Bekijk resultaten enquête: Heb je een lief?

Aantal stemmers
363. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Ja, ik ben samen met iemand van het andere geslacht.

190 52,34%
  • Ja, ik ben samen met iemand van hetzelfde geslacht.

9 2,48%
  • Neen, ik heb nu geen lief maar ik heb er wel al een gehad.

95 26,17%
  • Neen, ik heb nog nooit een lief gehad.

48 13,22%
  • Neen, ik wil momenteel niemand in mijn leven.

21 5,79%
    Saphira's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boterkoek Bekijk bericht
    Gelieve u vooroordelen voor u te houden. Als ik u post mag geloven kunt ge ni over liefde spreken als ge kust op café/tijdens het uitgaan. Neen dan kunt ge ni over liefde spreken..ge kunt pas over liefde spreken als je pas na enkele dates het juiste moment afwacht om te kussen. Pas dan kan je over liefde spreken, anders ben je iemand die denkt me zen fluit. Wel dat vind ik nu eens dikke zever en gelieve te aanvaarden dat niet iedereen hetzelfde denkt zoals jij. Dank u
    ja want ik heb inderdaad dat geïnsinueerd . Want mijn post ging namelijk over het feit of een kus direct een signaal is tot het hebben van een relatie of niet. In mijn post heb ik niets gezegd over liefde.
    Maar als je verduidelijking wil:

In mijn ogen kun je neit van liefde spreken als twee mensen elkaar zien op café voor de eerste keer en direct kussen. Dit is gewoon een gevoel van aantrekkingskracht maar bijlange niet van liefde. Kussen op café kan wel uit liefde gebeuren, maar niet als de personen elkaar voor de eerste keer zien.
    Liefde + kussen op café -> gebeurt bij mensen die elkaar al langer kennen
    The stilness was peaceful -not like the calm before the tempest, but like a clear night untouched by even the dream of a storm
    "Je brandt iets in om het in de herinnering te laten blijven hangen: alleen dat wat niet ophoudt pijn te doen blijft in de herinnering bewaard." - F. Nietzsche

Exorikos's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik heb eigenlijk "the talk" ook nog niet gehad. Ik vind het daar dan ook een beetje te vroeg voor en het is niet dat het voor ons beiden onduidelijk is. We kennen elkaar nog niet zo lang, dus dan is het vrij nutteloos lijkt me.
    Physics is like sex: Sure, it may have practical results, but that is not the reason we do it. ~ R. Feynman
    All science is either physics or stamp collecting. ~ E. Rutherford
    S'il est vrai qu'on construit des cathédrales aujourd'hui dans la Science, il est bien dommage que les gens n'y puissent entrer, ne puissent pas toucher les pierres elles-mêmes.

Gatsby's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Saphira Bekijk bericht
    In mijn ogen kun je neit van liefde spreken als twee mensen elkaar zien op café voor de eerste keer en direct kussen. Dit is gewoon een gevoel van aantrekkingskracht maar bijlange niet van liefde. Kussen op café kan wel uit liefde gebeuren, maar niet als de personen elkaar voor de eerste keer zien.
    Ik vind dat echt zo'n ontzettend vreemde redenering. Alsof er regels zijn voor zo'n dingen.
    'Objectivity' is often the battle cry of people who don't know their own bias.

Soals's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ja want ik heb inderdaad dat geïnsinueerd . Want mijn post ging namelijk over het feit of een kus direct een signaal is tot het hebben van een relatie of niet. In mijn post heb ik niets gezegd over liefde.
    Maar als je verduidelijking wil:

Verklaar dan:

2 mensen komen elkaar voor de 1ste keer tegen op café.
    Ze kussen die avond nog, er ontstaat een relatie.
    Ze trouwen dat jaar nog (relaties zonder huwelijk waren toen nog een beetje taboe).
    Ze sterven, na een leven met een gelukkige relatie.
    The end.

Het mooiste bejaardenkoppel dat ik ooit zag.

bn326160's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Over een week ofzo alweer even lang zonder, als dat ik met was (2x 6 maand)

Edit: Oh w8.. 2x 6 maand komt neer op een jaar hmm nee, datum was 1 juli :P Nog een maandje dus, en ziehier waarom het niet werkte :')
    Laatst gewijzigd door bn326160; 4 juni 2012 om 19:06 Reden: berekeningsfout :p
     Apple MacBook Pro 15" 2,66Ghz Mid 09 120Gb SSD -  iPhone 4 32Gb
    PSN: bn326160
    iDesire

Saphira's schermafbeelding
    iTrader
    0
    er staat in mijn ogen voor... Kussen tijdens de eerste keer dat je elkaar ziet komt voort uit aantrekkingskracht...
    Betekent dat er wederzijdse interesse is. Liefde ontwikkelt zich :')

but again: In My Opinion. (niet zo moeilijk om dit te lezen toch)
    The stilness was peaceful -not like the calm before the tempest, but like a clear night untouched by even the dream of a storm
    "Je brandt iets in om het in de herinnering te laten blijven hangen: alleen dat wat niet ophoudt pijn te doen blijft in de herinnering bewaard." - F. Nietzsche

Nerath's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Ach, breng dat toch gewoon letterlijk ter sprake. Dat zijn vragen die mensen vaak hebben in't begin van een relatie, je bent er heus geen uitzondering op.

Het kan enkel gemakkelijker worden voor jullie beiden.

Gatsby's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    er staat in mijn ogen voor... Kussen tijdens de eerste keer dat je elkaar ziet komt voort uit aantrekkingskracht...
    Betekent dat er wederzijdse interesse is. Liefde ontwikkelt zich :')

but again: In My Opinion. (niet zo moeilijk om dit te lezen toch)

Ik blijf het toch maar een rare redenering vinden. Alsof het uitmaakt op welke locatie je iemand kust om dan te kunnen spreken over liefde ed.
    IMO
    'Objectivity' is often the battle cry of people who don't know their own bias.

Joeshoe's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bn326160 Bekijk bericht
    Over een week ofzo alweer even lang zonder, als dat ik met was (2x 6 maand)

Edit: Oh w8.. 2x 6 maand komt neer op een jaar hmm nee, datum was 1 juli :P Nog een maandje dus, en ziehier waarom het niet werkte :')
    Omda ge ni kunt telle?

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boterkoek Bekijk bericht
    Gelieve u vooroordelen voor u te houden. Als ik u post mag geloven kunt ge ni over liefde spreken als ge kust op café/tijdens het uitgaan. Neen dan kunt ge ni over liefde spreken..ge kunt pas over liefde spreken als je pas na enkele dates het juiste moment afwacht om te kussen. Pas dan kan je over liefde spreken, anders ben je iemand die denkt me zen fluit. Wel dat vind ik nu eens dikke zever en gelieve te aanvaarden dat niet iedereen hetzelfde denkt zoals jij. Dank u
    't Zou natuurlijk helpen mochten jullie over hetzelfde spreken. Je leest haar post volgens uw interpretatie en reageert dan ook op die interpretatie, terwijl Saphira eigenlijk iets totaal anders bedoelt.
    Jij denkt dat ze zegt dat er een ideaal moment bestaat om te kussen terwijl Saphira bedoelt dat je dat moment creëert en het dan liefdevoller is dan wanneer je de eerste de beste binnen doet op café.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Patatten Bekijk bericht
    Verklaar dan:

2 mensen komen elkaar voor de 1ste keer tegen op café.
    Ze kussen die avond nog, er ontstaat een relatie.
    Ze trouwen dat jaar nog (relaties zonder huwelijk waren toen nog een beetje taboe).
    Ze sterven, na een leven met een gelukkige relatie.
    The end.

Het mooiste bejaardenkoppel dat ik ooit zag.
    Zoals gezegd, die eerste kus was waarschijnlijk meer uit aantrekkingskracht en lust dan liefde. Wil dat daarom zeggen dat er geen liefde kan groeien? Of dat hun relatie niet echt is? Tuurlijk niet.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gatsby Bekijk bericht
    Ik blijf het toch maar een rare redenering vinden. Alsof het uitmaakt op welke locatie je iemand kust om dan te kunnen spreken over liefde ed.
    IMO
    't Ging hem mijns inziens dan ook helemaal niet over de locatie maar over het moment en de timing hoe lang je die persoon al kent. Maar iedereen blijft precies gefixeerd op die café-locatie, iedereen heeft hier al eens een lief binnen gedaan op café en heeft nu de indruk gekregen dat Saphira beweert dat hun relatie niet "echt" genoeg is?

't Kwam er gewoon op neer dat Saphira zei dat het niet is omdat iemand je kust bij het uitgaan dat hij een relatie verwacht, ik zie niet in hoe iemand daar niet akkoord mee kan gaan.
    Man is the measure of all things–of things that are, that they are, and of things that are not, that they are not. - Protagoras
    Be silent! Be still! That's it... and look upon this moment. Savor it! Rejoice with great gladness! Great gladness! - Excalibur (1981)

Sorryfreak's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gatsby Bekijk bericht
    IMO
    Vind ik ook, precies alsof ge gaat zeggen "ja, wacht effe, nie hier".

Soals's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cura Bekijk bericht
    Zoals gezegd, die eerste kus was waarschijnlijk meer uit aantrekkingskracht en lust dan liefde. Wil dat daarom zeggen dat er geen liefde kan groeien? Of dat hun relatie niet echt is? Tuurlijk niet.
    Akkoord .

Emiel Goelen's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Wat een dwaze discussie. Eigenlijk zegt ze gewoon "Als ge iemand die ge pas kent binnendoet kunt ge niet over liefde spreken". Over open deuren intrappen gesproken.

Gonzo's schermafbeelding
    iTrader
    19 (95%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Emiel Goelen Bekijk bericht
    Wat een dwaze discussie. Eigenlijk zegt ze gewoon "Als ge iemand die ge pas kent binnendoet kunt ge niet over liefde spreken". Over open deuren intrappen gesproken.
    Sssst, ge zijt cura aan 't cockblocken
    REPKES, hier verkrijgbaar! voor Chrome én Firefox.

"Gonzo is the puppet master!" - Foxiie
    "Het is nog onduidelijk of en wanneer Gonzo op de markt komt, en tegen welke prijs" - Tweakers

Mini's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Cura kan gwn net iets beter begrijpend lezen, is all.

Sent from my iPhone.

Pagina 255 van 339 Eerste ... 155205245251252253254255256257258259265305 ... Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten