Ja, ik ben samen met iemand van het andere geslacht.
Ja, ik ben samen met iemand van hetzelfde geslacht.
Neen, ik heb nu geen lief maar ik heb er wel al een gehad.
Neen, ik heb nog nooit een lief gehad.
Neen, ik wil momenteel niemand in mijn leven.
Bah, de laatste weken iemand beter leren kennen, gekust en er zijn nu wel wat gevoelens voor haar, alleen vertrek ik binnen enkele weken terug naar Belgie en zal ik haar wellicht nooit meer zien...![]()
Mij scheetje noemen is toch wel een verschrikkelijke turn off ze.
Eén van mijn Engelstalige vriendinnen noemt mij soms 'dear', dat vind ik voor één of andere reden veel beter klinken dan het Nederlandse 'schat'. Voeg er dan nog eens een accent aan toe en het is helemaal![]()
Ik vraag mij echt af waar ik vrouwen kan vinden die niet in hun twenties willen bezwangerd worden.
Bij voorkeur nooit eigelijk.
Ik vraag me af waar ik überhaupt vrouwen vind. Tijdens het uitgaan zie ik zelden tot nooit iets deftig. Niet dat ik zelf naar deftige plekken ga, maar ik kan me niet meteen inbeelden waar je wel iemand deftig tegenkomt in mijn leeftijdscategorie.
Op graspop eens bijna, na een faceplant in de modder zei die dat ik er veel beter uitzag nadat ik me gewassen had (ale, op een manier dat het wel een uitgelezen kans was om er verder op te gaan). Ik zei merci en ging voort, 50m verder: "fuck", maar ze was al weg. Uiteraard. Kom zo ongeveer elke 2 maand eens iets gelijkaardig tegen.
Dan kijk je inderdaad op de verkeerde plaatsen denk ik.
Iemand idee voor een romantisch date? Met een beperkt budget van +- 30e ?
Gisteren beetje boel gehad met vriendin, diene alcohol toch![]()
Het probleem is niet om aan de praat te raken op cafe, dat lukt best goed, het probleem is dat ik zelden tot nooit een vrouw zie die er zonder haar vriend zit. Indien wel zie je ook meteen waarom dat is.
In de fitness zie ik af en toe wel iemand die aantrekkelijk is en als ik er tegen ga praten zijn ze zelfs zeer aangenaam, maar verder dan dat gaat het nooit.
Knoemde mijn ex duifjedenk da mij da was bijgebleven uit lady en de vagebond vroeger
![]()
Ze vond da wel ni zo wijs
Blij dat ik van mijn stalker verlost ben maar stiekem mis ik de aandacht wel een heel klein beetje.![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)