Bekijk resultaten enquête: Heb je een lief?

Aantal stemmers
363. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Ja, ik ben samen met iemand van het andere geslacht.

190 52,34%
  • Ja, ik ben samen met iemand van hetzelfde geslacht.

9 2,48%
  • Neen, ik heb nu geen lief maar ik heb er wel al een gehad.

95 26,17%
  • Neen, ik heb nog nooit een lief gehad.

48 13,22%
  • Neen, ik wil momenteel niemand in mijn leven.

21 5,79%
Pagina 236 van 255 EersteEerste ... 136186226232233234235236237238239240246 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.701 t/m 4.720 van 5085
    Member glashelder's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Oei, je hebt nog maar 300 posts de tijd!

Approved 9-lifer Lorim's schermafbeelding
    iTrader
    72 (100%)
    Ge kunt ook wachten met de poll in te vullen tot het zover is?

Approved 9-lifer lantaarnpaal's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Djesmin Bekijk bericht
    Niet teveel spammen mensen, ik wil bij 't begin van het volgende deel iets anders kunnen aanklikken maar 't is zover nog niet!
    Gewoon 'neen ik wil niemand in mijn leven' aanklikken, ik neem aan dat dat iets anders is dan wat je nu hebt?

Approved 9-lifer Boterkoek's schermafbeelding
    iTrader
    -1 (33%)
    Weblogs
    7
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door glashelder Bekijk bericht
    Mag ik ook mee op date?
    Graag.

Approved 9-lifer Djesmin's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door glashelder Bekijk bericht
    Oei, je hebt nog maar 300 posts de tijd!
    I know! Dat wordt trouwens mijn nieuwe manier van tijdsindeling.

"Komen eten!"
    -"Jaja, nog 3 posts!"

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lorim Bekijk bericht
    Ge kunt ook wachten met de poll in te vullen tot het zover is?
    Da's flauw!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lantaarnpaal Bekijk bericht
    Gewoon 'neen ik wil niemand in mijn leven' aanklikken, ik neem aan dat dat iets anders is dan wat je nu hebt?
    Ik hoop dat het zover niet komt

iTrader
    72 (100%)
    Die pagina's zitten hier constant te flippen en te veranderen, best verwarrend.

Om ff on-topic te gaan (het lijkt al bijna verkeerd om het in dit topic te doen ): Mijn ex is na anderhalve maand nog steeds doodongelukkig, ik krijg zelfs mails van haar familie om mij te vragen of ik "echt wel zeker ben van mijn stuk". Dat ik iets geweldigs heb laten schieten door mijn beslissing en dat het hen ook pijn doet om haar zo gekwetst en ongelukkig te zien. Zucht, ik heb het er met haar ook al een paar keer over gehad (we zien elkaar soms nog omdat ik om de hoek werk van waar we samen woonden) maar ik blijf zeggen dat onze relatie gewoon niet meer kon werken. Iets waar zij het helemaal niet mee eens is, ook al kwam zij telkens af met woorden als "ik word gek van u" (in de slechte zin) en dat ik haar nooit zal begrijpen en tijdens ruzie's zei ze zo vaak dat we maar beter uit elkaar zouden gaan enz enz... Het kwetst haar ook dat ik blijkbaar gelukkig ben met mijn leven. Ik mis haar ook nog steeds enorm en als ik alleen ben denk ik daar ook de hele tijd aan, aan het leven dat we samen hadden enzo, maar ik doe wel veel leuke dingen nu, ook om mijn gedachten te verzetten. Afspreken met vrienden en familie, en dan komen er bv foto's op facebook waar ik op lach en daar wijst ze me dan op.

Alles wijst er bijna op dat het beter is dat we elkaar even zouden verbannen uit elkaars leven om hierover heen te geraken, maar dat willen we allebei niet echt, ook al hebben we die optie overwogen. Of is dat echt de juiste beslissing?
    PSN | anilorim | Steam | ani_eb |

Member Philharmoniker's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Ik zou achter men beslissing blijven staan, der is een reden dat die genomen werd. Ongeacht of ze nu fout of niet was je hebt ze wel genomen omdat er iets van gevoel toch overheerste. Neem nu toch maar effe tijd voor jezelf, zo ruim mogelijk en laat schuldgevoel u niet terug inpalmen.

"Still miss you, sorry*"

Dit soort emails krijg ik nog wekelijks aan van men ex, deze is zelfs van vandaag.
    Ik veeg daar dus men voeten aan, want als ik in die emotie opga, ist weer naar de kloten. (en dit na 3maanden lol)

Approved 9-lifer Saphira's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Alles wijst er bijna op dat het beter is dat we elkaar even zouden verbannen uit elkaars leven om hierover heen te geraken, maar dat willen we allebei niet echt, ook al hebben we die optie overwogen. Of is dat echt de juiste beslissing?
    Het is even op je tanden bijten als je dit doet, en je zult waarschijnlijk de neiging hebben om toch terug contact op te nemen. Maar als je denkt dat het beter is, dan moete gewoon even steenkoud zijn (spreek uit ervaring, in gelijkaardige situatie gezeten). Uiteindelijk kom je er wel beter uit

Member Iemand's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Saphira Bekijk bericht
    hoe gaat het nu eigenlijk met de beslissing over het al dan niet meegaan naar het familiefeest in plaats van te babysitten?
    Nog es over gepraat, ze gaat niet mee. Kga het er bij laten. Ik heb mijn gedacht gezegd, zij het hare. We zijn tot geen vergelijk gekomen. ;o

Approved 9-lifer Stimpy's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hekje# Bekijk bericht
    ?
    Pas maar op met mensen op dt fouten te wijzen. Ik word daarvoor gebanned door Kandul

Approved 9-lifer dacuba's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Weblogs
    11
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iemand Bekijk bericht
    Nog es over gepraat, ze gaat niet mee. Kga het er bij laten. Ik heb mijn gedacht gezegd, zij het hare. We zijn tot geen vergelijk gekomen. ;o
    Had ge mijn pro-tip gelezen? Als ze die kleine nie kan meenemen?

Member Iemand's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dacuba Bekijk bericht
    Had ge mijn pro-tip gelezen? Als ze die kleine nie kan meenemen?
    Jup, maar ze zijn 2,5 jaar en 6 weken

Approved 9-lifer dacuba's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Weblogs
    11
    Dus?

Member Exorikos's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iemand Bekijk bericht
    Ik dacht dat een advocaat goed moest zijn in retoriek?

Member coldplayke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Bij het minste lawaai gaat die van 6 weken beginnen huilen.

iTrader
    72 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xperia Bekijk bericht
    Ik zou achter men beslissing blijven staan, der is een reden dat die genomen werd. Ongeacht of ze nu fout of niet was je hebt ze wel genomen omdat er iets van gevoel toch overheerste. Neem nu toch maar effe tijd voor jezelf, zo ruim mogelijk en laat schuldgevoel u niet terug inpalmen.

"Still miss you, sorry*"

Dit soort emails krijg ik nog wekelijks aan van men ex, deze is zelfs van vandaag.
    Ik veeg daar dus men voeten aan, want als ik in die emotie opga, ist weer naar de kloten. (en dit na 3maanden lol)
    Mja schuldgevoel is iets waar ik altijd wel mee zit . Maar idd, ik vind ook wel dat ik (wij) die beslissing genomen hebben, ons gevoel zat toen ook zo, ook al missen we nu alleen de goede dingen. Dat maakt het natuurlijk zo moeilijk, maar dat is waar iedereen mee zit in zo'n situatie.

Ik heb ook eens na 5 jaar een mail gekregen van een ex die zei da ze me na 5 jaar nog steeds miste enzo, en dan vroeg waarom ik het precies had uitgemaakt en of ik er soms nog aan terugdenk

@Saphira, dat terug contact opnemen is eigenlijk iets dat we allebei meteen terug hebben gedaan . In de zomer gaat ze wel bijna een volledige maand op reis, das mss al eens een goede test.

Member gumball4000's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gunther D. Bekijk bericht
    De Xabi Alonso look?

Zo ben'k na 3-4 dagen .. toch lang leven glad scheren

Member Freddy_reloaded's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Mja schuldgevoel is iets waar ik altijd wel mee zit . Maar idd, ik vind ook wel dat ik (wij) die beslissing genomen hebben, ons gevoel zat toen ook zo, ook al missen we nu alleen de goede dingen. Dat maakt het natuurlijk zo moeilijk, maar dat is waar iedereen mee zit in zo'n situatie.

Ik heb ook eens na 5 jaar een mail gekregen van een ex die zei da ze me na 5 jaar nog steeds miste enzo, en dan vroeg waarom ik het precies had uitgemaakt en of ik er soms nog aan terugdenk

@Saphira, dat terug contact opnemen is eigenlijk iets dat we allebei meteen terug hebben gedaan . In de zomer gaat ze wel bijna een volledige maand op reis, das mss al eens een goede test.
    Denk ook dat even geen contact de beste optie is. Ik spreek uit ervaring en 'vrienden proberen blijven' is echt niet evident Eigelijk zal het pas echt over gaan als ge allebei iemand anders hebt. Probeer het is voor een maand of 2-3. Maar wees u ervan bewust daje effectief altijd enkel de goeie zaken herinnert na lange tijd

Voorts zijn zaken zoals facebook idd een hel voor uiteengaande koppels. Vroeger was het "wat niet weet, niet deert" nu wordt ge elke dag me uw neus op het leven van uw ex gedrukt

Member ThomasC's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Sinds 3juni ook al een jaar samen met mijn vriendin. En het gaat nog steeds goed.

Member Emiel Goelen's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freddy_reloaded Bekijk bericht
    Denk ook dat even geen contact de beste optie is. Ik spreek uit ervaring en 'vrienden proberen blijven' is echt niet evident Eigelijk zal het pas echt over gaan als ge allebei iemand anders hebt. Probeer het is voor een maand of 2-3. Maar wees u ervan bewust daje effectief altijd enkel de goeie zaken herinnert na lange tijd

Voorts zijn zaken zoals facebook idd een hel voor uiteengaande koppels. Vroeger was het "wat niet weet, niet deert" nu wordt ge elke dag me uw neus op het leven van uw ex gedrukt
    Ik ben anders nog steeds keigoed bevriend met mijn meest recente ex. (1.5j mee samen geweest, is nu dikke 3m gedaan). In het begin is dat lastig en komen er veel oude gevoelens opborrelen, maar alles went na nen tijd ze. Ik spreek daar nu nog ~1x per week mee af, wij zijn volledig eerlijk tegen elkaar, zijn allebei nog vrijgezel, zij kan voor alles wat ze wilt bij mij terecht inclusief problemen met andere kerels (moesten die er zijn).

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten