Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 82

Discussie: Drang naar avontuur

Member Chizm's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)

Drang naar avontuur

De laatste tijd dringt het mij meer en meer door dat ik teveel vastzit. Werken, thuiskomen en eten en dan computeren/sporten. In het weekend lokaal JH of café (meestal toch). Ik ben dit kotsbeu en verlang naar mee avontuur, 'dingen' meemaken etc...ik ben ook vrijgezel dus ik heb eigenlijk geen vast iemand om dingen mee te doen. Enige tips? Ik denk dat ik alvast dit jaar nog ofzo mee ga gaan op groepsreis met volslagen onbekenden (ook vroeger al gedaan met de CM en is altijd reuze meegevallen)..

Approved 9-lifer Lorim's schermafbeelding
    iTrader
    73 (100%)
    Ik ga wrs alleen op reis dit jaar, zit met hetzelfde probleem, maar moet nu sinds ik single ben en terug thuis woon geen rekeningen of huur betalen dus kan ik mezelf eens wat permitteren

Ik weet nog niet naar waar precies, maar ik volg dit topic alleszins vanaf nu . Vriendin van mij zit nu met Joker in India, niet te duur (iets minder dan €1000), met een groep mensen rondtrekken daar voor 3 weken, lijkt mij alleszins super.

iTrader
    3 (100%)
    Gelukkig zijn er nog lotverwanten Probleem is dat dit jaar mijn eerste jaar is dat ik werk dus op veel verlof moet ik al niet rekenen.. en ik ben aan het sparen voor een auto en eventueel zelfs meer id toekomst. Wil ook gewoon veel nieuwe mensen kennen (deels ook om eens een deftig lief te vinden want in mn huidige kring zijn de deftige meisjes allemaal bezet en de rest lelijk/psycho dusja..) just want to break free

iTrader
    73 (100%)
    Exact mijn situatie nu . Alleen heb ik in mijn sector amper werk en heb ik alle schoolvakanties mee, heb ook die nood om ff te ontsnappen aan hoe alles nu is, ook al vind ik het op zich niet zo erg, ik wil eens iets anders zien en meemaken.

Administrator Epyon's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Weblogs
    12
    Koop een moto .

Vin
    Vin is offline
    Member
    iTrader
    1 (100%)
    Plan een roadtrip met de maten waarmee ge op café hangt? Avontuur verzekerd.

iTrader
    3 (100%)
    Die moeten ook tijd hebben he...tis ni gemakkelijk. Aja en strong user name to thread content ratio btw.

iTrader
    73 (100%)
    Ik ga ook op miniroadtrip in juli met mijn 2 beste maten, een week of 2 rijden en kamperen. Ben nu ook aant zien voor volgend jaar een groepsreis met Joker te doen (als ik genoeg verdien vanaf september), Nepal en China bezoeken ofzo.

Approved 9-lifer Thorfin's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Pak uw koffers, steek ze in uw auto, leg dit liedje op en rij naar waar je maar wil.

Vin
    Vin is offline
    Member
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chizm Bekijk bericht
    Aja en strong user name to thread content ratio btw.
    Ja, want mijn username van 10 jaar geleden is een perfecte weerspiegeling van mijn persoonlijkheid.

Die moeten inderdaad tijd hebben, maar je kan maar proberen om iets af te spreken. Dit heeft bij mij toch al voor enkele onvergetelijke avonturen gezorgd, en ik ben absoluut overtuigd dat er me nog veel avonturen te wachten staan in de toekomst op die manier.

Approved 9-lifer Boterkoek's schermafbeelding
    iTrader
    -1 (33%)
    Weblogs
    7
    Nadeel van groepsreizen is wel dat wanneer niemand u aanstaat ge het serieus aan u balle hebt. Ik zit ook in jouw situatie, al verscheidene keren nagedacht om alleen op reis te gaan maar alleen is dan ook weer alleen.

iTrader
    73 (100%)
    Das waar, die vriendin van me heeft veel geluk dat zowat iedereen daar leuk is. (en ook dat er in die groep van 15 meisjes ofzo 1 jongen zit, lucky bastard )

Banned
    iTrader
    0
    Ik snap dus echt niet wat mensen tegenhoudt om alleen te reizen. Zo groepreis kost echt veel te veel, als je pech hebt zit er niemand in de groep waarmee je het kan vinden en je bent op veel punten gebonden. Als je alleen reist heb je de totale vrijheid, kun je normaal ook wel gemakkelijk mensen ontmoeten en het is daarenboven veel goedkoper plus het geeft je meer voldoening omdat je alles zelf hebt moeten uitdokteren.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boterkoek Bekijk bericht
    Nadeel van groepsreizen is wel dat wanneer niemand u aanstaat ge het serieus aan u balle hebt.
    Dan zou er toch wel ergens diep vanbinnen de gedachte mogen ontspruiten dat het dan misschien aan de persoon zelf ligt dat het leven saai oogt.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lorim Bekijk bericht
    (en ook dat er in die groep van 15 meisjes ofzo 1 jongen zit, lucky bastard )
    Gay...

Approved 9-lifer Saphira's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Zelfde probleem, maar ik studeer nog. Na mijn studies ben ik van plan om alleen naar het buitenland te gaan en daar werk te zoeken en eventueel nog iets bij te studeren .

Platinum Member lantaarnpaal's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door e.House Bekijk bericht
    Als je alleen reist heb je de totale vrijheid
    So true, anders altijd rekening houden met wat iedereen wilt doen/wilt eten...

+ je leert jezelf beter kennen door alleen iets te doen
    Laatst gewijzigd door lantaarnpaal; 2 mei 2012 om 22:04

Member Mr Syphon's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    ge moet dat natuurlijk ook wel kunne, zo dingen op u eentje doen,
    zit hier ook zowa met het probleem dat ik vanalles wil doen maar er ni toe kom,
    zit al wel ff te denken van dingen alleen te gaan doen, maar buh, 'schrik' dat het tegen gaat vallen om op u eentje ergens te zitten

Member Indigoke's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    't is die schrik dat zoveel mensen tegenhoudt, helaas. Je zou verbaasd zijn hoe fijn en gemakkelijk alleen reizen is als je het eens uitprobeert!

iTrader
    73 (100%)
    Net besloten dat ik morgen mijn ticket boek naar Chicago. Alleen .

Member spray-bunny's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Ge zijt actief in een jeugdhuis. Da's een goede start.

Wat ik doe als ik uitga is met zoveel mogelijk mensen socializen. En dat levert altijd nieuwe mogelijkheden op. Ik heb keuze uit een bende van 50 mensen van een 6tal verschillende crews om mee naar festivals te gaan, op reis te gaan, sportieve activiteiten te doen of gewoon een pintje te gaan drinken.

Ge moogt gewoon niet vastroesten in 1 vast groepje want dat kan snel uiteenvallen eenmaal er een paar gaan settelen en/of een vriendin hebben. En dan zijt ge gesjareld, want eenmaal je dat vast groepke niet meer hebt wordt het wel erg moeilijk om verdere contacten te leggen. Alleen op café zitten en mensen aanspreken is vrij moeilijk.

Zo ben ik paar dagen geleden nog naar een optreden geweest met mijn broer en twee meiskes die ik voor de eerste keer zag. Ze hadden een lift nodig, zag ik op facebook, en ik nodig die gwoon uit om mee te rijden. Twee dagen later bellen ze al terug om nog eens af te spreken. Voila, nieuwe vrienden en kans op some booty. Zo simpel is dat soms.

Andere mensen was ik al 5 jaar uit het oog verloren. Kom ze dit weekend tegen, paar uur mee staan zeveren en ik heb alweer een bende van 5 man om mee naar Dour te gaan.

Gewoon uw schroom overwinnen op dat vlak en contact houden met zoveel mogelijk verschillende mensen/crews. Maar elke dag achter tv of computer hangen is een killer. Stoppen met gamen en tv kijken is een pro.

Groepsreizen, couchsurfing, sportclubs en zelfs fora helpen ook. Er staan hier trouwens op 9lives ook een paar threads over samen uitgaan en op reis gaan.
    Paar jaar geleden ook op reis geweest met enkele forumleden van hier en dat was echt de max omwille van de dubbele cultuurshock van nieuw land én nieuwe reisgezellen.

Alleen op reis gaan gaat ook, maar dan moet je al vrij sociaal aangelegd zijn om zelf de stap te zetten in het buitenland om mensen aan te spreken. Da's niet voor iedereen weggelegd.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door e.House Bekijk bericht
    Ik snap dus echt niet wat mensen tegenhoudt om alleen te reizen. Zo groepreis kost echt veel te veel, als je pech hebt zit er niemand in de groep waarmee je het kan vinden en je bent op veel punten gebonden. Als je alleen reist heb je de totale vrijheid, kun je normaal ook wel gemakkelijk mensen ontmoeten en het is daarenboven veel goedkoper plus het geeft je meer voldoening omdat je alles zelf hebt moeten uitdokteren.
    Als je het op een groepsreis met niemand goed kan vinden, dan ben je wss ook niet geschikt om alleen op reis mensen te leren kennen denk ik (of het moest al een heel slechte groep geweest zijn).
    Laatst gewijzigd door spray-bunny; 3 mei 2012 om 02:40
    De topklasse weet het.
    De onderklasse weet het niet.
    De middenklasse wil het niet weten.

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten