Bekijk resultaten enquête: Heb je een lief?

Aantal stemmers
363. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Ja, ik ben samen met iemand van het andere geslacht.

190 52,34%
  • Ja, ik ben samen met iemand van hetzelfde geslacht.

9 2,48%
  • Neen, ik heb nu geen lief maar ik heb er wel al een gehad.

95 26,17%
  • Neen, ik heb nog nooit een lief gehad.

48 13,22%
  • Neen, ik wil momenteel niemand in mijn leven.

21 5,79%
Pagina 27 van 339 EersteEerste ... 172324252627282930313777127 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 391 t/m 405 van 5085
    Approved 9-lifer Lorim's schermafbeelding
    iTrader
    73 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Delirium Bekijk bericht
    Sterkte hé.
    Maat van me heeft hetzelfde meegemaakt. Was ook een jaar of 3 samen met zijn vriendin en huurden ook iets samen. Zij heeft hem laten zitten voor iemand anders. Hij is dan ook terug thuis gaan wonen.

In het begin is het weer wennen, maar dat komt wel los.
    Profiteer nu gewoon en doe de dingen die je zelf al lang wou doen.
    merci, ik doe mijn best . Heb vooral schuldgevoel nu naar de vriendin toe, maar dat zal wel weg ebben .

Member Eagle`'s schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    wie weet is djesmin haar meme, de catch/matras van't rusthuis
    <LexiC> schoon kettingske

Do you want to go on an internship abroad? ask me how, AIESEC can make it happen !

Member WarCry-dude's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lorim Bekijk bericht
    merci, ik doe mijn best . Heb vooral schuldgevoel nu naar de vriendin toe, maar dat zal wel weg ebben .
    Waarom schuldgevoel? Andere toekomstplannen betekent toch niet dat gij iets verkeerd gedaan hebt?

Member Utred's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Djesmin Bekijk bericht
    ZOUDE WEL KEER ALLEMAAL VAN MIJN MEME WILLEN BLIJVEN!

Ga naar een rusthuis he, meme's genoeg. 't Is keer iets anders dan bingo en optredens van de plaatselijke schlagerzanger. (En ik wil niet dat mijn meme meer succes heeft dan ik)
    Optredens can schlagerzangers zijn zo zwaar de beste plaats om chicks te versieren.
    Weer een non-antwoord, of beter gezegd een utred-antwoord.

Crew Member Manu's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Andere toekomstplannen, wat wel vaker voorkomt helaas .
    Wat moeten we daar onder verstaan eigenlijk? Als het niet te persoonlijk is natuurlijk
    What you do today can improve all your tomorrows.

Banned beyl's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    gelle alle 2 ja, ik heb ulder op Funtime Fest duuzend keer gezegd da ge elkander moest binne doen
    Dit is zo ne vriend dat koppelaar wilt spelen!

iTrader
    73 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WarCry-dude Bekijk bericht
    Waarom schuldgevoel? Andere toekomstplannen betekent toch niet dat gij iets verkeerd gedaan hebt?
    Ik wil geen kinderen later, en dat heb ik haar 'pas duidelijk gemaakt' na 3 jaar. Hoewel het er nooit écht concreet over ging tot vorige week, en dan is het dus beginnen mislopen. Zoals ik eerder zei was dat de reden die ons uiteindelijk deed beslissen dat we uit elkaar gaan, daarvoor liep het al af en toe mis omdat we elkaar eigenlijk niet altijd even goed begrepen en niet echt zo goed bij elkaar passen als we wouden.

Het is dus mijn schuld dat het gedaan is, ik zou haar ook aan het lijntje gehouden hebben door zolang met een voor haar nutteloze relatie te hebben doorgedaan.

Ik kan het allemaal wel relativeren, maar ze heeft natuurlijk wel een punt, vandaar het schuldgevoel. Ik ben ook wel iemand die altijd schuldgevoel heeft naar iemand als ik nog maar iets mis doe, dus daar kan ik niet veel aan doen .

Member Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    57 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door beyl Bekijk bericht
    Dit is zo ne vriend dat koppelaar wilt spelen!
    Doubt it, was de 1ste keer da ik sorryfreak ontmoette
    Life's swinging hard, but I'm swinging harder

iTrader
    1 (100%)
    Ik wil geen kinderen later, en dat heb ik haar 'pas duidelijk gemaakt' na 3 jaar. Hoewel het er nooit écht concreet over ging tot vorige week, en dan is het dus beginnen mislopen. Zoals ik eerder zei was dat de reden die ons uiteindelijk deed beslissen dat we uit elkaar gaan, daarvoor liep het al af en toe mis omdat we elkaar eigenlijk niet altijd even goed begrepen en niet echt zo goed bij elkaar passen als we wouden.

Het is dus mijn schuld dat het gedaan is, ik zou haar ook aan het lijntje gehouden hebben door zolang met een voor haar nutteloze relatie te hebben doorgedaan.

Ik kan het allemaal wel relativeren, maar ze heeft natuurlijk wel een punt, vandaar het schuldgevoel. Ik ben ook wel iemand die altijd schuldgevoel heeft naar iemand als ik nog maar iets mis doe, dus daar kan ik niet veel aan doen .
    Langs de andere kant heeft zij uw ook 3 jaar nooit gezegd dat ze wel kinderen wil.

iTrader
    73 (100%)
    Ergens wel, maar ik ben er ook nogal laat achter gekomen toen het zo concreet begon te worden dát ik er echt geen wou. Moeilijk om uit te leggen hoe een relatie van 3 jaar is verlopen in enkele posts .

Member Kenneth124's schermafbeelding
    iTrader
    6 (88%)
    is wel waar, toch wel pijnlijk na zo 3 jaara
    sterkte

iTrader
    1 (100%)
    Ik vind nog steeds niet dat ze uw dat echt kwalijk kan nemen. Ge kunt toch niet van iemand verwachten dat die al 100% weet wat die later wil. Iedereen heeft tijd nodig om zichzelf te leren kennen en na te denken over wat hij of zij echt wil.

Approved 9-lifer Bitchplease's schermafbeelding
    iTrader
    2 (67%)
    Als een vriendin ineens uit het niks je aanspreekt met liefje en smsjes stuurt ala ik mis je, ik heb je nodig en gisteren I love you... Is dit typisch vrouwen of is er meer aan de hand?
    Bow chickawawaw

Member Wonkelrijm's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik vind als je na je 25 een serieuze relatie begint met iemand die ook ongeveer dezelfde leeftijd heeft of ouder je dat onderwerp toch eens moet aankaarten.

Als één van de twee een kinderwens heeft en de andere heeft dat duidelijk niet dan is het belangrijk dat over zoiets gesproken heeft. Wat doet het uit om als persoon met een kinderwens jarenlang bij iemand te blijven die geen kinderen wil hebben of er nog niet over gesproken heeft.

Als de moment er is en je bent beide rond de 30 en één iemand komt uit voor de kinderwens dan gaat die relatie gewoon stuk als de andere totaal geen kinderen wilt. En dan gooi je echt een relatie van x aantal jaar weg. En begin op je 30 dan nog maar eens iemand te zoeken die in dezelfde situatie zit.

Mijn mening hierover...

iTrader
    1 (100%)
    @Wonkel: Akkoord maar ik vind dat beide partijen evenveel verantwoordelijkheid hebben om dat onderwerp aan te snijden. Als dat in die 3 jaar nooit tegoei ter sprake is gekomen, dan vind ik niet dat 1 partij dat volledig op de andere partij kan steken.

Pagina 27 van 339 EersteEerste ... 172324252627282930313777127 ... LaatsteLaatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten