Phillip Geubels over Goedele Liekens ( ijsblokjes ) - YouTube
ijsblokskes, prot, enzo...
Neen, ik wil momenteel niemand in mijn leven.
Ja, ik ben samen met iemand van hetzelfde geslacht.
Neen, ik heb nu geen lief maar ik heb er wel al een gehad.
Neen, ik heb nog nooit een lief gehad.
Ja, ik ben samen met iemand van het andere geslacht.
Phillip Geubels over Goedele Liekens ( ijsblokjes ) - YouTube
ijsblokskes, prot, enzo...
@Cpt:
Ik snap dat ge uw vriendin wilt verdedigen, maar Fliblit bedoelde dat niet slecht ze![]()
Ik ben ook samen met een 9liver, naar mij werden vroeger ook van die opmerkingen gemaakt, maar wij konden dat relativeren, niemand hier die mij kent, niemand hier die mij dus echt wil (behalve mijn lief).
J.F. is uw lief, no worries
Sorry als ik oude dingen oprakel, ik heb niet al die pagina's doorgelezen naar het einde toe![]()
Hahaha, Kablammo!
![]()
Shit, ik moet hier meer komen.
http://www.9lives.be/forum/members/239996/j-f-.html7
Zegt genoeg, en dan diene devilution.be dat super jealous reageert hier op captain.
De marginaliteit, jongens toch.
Het mag nu wel eens terug ontopic gaan.
Alé lap, den Booka is weer het kind van de rekening geweest :/
En het topic ligt terug op z'n gat.![]()
Saphira, het is eigenlijk verboden om 5 regels te hebben in je signature.
Gelieve dit zo snel mogelijk aan te passen.
U zou dus maar 3 regels mogen hebben.Signatures moeten overigens aan de volgende regels qua afmetingen voldoen:
maximum 2 regels in size 3
maximum 3 regels in size 2 (normale grootte)
maximum 4 regels in size 1
Edit: bijna goed, enkel Last.fm is nog te groot om 4 regels te hebben. Sorry, maar regels zijn regels :/
Laatst gewijzigd door Booka Shade; 19 juni 2012 om 11:16
dan zou hij gewoon zeggen dat ik hem moet negeren/op mijne negeerlijst zetten
tis maar internet eh
ik bedoelde dus hier online
en welke situatie moet ik mij dan voorstellen?
ik flirt met iemand (al dan niet bewust) die andere reageert daarop en gaat te ver?, kzou ni weten waarom hij mij dan zou moeten komen helpen, ik kan zelf ook wel laten zien dat ik daarmee ni gediend ben/ni geinteresseerd ben/al iemand heb (tenzij het ne zot is die mij dan begint aan te randen ofzo)
of iemand beledigt mij/valt mij aan?, uiteraard komt mijn vriend mij dan ook niet te hulphij heeft zijn vriendin graag gekwetst en bond en blauw geslagen (anders doet hij het wel zelf achteraf omdat ik geflirt heb
)
(voor de moeilijke verstaanders:)
vreemd, tzal er wel mee te maken hebben dat ge er niet automatisch vanuit gaat dat iedereen zijn partner op hetzelfde forum zit zeker?![]()
Laatst gewijzigd door Tha_nOn; 19 juni 2012 om 11:24
Tha_nOn: veel meer dan zomaar een gemiddelde vrouw maar officieel een vista approved vrouw ^^
Delivering since 2002.
Allez, om eens terug ontopic te gaan:
Hoe gaan jullie om op festivals met nieuwe meisjes enzo? Hoe leer je die ontmoeten? camping/wei?
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)