Bekijk resultaten enquête: Vind je het belangrijk om de eerste te zijn?

Aantal stemmers
65. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Ja

10 15,38%
  • Nee

45 69,23%
  • Geen mening/niet zeker

10 15,38%
Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 80 van 97
    Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mac-bc Bekijk bericht
    Ik denk dat de meesten (in tegenstelling tot de enquête) wel liever hebben dat zij de eerste zijn. Maar omdat het soms niet realistisch is om bv. op uw 23ste nog een maagd tegen het lijf te lopen denkt iedereen al snel dat het voor hen niet uitmaakt, dat je dat 'erbij moet nemen' of dat ze 'er liever niet over nadenken'.

Voor mij is het nochtans simpel; hoe minder bedpartners de ander heeft gehad, hoe specialer je bent voor dat meisje. Een gedachte die iedereen leuk vindt. Hoe meer bedpartners daarentegen hoe meer je het gevoel hebt van één in het rijtje te zijn. Iets wat iedereen minder leuk vindt (voor een serieuze relatie althans).

Dus laat ons niet hypocriet doen, het feit dat het niet realistisch is, dat je er liever niet aan denkt, ... laat niet weg dat velen toch liever hebben dat ze nog geen of weinig bedpartners heeft gehad. De praktische ongemakken van een maagd (nog geen ervaring, ...) zijn toch echt nihil. Zoiets leer je snel.
    Gij zijt dan ook een vrij speciaal geval hé maccie

Maakt me geen reet uit eigenlijk, indien veel partners gehad en seks dan liefst ook een check up of ze niet vol steekt met ziektes

De kannibaal Booka Shade's schermafbeelding
    iTrader
    36 (97%)
    Weblogs
    2
    Ze mogen wel wat ervaring hebben, het komt er toch iedere keer op neer dat ge "de beste ooit" zijt voor haar.

Geloven wie geloven wil.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door beyl Bekijk bericht
    Why the fuck zou uw vriend/vriendin je specialer vinden omdat er minder bedpartners geweest zijn?
    De meeste mensen hebben een bepaald 'beleid' bij hun gedrag, een bepaalde lijn die ze volgen. De één vindt het niet erg om met de eerste de beste in de koffer te duiken (A), de ander zal dat veel minder snel doen behalve wanneer hij/zij het gevoel heeft dat het echt klikt en wanneer er een relatie van komt (B).

We bevinden ons allemaal ergens op die lijn tussen A en B. Nu is het uiteraard zo dat hoe dichter een meisje tegen A aanleunt, hoe minder kans je hebt dat jij echt speciaal bent voor haar. Veel kans dat je, net zoals in het verleden bij haar, één van de zoveel bent om haar tijdelijk van aandacht en haar noden te voorzien maar dat het voor de rest eigenlijk allemaal niet veel te betekenen heeft.

Als je daarentegen een meisje ontmoet die dichter bij B aanleunt, dan ben jij diegene die het voor haar de moeite waard maken om verder mee te gaan. Iets wat ze anders niet snel doet, maar nu met jou doet ze het wél.

Uiteraard hangt alles van situatie tot situatie af en kunnen beide meisjes plots een gedragsverandering ondergaan net op het moment dat ze jou ontmoeten, maar over het algemeen zal bovenstaande stelling wel kloppen.

Member TooChé's schermafbeelding
    iTrader
    59 (100%)
    Ik zeg nochtans geen wereldschokkende dingen hoor. Er is hier al gepasseerd dat veel mensen een bovengrens hebben qua bedpartners van hun wederhelft.

Blijkbaar is de één zijn curve helemaal vlak tot aan een aantal van x bedpartners waar er plots een "no go"-zone optreedt, bij mij is dat meer een lineair stijgende rechte. Als je snapt wat ik bedoel...

Waarbij ik nooit gezegd heb dat mijn "no go"-zone start vanaf 1 vorige bedpartner hé. Gewoon hoe minder hoe liever, dat is mijn uitgangspunt.
    zolang mijne rechten blijft stijgen, maakt die no-go zone niks uit

Banned beyl's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Want iemand die al veel bedpartners heeft gehad kan niet iemand tegenkomen die speciaal is voor haar?

Das dus een gedragsverandering?

Wa nen belachelijke theorie.

Approved 9-lifer Bart Religion's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Weblogs
    3
    Liefst ergens tussen de 3e en de 5e eigenlijk.

Ik moet trouwens niet teveel spreken, want ik ben zelf de tel al kwijtgeraakt

Member
    iTrader
    0
    De meeste mensen hebben een bepaald 'beleid' bij hun gedrag, een bepaalde lijn die ze volgen. De één vindt het niet erg om met de eerste de beste in de koffer te duiken (A), de ander zal dat veel minder snel doen behalve wanneer hij/zij het gevoel heeft dat het echt klikt en wanneer er een relatie van komt (B).

We bevinden ons allemaal ergens op die lijn tussen A en B. Nu is het uiteraard zo dat hoe dichter een meisje tegen A aanleunt, hoe minder kans je hebt dat jij echt speciaal bent voor haar. Veel kans dat je, net zoals in het verleden bij haar, één van de zoveel bent om haar tijdelijk van aandacht en haar noden te voorzien maar dat het voor de rest eigenlijk allemaal niet veel te betekenen heeft.

Als je daarentegen een meisje ontmoet die dichter bij B aanleunt, dan ben jij diegene die het voor haar de moeite waard maken om verder mee te gaan. Iets wat ze anders niet snel doet, maar nu met jou doet ze het wél.

Uiteraard hangt alles van situatie tot situatie af en kunnen beide meisjes plots een gedragsverandering ondergaan net op het moment dat ze jou ontmoeten, maar over het algemeen zal bovenstaande stelling wel kloppen.
    Jij hebt echt over alles zo van die theorieën eh? Ik krijg echt de indruk dat je die theorieën verzint omdat je het leven anders te ingewikkeld vindt. Niet slecht bedoeld maar dat is gewoon de indruk die je opwekt.

Ik kan alleszins zeggen dat het niet is omdat een partner al veel bedpartners gehad heeft dat ik minder kans maak om echt speciaal te zijn voor haar. Zoals Solide al zei:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Solide
    Voor mijzelf maakt het niet zo uit hoeveel bedpartners iemand heeft gehad want voor mij is het allerbelangrijkste in een relatie niet seks maar de emotionele band die ge met die persoon hebt. Seks kan met iedereen maar de liefde en emotionele intimiteit in een serieuze relatie is een heel pak zelfzamer en dus voor mij belangrijker dan het aantal vorige bedpartners.

ps. mac, gaan we eens enen drinken? En dan zien we wel.

Member Solide's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cura Bekijk bericht

ps. Gaan we eens enen drinken? En dan zien we wel.
    I .. erh .. what?

Member Tha_nOn's schermafbeelding
    iTrader
    0

ge moogt hier schrijven wat ge wilt tegen nu moet ge toch al doorhebben dat mensen op uwe naam reageren als een stier op een rode lap?

(dat en het feit dat ge altijd alles zo heerlijk gecompliceerd wilt uitleggen)

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Solide Bekijk bericht
    I .. erh .. what?
    Was tegen mac-bc, sorry. Je lijkt me wel een toffe knul maar mac-bc lijkt me momenteel interessanter.

edit: Maar als je echt wil, wil ik ook wel eens iets met jou gaan drinken en dan wel zien hoor?

Approved 9-lifer Boterkoek's schermafbeelding
    iTrader
    -1 (33%)
    Weblogs
    7
    Big mac doet het weer

iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cura Bekijk bericht
    Was tegen mac-bc, sorry. Je lijkt me wel een toffe knul maar mac-bc lijkt me momenteel interessanter.

edit: Maar als je echt wil, wil ik ook wel eens iets met jou gaan drinken en dan wel zien hoor?
    Dacht wel dat het aan Mac-bc gericht was nadat ik geantwoord had Maar nee nee ik wil jullie bromance niet in de weg staan

En ik zou me toch maar een nummertje voor jou voelen

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door beyl Bekijk bericht
    Want iemand die al veel bedpartners heeft gehad kan niet iemand tegenkomen die speciaal is voor haar?

Das dus een gedragsverandering?

Wa nen belachelijke theorie.
    Als ze veel bedpartners heeft gehad en plots gaat ze (ogenschijnlijk) een vaste relatie aan met iemand "speciaal", dan is dat toch een soort gedragsverandering ja. En dan kun je hopen dat je werkelijk "speciaal" bent voor haar en dat ze daardoor haar promiscue verleden (die ze blijkbaar wel leuk vond) aan de kant schuift voor jou... of je kunt, zoals haar vorige 20 bedpartners, DENKEN dat je "speciaal" bent maar gedumpt/bedrogen/teleurgesteld worden na een week.

Bij een meisje die amper bedpartners heeft gehad is de kans veel groter dat je ook daadwerkelijk speciaal bent voor haar.

Maar nogmaals, het hangt nog steeds af van situatie tot situatie. Dat ontken ik niet.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Solide Bekijk bericht
    Dacht wel dat het aan Mac-bc gericht was nadat ik geantwoord had Maar nee nee ik wil jullie bromance niet in de weg staan

En ik zou me toch maar een nummertje voor jou voelen
    Oh maar ik kan je wel speciaal doen voelen hoor, desondanks m'n voorgeschiedenis en zelf zonder seks.
    Laatst gewijzigd door cura; 20 juni 2012 om 14:08

iTrader
    5 (100%)
    Situatie tot situatie, ok.

Maar:

Bij een meisje die amper bedpartners heeft gehad is de kans veel groter dat je ook daadwerkelijk speciaal bent voor haar.
    Ik versta u daar echt niet in.
    Waarom zou zij niet tegen haar 5 ipv 20 vorige bedpartners zeggen dat ze speciaal zijn?

Approved 9-lifer kil911ler's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Zeg mac... eerst beweer je altijd 'waarheid' te verkondigen met je theorieën en dan sluit je altijd af met "jama... das al situatie é..." waardoor je alles wat je zelf denkt zo te zijn ontkracht?µ

Zou het dan niet beter zijn dat je je posts begint met 'ik zie het zo...' of 'mijn mening is...', 'mijn visie daarop..'

Want soms veralgemeen je zaken als het 'juiste', dat het zo is en dan krabbel je terug op't einde

Approved 9-lifer Saphira's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Als ze veel bedpartners heeft gehad en plots gaat ze (ogenschijnlijk) een vaste relatie aan met iemand "speciaal", dan is dat toch een soort gedragsverandering ja. En dan kun je hopen dat je werkelijk "speciaal" bent voor haar en dat ze daardoor haar promiscue verleden (die ze blijkbaar wel leuk vond) aan de kant schuift voor jou... of je kunt, zoals haar vorige 20 bedpartners, DENKEN dat je "speciaal" bent maar gedumpt/bedrogen/teleurgesteld worden na een week.

Maar nogmaals, het hangt nog steeds af van situatie tot situatie. Dat ontken ik niet.
    om 't cru te zegge: als je haar de beste seks geeft daze ooit gekregen heeft, dan pas heb je ultieme vorm van 'speciaalheid' bereikt.
    da's niet mijn eigen mening, though. En ik heb het hier nu enkel over seks zonder gevoelens

iTrader
    5 (100%)
    Je bent enkel speciaal als je goed poept.

Member
    iTrader
    4 (100%)
    Mac-bc toch

Aantal maakt hier echt niets uit.

iTrader
    7 (100%)
    Mac vraagje:

Iemand die promiscu is maar nooit tegen haar seksmaatjes zegt dat ze speciaal zijn voor haar. Dan een vaste relatie aangaat en dat dan wel zegt, hebt ge daar ook dat gevoel bij? Of alleen bij seriele monogamie waar het meisje haar liefde verklaart maar regelmatig haar lief inwisselt voor iemand anders en daar hetzelfde zegt?

Oh maar ik kan je wel speciaal doen voelen hoor, zelf zonder seks.
    Dat zegt ge nu, maar volgende week mag ik het dan wel afbollen voor Boterkoek ofzo

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten