Bekijk resultaten enquête: Vind je het belangrijk om de eerste te zijn?

Aantal stemmers
65. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Ja

10 15,38%
  • Nee

45 69,23%
  • Geen mening/niet zeker

10 15,38%
Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 60 van 97
    Approved 9-lifer kil911ler's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Nooit bij stilgestaan en ik denk dat ik da ook nooit ga doen. Anders zou ik meer denken dan doen

Approved 9-lifer Boterkoek's schermafbeelding
    iTrader
    -1 (33%)
    Weblogs
    7
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tha_nOn Bekijk bericht
    seks zonder een relatie? blasphemy!
    Nog nooit van a-seksuelen gehoord zekers?

Member AK81's schermafbeelding
    iTrader
    0
    na al die sletten dat ik gehad heb wil ik nu eens een maagd

Approved 9-lifer Nighty's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Al eens iemand gevraagd aan zijn (toekomstige) vriendin (die al One night stands heeft gehad) een bloedonderzoek/urineonderzoek/vaginale swab te laten doen en mee te brengen zodat je zeker bent ivm soa?

Member Tha_nOn's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boterkoek Bekijk bericht

dat is een relatie zonder seks

Member Utred's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boterkoek Bekijk bericht

Approved 9-lifer Saphira's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nighty Bekijk bericht
    Al eens iemand gevraagd aan zijn (toekomstige) vriendin (die al One night stands heeft gehad) een bloedonderzoek/urineonderzoek/vaginale swab te laten doen en mee te brengen zodat je zeker bent ivm soa?
    ja

Member Lefky's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Saphira Bekijk bericht
    ja
    droog

maar eerlijk

Banned beyl's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Saphira Bekijk bericht
    ja
    Waarom maakt dat uit of je vriendin een soa heeft?

Member
    iTrader
    0
    Ik denk dat de meesten (in tegenstelling tot de enquête) wel liever hebben dat zij de eerste zijn. Maar omdat het soms niet realistisch is om bv. op uw 23ste nog een maagd tegen het lijf te lopen denkt iedereen al snel dat het voor hen niet uitmaakt, dat je dat 'erbij moet nemen' of dat ze 'er liever niet over nadenken'.

Voor mij is het nochtans simpel; hoe minder bedpartners de ander heeft gehad, hoe specialer je bent voor dat meisje. Een gedachte die iedereen leuk vindt. Hoe meer bedpartners daarentegen hoe meer je het gevoel hebt van één in het rijtje te zijn. Iets wat iedereen minder leuk vindt (voor een serieuze relatie althans).

Dus laat ons niet hypocriet doen, het feit dat het niet realistisch is, dat je er liever niet aan denkt, ... laat niet weg dat velen toch liever hebben dat ze nog geen of weinig bedpartners heeft gehad. De praktische ongemakken van een maagd (nog geen ervaring, ...) zijn toch echt nihil. Zoiets leer je snel.

iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mac-bc Bekijk bericht
    Voor mij is het nochtans simpel; hoe minder bedpartners de ander heeft gehad, hoe specialer je bent voor dat meisje.

Dus laat ons niet hypocriet doen, het feit dat het niet realistisch is, dat je er liever niet aan denkt, ... laat niet weg dat velen toch liever hebben dat ze nog geen of weinig bedpartners heeft gehad. De praktische ongemakken van een maagd (nog geen ervaring, ...) zijn toch echt nihil. Zoiets leer je snel.
    Dus jij kent mensen hun mening beter dan zij zelf?

Member Emiel Goelen's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Ik heb echt meerdere keren IRL een facepalm gedaan tijdens het lezen van uw post, mac.

Dus nee. Gewoon nee.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door beyl Bekijk bericht
    Wat is daar zo "wtf" aan? Heb jij het omgekeerde gevoel dan? Hoe meer bedpartners het meisje heeft gehad hoe specialer jij je voelt?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door beyl Bekijk bericht
    Dus jij kent mensen hun mening beter dan zij zelf?
    Neen, het is enkel een vermoeden.

Member TooChé's schermafbeelding
    iTrader
    59 (100%)
    lap, topic weer verknald met mac-bc horsecrap

Member Tha_nOn's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ik vind dat ge naast uw opinie over uw partner er ook direct moet bijzeggen of ge dan in het oog houdt dat uw eigen bedpartners niet te hoog oplopen in aantal of niet (en of uw partner da wel of niet belangrijk mag vinden!)

Member
    iTrader
    0
    Ik denk dat de meesten (in tegenstelling tot de enquête) wel liever hebben dat zij de eerste zijn. Maar omdat het soms niet realistisch is om bv. op uw 23ste nog een maagd tegen het lijf te lopen denkt iedereen al snel dat het voor hen niet uitmaakt, dat je dat 'erbij moet nemen' of dat ze 'er liever niet over nadenken'.

Voor mij is het nochtans simpel; hoe minder bedpartners de ander heeft gehad, hoe specialer je bent voor dat meisje. Een gedachte die iedereen leuk vindt. Hoe meer bedpartners daarentegen hoe meer je het gevoel hebt van één in het rijtje te zijn. Iets wat iedereen minder leuk vindt (voor een serieuze relatie althans).

iTrader
    5 (100%)
    Why the fuck zou uw vriend/vriendin je specialer vinden omdat er minder bedpartners geweest zijn?

... laat niet weg dat velen toch liever hebben dat ze nog geen of weinig bedpartners heeft gehad.
    Vermoeden?

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Emiel Goelen Bekijk bericht
    Ik heb echt meerdere keren IRL een facepalm gedaan tijdens het lezen van uw post, mac.

Dus nee. Gewoon nee.
    Ik zeg nochtans geen wereldschokkende dingen hoor. Er is hier al gepasseerd dat veel mensen een bovengrens hebben qua bedpartners van hun wederhelft.

Blijkbaar is de één zijn curve helemaal vlak tot aan een aantal van x bedpartners waar er plots een "no go"-zone optreedt, bij mij is dat meer een lineair stijgende rechte. Als je snapt wat ik bedoel...

Waarbij ik nooit gezegd heb dat mijn "no go"-zone start vanaf 1 vorige bedpartner hé. Gewoon hoe minder hoe liever, dat is mijn uitgangspunt.

Member
    iTrader
    0

Waarom heb ik dan op "Nee." gestemd?
    Ahja, omdat ik hypocriet ben. Nevermind.

Member Solide's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Ik weet niet of dat zever is, dat hangt af van hoe gij aankijkt tegen seks. Sommigen kunnen dat perfect scheiden, dus al heeft iemand 100 bedpartners gehad, het is de liefde, affectie, toewijding etc die bepalend is of iemand 'speciaal' is. Je lichaam kan je aan iedereen geven, je liefde niet. Dan is die trouwheid juist hetgene wat u niet als het volgende nummertje doet voelen.

Als je daarintegen vindt dat seks en liefde samen horen voor te komen, dan kan ik wel begrijpen dat ge uw als 'iemand in het rijtje voelt' als uw partner al 100 mensen voor u heeft gehad, ook al is ze serieel monogaam, omdat dan uw lichaam geven gelijk staat aan uw liefde geven. Dan kan ik me voorstellen dat, ondanks absolute trouw en toewijding, ge u inderdaad meer een nummertje voelt. (Aleh denk ik eh).

Voor mijzelf maakt het niet zo uit hoeveel bedpartners iemand heeft gehad want voor mij is het allerbelangrijkste in een relatie niet seks maar de emotionele band die ge met die persoon hebt. Seks kan met iedereen maar de liefde en emotionele intimiteit in een serieuze relatie is een heel pak zelfzamer en dus voor mij belangrijker dan het aantal vorige bedpartners.

Related nederhop

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten