Weet er iemand een goed recept om kip curry salade zelf te maken?
Weet er iemand een goed recept om kip curry salade zelf te maken?
weet er iemand hoe hij moet googelen?
@Sdc
Weet er iemand hoe NIET negatief te zijn? Via Google kan je inderdaad duizenden recepten vinden maar het zou evengoed kunnen dat iemand op dit forum een beter recept heeft. Het is ook maar een vraag van de TS hé?
Ingrediënten
kipfilets
0,25 liter creme fraiche
mayonaise
kerrie
zout
peper
cayennepeper
evt. chilivlokken (gedroogd)
Bereidingswijze
De kipfilets in ruim water gaar koken. Uit het water halen en af laten koelen. (Het water is een prima soep basis). In een grote schaal de kipfilets in kleine stukjes snijden of scheuren. De creme fraiche samen met 2 eetlepels mayonaise door de kip mengen. Dan naar smaak de kerrie, zout en peper toevoegen. (omdat mijn jongens nogal van gekruid eten houden, meng ik er altijd nog flink wat cayennepeper en gedroogde chilivlokken doorheen). In een luchtdicht afgesloten bak is deze salade minstens een week houdbaar. (de volgende dagen gaat hij alleen maar lekkerder worden omdat de smaken er dan goed doorheen gemengd zijn). Lekker op brood of op een toastjes of om eieren mee te vullen. Er kan ook voor de variatie mandarijntjes of ananasstukjes aan toegevoegd worden.
@Rastaffa
omdat het een domme vraag is, die dan ook beter bij onnozele vragen topic had gestaan.
Hier kan je honderd antwoorden op krijgen en nog geen scheet verder staan aangezien het net als bij die honderden hits op google om persoonlijke smaak gaat.
Wat heeft hij eraan als ik zeg dat ik het met 5 gram curry maak en de volgende met 10 gram en de volgende met 20 gram. Niets.
Dus google hoe de standaard is en pas dat naar je smaak aan.
ha ja had online alleen van Piet huysentruyt gevonden,
mja niet meteen mijn lievelingskok
en ja nog andere recepten maar niet meteen mijn lievelings
mijn recept is
zout
peper
kerrie
kipfilets
ananas
tomaat
wortels
ajuin
room
appels
rijst
GL en laat het smaken mmmmmmmm de familie vindt deze superlekker allemaal
Ik maak mijne kip curry sinds een paar maand ook zelf, aangezien die uit de winkels massa's teveel kost voor die 90% saus en 10% kieken.
-2 kipfilets
-1/4de potteke curry (La William)
- 2 eetlepels mayonaise
- peper & zout
- eventueel kippenkruiden
- 2 eieren
Kip goed gaarkoken, fijn hakken. Curry en mayo toevoegen, afkruiden, gekookte eieren fijnsnijden en toevoegen. Klaar!
Oh God, Alex...
In de thread van gisteren (die al even belachelijk was) was ook IEDERE reactie niet goed genoeg voor u.
Ik zie hier weer hetzelfde gebeuren...
Triestig trolletje.
Dit is inderdaad wat licht voor een aparte thread.
Ik heb echter wel niets tegen een grote kookthread...
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)