Bekijk resultaten enqute: Heb je een lief?

Aantal stemmers
363. Je mag niet stemmen in deze enqute
  • Ja, ik ben samen met iemand van het andere geslacht.

190 52,34%
  • Ja, ik ben samen met iemand van hetzelfde geslacht.

9 2,48%
  • Neen, ik heb nu geen lief maar ik heb er wel al een gehad.

95 26,17%
  • Neen, ik heb nog nooit een lief gehad.

48 13,22%
  • Neen, ik wil momenteel niemand in mijn leven.

21 5,79%
Pagina 5 van 255 EersteEerste 1234567891555105 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 81 t/m 100 van 5085
    Crew Member Manu's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wonkelrijm Bekijk bericht
    Geen idee, maar ze probeert precies hoe ver ze me kan krijgen met dat koppig gedrag.
    Ik snap alleen niet goed wt ze wil bereiken?

Member Wonkelrijm's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Manu Bekijk bericht
    Ik snap alleen niet goed wt ze wil bereiken?
    Ik weet het ook niet hoor. Dat ik blijkbaar toegeef dat ik opzettelijk niets heb laten horen en dat ik meer tijd over heb voor mijn vrienden dan voor haar zeker?

Nu probeert ze een situatie te creren waarbij ik blijkbaar hemel en aarde ga moeten verzetten om terug in haar gunst te komen. Met de nodige emotionele chantage erbij.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kil911ler Bekijk bericht
    Yep ^^

@Beramode: danke, we zullen er door geraken ze ^^
    Grappig om te zien dat er toch ene is in de relatie die er precies geen problemen mee heeft dat de relatie gedaan is

Platinum Member Belgianbonzai's schermafbeelding
    iTrader
    41 (100%)
    4,5j samen

Approved 9-lifer Stimpy's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    dumpen man :/ (edit: @wonkel)

Approved 9-lifer kil911ler's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stoomboot Bekijk bericht
    Grappig om te zien dat er toch ene is in de relatie die er precies geen problemen mee heeft dat de relatie gedaan is
    Ja, alles wat ik hier zeg is een uiting van mijn ware gevoelens

Vio
    Vio is offline
    Member Vio's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ja want hier komen emotioneel doen over dat het gedaan is gaat hun situatie zeker vooruithelpen! Dat is dan het nadeel van beiden hier op het forum te zitten zeker .

Banned Mini's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Denk dat ze dit gwn niet wille uitsmeren op het forum.
    Niet dat hij er niets mee inzit

Sent from my iPhone.

Member W0utR's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Ik zit nog altijd met hetzelfde probleem dat ik hier een tijdje geleden al verteld had en kan mij er precies niet echt overzetten, soms lukt het een paar dagen goed, maar dan begint het allemaal weer opnieuw ... (http://www.9lives.be/forum/vrije-tij...l#post16098378)

Member HelpYouFall's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Vooral niet in meegaan Wonkel. Eens ze doorheeft dat je als een hond voor haar kruipt als ze wat van haar nistel maakt, is er geen weg terug .

Gewoon op een gezonde manier zeggen: grow up, niemand heeft baat bij een symbiotische, ziekelijke relatie. Best wel anders verwoorden haha

iTrader
    0
    Had ze nu nog een reden gehad om kwaad te zijn. Maar nu is het gewoon absurd.

Member Soals's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Had ze nu nog een reden gehad om kwaad te zijn. Maar nu is het gewoon absurd.
    Gewoon 'ns zeggen dat je een goed gesprek moet hebben.
    Zeg op voorhand: "Laat mij mijn verhaal doen voor je oordeelt, reageert."

Doe je verhaal, geef je mening dat je niet akkoord bent met datgene wat ze zegt.

Als ze jou wil veranderen, dan is het helaas 'over and out' imo.
    Als je denkt dat er nog kans bestaat dat ze bijdraait, blijf er dan nog bij. T'is natuurlijk te zien hoeveel je er zelf voor overhebt.

iTrader
    0
    Ze is verschrikkelijk koppig en heeft een enorm moeilijk karakter, ik weet echt niet of ze haar koppigheid boven de relatie zou durven stellen.

Banned Mini's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ze is verschrikkelijk koppig en heeft een enorm moeilijk karakter, ik weet echt niet of ze haar koppigheid boven de relatie zou durven stellen.
    Dan is het tijd om weg te wandelen

Sent from my iPhone.

Platinum Member Gonzo's schermafbeelding
    iTrader
    17 (95%)
    't Feit dat ze ambras maakt, wil toch zeggen dat ze een probleem heeft, en daar aan wil werken? 't Is mss geen goeie manier, maar uiteindelijk komt het er toch ook op neer dat er iets op haar weegt, en da ze da graag opgelost wil zien Ik geloof niet dat ze ambras maakt omdat gij 1e keer niks stuurt als ge naar de voetbal gaat. Dat het nu toevallig ontaardt omdat gij eens niks stuurt, wil nie zeggen dat dat de grond van de zaak is... Uiteindelijk gaat het niet om ruzie maken, maar om 'aandacht krijgen'.

't Is mss een bizarre manier van redeneren, daarvoor ambras maken, maar die van ons is soms ook wa raar op da vlak, ik ken het ondertussen al een beetje (en soms kan ik der ook wel een handje van weg hebben + ik ben/was nog een pak koppiger, dus ik doe automatisch wa water bij de wijn).

Ge kiest natuurlijk zelf hoe ge 't aanpakt, maar volgens mij gaat ge het enkel erger maken door den boel negeren. Ik kan nie oordelen over hoe 'over the top' uw situatie is, of hoe labiel uw madam al dan niet is. Ik ga der nu vanuit da ze gewoon wa onzeker is, dus: als ge diene zever nu kunt oplossen door iets stom zoals een inhoudsloos berichtje sturen op nen avond, is da dan zo erg? Gaat ge daarvoor een relatie wegsmijten die anders wel goed draait?

Ge zijt even koppig en stom als ge weigert van eens iets onbenulligs te sturen op ne gansen avond da ge weg zijt, gewoon omdat ge weet dat zij dat 'verwacht' (lees: fijn vindt). Door gewoon halsstarrig te blijven weigeren, omdat gij vindt dat dat niet belangrijk is, voedt ge die onzekerheid enkel meer en wekt ge wrevel op.

't Lijkt mss belachelijk da ze zich daarvoor aanstelt, maar als da voor de rest een normaal meisje is... ? En gedver zeg, al diene zever van 'my way of buiten'... Der moet van beide kanten wel wat coulance zijn eh.

Ik weet uit eerste hand dat het zeer moeilijk is om zelf zo'n toegeving te doen, als de andere partij gewoon een beetje de koppigaard uithangt. Maar als ge alletwee het 'buigen of breken' principe hanteert, dan gaat het nie lang durven voor er effectief gebroken wordt hoor. Als dat over zo'n 'kleinigheid' is, zou ik het persoonlijk toch wel jammer vinden om de rest daarvoor weg te flikkeren. Gij moet nu mss een 'toegeving' doen, zij zal er evengoed ook nog moeten doen. Als zij pertinent koppig blijft omdat het haar goesting niet is, dan is 't gewoon nen egoist en wordt het inderdaad tijd om heil op een ander te zoeken.

Als uw ego altijd groter is dan 't belang van uw relatie, dan weet ik niet waarom ge uberhaupt bij iemand anders zou willen zijn. Er zijn genoeg manieren om iets op te lossen, zonder daarbij de 'sloef' te zijn.
    REPKES, hier verkrijgbaar! voor Chrome n Firefox.

"Het leven is te kort om mee nen diesel te rijden." - ComputerVista Er zijn geen zekerheden meer in 't leven.
    "Gonzo is the puppet master!" - Foxiie

Crew Member Manu's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Ik weet het ook niet hoor. Dat ik blijkbaar toegeef dat ik opzettelijk niets heb laten horen en dat ik meer tijd over heb voor mijn vrienden dan voor haar zeker?

Nu probeert ze een situatie te creren waarbij ik blijkbaar hemel en aarde ga moeten verzetten om terug in haar gunst te komen. Met de nodige emotionele chantage erbij.
    Ach 't is overal iets, jij moet echter de grens trekken tussen 'wat kan ik wel/niet verdragen'. Het ene meisje is zus, het andere is zo. Mijn recentste ex (met wie het nu een tweetal maanden gedaan is) heeft soms ook zo'n momenten, zelfs dit weekend nog. De ex daarvoor is dan weer helemaal anders, wij kunnen enkele berichten heen en weer sturen en dan plots out of the blue antwoordt die enkele dagen niet meer. 't Is maar wat u het beste ligt

Approved 9-lifer Tritser's schermafbeelding
    iTrader
    70 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gonzo Bekijk bericht
    't Feit dat ze ambras maakt, wil toch zeggen dat ze een probleem heeft, en daar aan wil werken? 't Is mss geen goeie manier, maar uiteindelijk komt het er toch ook op neer dat er iets op haar weegt, en da ze da graag opgelost wil zien Ik geloof niet dat ze ambras maakt omdat gij 1e keer niks stuurt als ge naar de voetbal gaat. Dat het nu toevallig ontaardt omdat gij eens niks stuurt, wil nie zeggen dat dat de grond van de zaak is... Uiteindelijk gaat het niet om ruzie maken, maar om 'aandacht krijgen'.

't Is mss een bizarre manier van redeneren, daarvoor ambras maken, maar die van ons is soms ook wa raar op da vlak, ik ken het ondertussen al een beetje (en soms kan ik der ook wel een handje van weg hebben + ik ben/was nog een pak koppiger, dus ik doe automatisch wa water bij de wijn).

Ge kiest natuurlijk zelf hoe ge 't aanpakt, maar volgens mij gaat ge het enkel erger maken door den boel negeren. Ik kan nie oordelen over hoe 'over the top' uw situatie is, of hoe labiel uw madam al dan niet is. Ik ga der nu vanuit da ze gewoon wa onzeker is, dus: als ge diene zever nu kunt oplossen door iets stom zoals een inhoudsloos berichtje sturen op nen avond, is da dan zo erg? Gaat ge daarvoor een relatie wegsmijten die anders wel goed draait?

Ge zijt even koppig en stom als ge weigert van eens iets onbenulligs te sturen op ne gansen avond da ge weg zijt, gewoon omdat ge weet dat zij dat 'verwacht' (lees: fijn vindt). Door gewoon halsstarrig te blijven weigeren, omdat gij vindt dat dat niet belangrijk is, voedt ge die onzekerheid enkel meer en wekt ge wrevel op.

't Lijkt mss belachelijk da ze zich daarvoor aanstelt, maar als da voor de rest een normaal meisje is... ? En gedver zeg, al diene zever van 'my way of buiten'... Der moet van beide kanten wel wat coulance zijn eh.

Ik weet uit eerste hand dat het zeer moeilijk is om zelf zo'n toegeving te doen, als de andere partij gewoon een beetje de koppigaard uithangt. Maar als ge alletwee het 'buigen of breken' principe hanteert, dan gaat het nie lang durven voor er effectief gebroken wordt hoor. Als dat over zo'n 'kleinigheid' is, zou ik het persoonlijk toch wel jammer vinden om de rest daarvoor weg te flikkeren. Gij moet nu mss een 'toegeving' doen, zij zal er evengoed ook nog moeten doen. Als zij pertinent koppig blijft omdat het haar goesting niet is, dan is 't gewoon nen egoist en wordt het inderdaad tijd om heil op een ander te zoeken.

Als uw ego altijd groter is dan 't belang van uw relatie, dan weet ik niet waarom ge uberhaupt bij iemand anders zou willen zijn. Er zijn genoeg manieren om iets op te lossen, zonder daarbij de 'sloef' te zijn.
    Zou het zelf ni beter kunnen verwoorden. dikke nd

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gonzo Bekijk bericht
    ...

Kan ik me perfect in vinden. Alleen wil ik me niet als dusdanig opstellen dat ze denkt dat ze in de toekomst altijd maar grof en ambetant kan doen als het haar uitkomt en dat ik wel naar haar pijpen zal dansen.

Member Dragonix's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Bijna 19 maandjes hier ^^

Member Iemand's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Ben ik de enige die aan de crazy/hot-scale denkt? Eventuele andere variabele kunnen bedprestaties zijn.

Niet normaal sunreezr

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten