Oei, je hebt nog maar 300 posts de tijd!
Ja, ik ben samen met iemand van het andere geslacht.
Ja, ik ben samen met iemand van hetzelfde geslacht.
Neen, ik heb nu geen lief maar ik heb er wel al een gehad.
Neen, ik heb nog nooit een lief gehad.
Neen, ik wil momenteel niemand in mijn leven.
Oei, je hebt nog maar 300 posts de tijd!
Ge kunt ook wachten met de poll in te vullen tot het zover is?![]()
Die pagina's zitten hier constant te flippen en te veranderen, best verwarrend.
Om ff on-topic te gaan (het lijkt al bijna verkeerd om het in dit topic te doen): Mijn ex is na anderhalve maand nog steeds doodongelukkig, ik krijg zelfs mails van haar familie om mij te vragen of ik "echt wel zeker ben van mijn stuk". Dat ik iets geweldigs heb laten schieten door mijn beslissing en dat het hen ook pijn doet om haar zo gekwetst en ongelukkig te zien. Zucht, ik heb het er met haar ook al een paar keer over gehad (we zien elkaar soms nog omdat ik om de hoek werk van waar we samen woonden) maar ik blijf zeggen dat onze relatie gewoon niet meer kon werken. Iets waar zij het helemaal niet mee eens is, ook al kwam zij telkens af met woorden als "ik word gek van u" (in de slechte zin) en dat ik haar nooit zal begrijpen en tijdens ruzie's zei ze zo vaak dat we maar beter uit elkaar zouden gaan enz enz... Het kwetst haar ook dat ik blijkbaar gelukkig ben met mijn leven. Ik mis haar ook nog steeds enorm en als ik alleen ben denk ik daar ook de hele tijd aan, aan het leven dat we samen hadden enzo, maar ik doe wel veel leuke dingen nu, ook om mijn gedachten te verzetten. Afspreken met vrienden en familie, en dan komen er bv foto's op facebook waar ik op lach en daar wijst ze me dan op.
Alles wijst er bijna op dat het beter is dat we elkaar even zouden verbannen uit elkaars leven om hierover heen te geraken, maar dat willen we allebei niet echt, ook al hebben we die optie overwogen. Of is dat echt de juiste beslissing?
PSN | anilorim | Steam | ani_eb |
Ik zou achter men beslissing blijven staan, der is een reden dat die genomen werd. Ongeacht of ze nu fout of niet was je hebt ze wel genomen omdat er iets van gevoel toch overheerste. Neem nu toch maar effe tijd voor jezelf, zo ruim mogelijk en laat schuldgevoel u niet terug inpalmen.
"Still miss you, sorry*"
Dit soort emails krijg ik nog wekelijks aan van men ex, deze is zelfs van vandaag.
Ik veeg daar dus men voeten aan, want als ik in die emotie opga, ist weer naar de kloten. (en dit na 3maanden lol)
Het is even op je tanden bijten als je dit doet, en je zult waarschijnlijk de neiging hebben om toch terug contact op te nemen. Maar als je denkt dat het beter is, dan moete gewoon even steenkoud zijn (spreek uit ervaring, in gelijkaardige situatie gezeten). Uiteindelijk kom je er wel beter uit
Dus?![]()
Bij het minste lawaai gaat die van 6 weken beginnen huilen.
Mja schuldgevoel is iets waar ik altijd wel mee zit. Maar idd, ik vind ook wel dat ik (wij) die beslissing genomen hebben, ons gevoel zat toen ook zo, ook al missen we nu alleen de goede dingen. Dat maakt het natuurlijk zo moeilijk, maar dat is waar iedereen mee zit in zo'n situatie.
Ik heb ook eens na 5 jaar een mail gekregen van een ex die zei da ze me na 5 jaar nog steeds miste enzo, en dan vroeg waarom ik het precies had uitgemaakt en of ik er soms nog aan terugdenk
@Saphira, dat terug contact opnemen is eigenlijk iets dat we allebei meteen terug hebben gedaan. In de zomer gaat ze wel bijna een volledige maand op reis, das mss al eens een goede test.
Denk ook dat even geen contact de beste optie is. Ik spreek uit ervaring en 'vrienden proberen blijven' is echt niet evidentEigelijk zal het pas echt over gaan als ge allebei iemand anders hebt. Probeer het is voor een maand of 2-3. Maar wees u ervan bewust daje effectief altijd enkel de goeie zaken herinnert na lange tijd
![]()
Voorts zijn zaken zoals facebook idd een hel voor uiteengaande koppels. Vroeger was het "wat niet weet, niet deert" nu wordt ge elke dag me uw neus op het leven van uw ex gedrukt
Sinds 3juni ook al een jaar samen met mijn vriendin.En het gaat nog steeds goed.
Ik ben anders nog steeds keigoed bevriend met mijn meest recente ex. (1.5j mee samen geweest, is nu dikke 3m gedaan). In het begin is dat lastig en komen er veel oude gevoelens opborrelen, maar alles went na nen tijd ze. Ik spreek daar nu nog ~1x per week mee af, wij zijn volledig eerlijk tegen elkaar, zijn allebei nog vrijgezel, zij kan voor alles wat ze wilt bij mij terecht inclusief problemen met andere kerels (moesten die er zijn).
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)