De laatste tijd dringt het mij meer en meer door dat ik teveel vastzit. Werken, thuiskomen en eten en dan computeren/sporten. In het weekend lokaal JH of café (meestal toch). Ik ben dit kotsbeu en verlang naar mee avontuur, 'dingen' meemaken etc...ik ben ook vrijgezel dus ik heb eigenlijk geen vast iemand om dingen mee te doen. Enige tips? Ik denk dat ik alvast dit jaar nog ofzo mee ga gaan op groepsreis met volslagen onbekenden (ook vroeger al gedaan met de CM en is altijd reuze meegevallen)..

LinkBack URL
About LinkBacks
Met citaat reageren
. Vriendin van mij zit nu met Joker in India, niet te duur (iets minder dan €1000), met een groep mensen rondtrekken daar voor 3 weken, lijkt mij alleszins super.
Probleem is dat dit jaar mijn eerste jaar is dat ik werk dus op veel verlof moet ik al niet rekenen..
en ik ben aan het sparen voor een auto en eventueel zelfs meer id toekomst. Wil ook gewoon veel nieuwe mensen kennen (deels ook om eens een deftig lief te vinden want in mn huidige kring zijn de deftige meisjes allemaal bezet en de rest lelijk/psycho dusja..) just want to break free

)