Iemand die op eBay toevallig een goedkope shop kent voor netbooks?
Iemand die op eBay toevallig een goedkope shop kent voor netbooks?
Waar kan ik van die grote dierenpantoffels vinden?
Zo met een eendenkop of een disneybeest... 2 pantoffels, niet zo 1 grote waar je met beide voeten in moet.
Reeds bezocht: pronti, blokker en shoe discount
Ging ik morgen eens naartoe. Idd niet in Pronti, enkel een lelijke aap tot maat 36
Iemand een idee waar ik volgende zweetbandjes zou kunnen vinden? Zonder dat ze uit de VS moeten komen XD
Kleur combinatie is belangrijk is voor een verkleedfeestje
http://media.80stees.com/images/prod...rist-Bands.jpg
Kent iemand een winkel in Gent waar ik voor een degelijke prijs (mooie) posters/muurdecoratie kan kopen? Of koop ik die beter online? Zoja, bij welke sites?
voor muurstickers kan je bij ebay kopen. Heb dat ook al gedaan en was prima in orde: wall decal | eBay
ik heb toen bij http://stores.benl.ebay.be/daographics2210611 gekocht, maar blijkbaar is die zijn feedback score een beetje gedaald.
bespoke-graphics-express | eBay heeft 100% feedbackscore
Waar kan je een neusstuk kopen die je neusgaten open houdt en vergroot? Gilbert draagt dat vaak. Al een paar sportwinkels gedaan maar nog niks gevonden![]()
Ik ben op zoek naar een stoffen zak. Ik had er eentje gratis gekregen een tijdje geleden maar die is kapot gegaan wat ik erg jammer vind aangezien die ideaal was om een cursusblok mee te nemen naar de les (itt. hele rugzak daarvoor meenemen).
Ik geloof dat er een tijdje terug ook een gelijkaardige zak uitgedeeld werd met "De Zak" als opschrift. (EDIT: deze dus)
Weet iemand waar ik iets dergelijks kan kopen (bij voorkeur zonder opschrift en vooral zonder naakte vent)?
Weet iemand waar ge ergens van die 'moeskes' koopt voor oortjes? Zodat ze geen pijn doen in uw oren. Meestal zitten er zo een paar bij als ge oortjes koopt maar verlies die altijd.
Of waarop ik moet zoeken om dat te vinden?
jong wa is da eh, gewoon efkes bij de concurrent gaan ofwa
Iemand die een winkel kent die 2dehands rap/hiphop cd's verkoopt, ik zoek namelijk alle Tupac CD's![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)