Ja, ik ben samen met iemand van het andere geslacht.
Ja, ik ben samen met iemand van hetzelfde geslacht.
Neen, ik heb nu geen lief maar ik heb er wel al een gehad.
Neen, ik heb nog nooit een lief gehad.
Neen, ik wil momenteel niemand in mijn leven.
Bij lepeltje lepeltje ligt na verloop van tijd mijn arm altijd slecht...![]()
Nog nooit gelepeld. stoer ehBuiten dan in een rijspapke.
make her lose some weight!
zij : -Denk je soms nog aan me ;; ?!
*Is dat belangerijk?
-sorry, nee misschien niet. maar krijg u niet uit men kopje.
*(you don't say?) Ah doe uzef dan een plezier en probeer me dan toch maar uit je hoofdje te houden, je hebt een nieuwe relatie dus steek daar je tijd en energie maar in.
Succes ermee en aub geen mails meer.
- :'(
Ik hoop dat dit nu haar laatste mail was, omg moet geen maisl van exen hebben![]()
Doe mij denken aan een ex. Mij laten zitten voor een ander en twee weken later komen blijten dat ze mist en dienen zever. Echt niet uiteraard.
Heb 2 jaar geleden nog een mail gehad van een meisje waar ik mee "samen" was toen ik 17 was, ik dacht echt dat ik niets beter kon krijgen dus speelde eigenlijk onbewust met haar voeten. En ik was toen ook nog is een kutlief.
Dan dus, 6 jaar later 'waarom had je het eigenlijk uitgemaakt' 'ik denk nog altijd aan ons' 'als ik ooit nog met iemand trouw is het enkel voor het geld'
wtffffff
Pas na 4 jaar had ik de goeie manier gevonden om toch goed te liggen met die arm teveel
En ochtendseks; nee danku. 's Nachts wakker maken; jawel.
PSN | anilorim | Steam | ani_eb |
lol als ik da hier zo allemaal lees, veel macho's!I guess I'm missing out on a lot of stuff
![]()
Tijd en energie met hopen, k ben er alleen genen held in...
Men mening van alcohol misschien maar herzien
Euh, zowat een combo van alles is dat ook goed?
Vroeger nooit echt werk van gemaakt, ik amuseerde mij en dat was al wat ik nodig had, uitgaan met de maten en weer naar huis om de roes uit te slapen.
Gamen deed ik dan ook weer (te) vaak.
Sinds een paar jaar is dat dan beginnen omslaan naar "een lief zou toch wel eens fijn zijn, als het er perongeluk eens van komt"
Zie mezelf ook nooit als boyfriend material eigenlijk, ja ik weet het das ni goed voor het zelfvertrouwen, laat staan het initiatief nemen
Neem daar nog bij dat ik een te kalm persoon ben.
En daar hebben we het probleem dat zich voordoet.
Langs de andere kant wil ik ook bij iemand zijn die mij dat gelukzalige gevoel kan geven.
Anders denk ik toch maar dat ik maar met haar voeten speel en lijkt het me gedoemd om te falen![]()
!! Elke gevonden taalfout mag je bijhouden !!
Mijn ex die 7 maand nadat het gedaan is afkomt met dat ze zoveel pijn heeft als ze aan ons denkt en soms denkt dat er mss 'andere pijnen' zijn die haar kunnen helpen om deze pijn te vergeten. Wat ik mij dan moet inbeelden bij andere pijnen, geen idee.
Serieus, maak een mens anders eens ongerust...
SM met u?
@Boterkoek: wat bedoelde met omgekeerde lepel-lepel?![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)