde verklaart maar regelmatig haar lief inwisselt voor iemand anders en daar hetzelfde zegt?
Dat zegt ge nu, maar volgende week mag ik het dan wel afbollen voor Boterkoek ofzoOh maar ik kan je wel speciaal doen voelen hoor, zelf zonder seks.![]()
![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)