Pagina 1 van 15 1234511 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 289
    Member
    iTrader
    0

dresscode centerparcs/zwembad

Blijkbaar mag je niet meer met shorts en dergelijke zwemmen sinds januari 2012.

Ik vroeg me af of de regels ook zo strikt zijn in centerparcs. ik draag namelijk een gewone zwemshort dat boven de knie komt. een losse.

als ik op de site van openbaar zwembad kijk dan mag dit enkel spannende shorts of rofl speedoooo's. Ik sta nie in voor de gevolgen als men anacondas ziet int water

anyways iemand al gaan zwemmen in centerparcs met "gewone" zwemshort?

grtz

Member Nicedreamer's schermafbeelding
    iTrader
    0
    da is 't eerste wa ik hierover hoor, zou echt wel idioot zijn moest da waar zijn :o

Member
    iTrader
    0
    er is wel sinds 1 januari een dresscodes in alle gemeentelijke zwembaden. beke om gasten met van die pyjama shorts en burkini's tegen te gaan.

Member
    iTrader
    0

Member Cephalus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Jep, idd omdat het heel vaak voorkwam dat men gewoon met dezelfde lange short die men tijdens de dag droeg het zwembad in sprong, al dan niet met ook nog het ondergoed van tijdens de dag aan. Heel hygienisch allemaal, de chloorwaarden piekten.

Nu dus enkel nog Speedo of zo'n langere spannende short, waarin alles goed zichtbaar is. Is een goeie zaak, gezien het enerzijds de onzekere types weghoudt uit het zwembad (kleine piemel = het meest ambras zoeken), en anderzijds als een algemene filter werkt voor bepaalde lagen in de bevolking. 't Is dus een stuk rustiger nu in het zwembad.

Zouden ze ook in Bloso Hofstade mogen invoeren, het zou direct gedaan zijn met de miserie daar.

Hier zult ge wel iets vinden naar uw smaak

Member Don-Robo's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Op zich inderdaad geen slechte zaak.

In Centerparcs gaat dat volgens mij niet zijn ze. Dat is commercieel ingesteld en een stedelijk zwembad is dat eerder niet.

Member glashelder's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Dus een badpak met een rits mag ook niet meer?

Member
    iTrader
    7 (100%)
    Stedelijke zwembaden hebben niks te maken met Centerparcs, dus waarom zou dat niet meer mogen in Centerparcs?

Approved 9-lifer Bart Religion's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Weblogs
    3
    Zware discriminatie van mensen met obsesitas. Straks eens klacht gaan indienen bij het centrum voor gelijkheid van kansen.

Approved 9-lifer amdr's schermafbeelding
    iTrader
    22 (96%)
    In Brasschaat moogt ge al 4j geen zwemshorts e.d. meer gebruiken Alleen ballenknijpers!

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Ik ben vorige maand nog gaan zwemmen naar Centerparcs De Haan en daar was het geen probleem.. De meesten droegen een short.

Member
    iTrader
    0
    Gewone short mag, hoeft dus geen speedo te zijn (zoals in Oceade)

Approved 9-lifer Alteration's schermafbeelding
    iTrader
    328 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Black Bekijk bericht
    Gewone short mag, hoeft dus geen speedo te zijn (zoals in Oceade)
    In (sommige) zwembaden mag een short (die ook niet onder de knie mag komen) zelfs geen ritsen/zakken hebben....
    Laatst gewijzigd door Alteration; 7 april 2012 om 16:43

Member the_fox's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Dat ze shorts met zakken weren snap ik volledig, ge wilt niet weten hoeveel mensen vergeten dat er daar iets inzit en dan zo in het zwembad springen en de vuiligheid zo meepakken.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bart Religion Bekijk bericht
    Zware discriminatie van mensen met obsesitas. Straks eens klacht gaan indienen bij het centrum voor gelijkheid van kansen.
    Waarom? Ze hebben toch ook speedo's / spannende zwemshorts in grotere maten? Of bedoelt ge eerder disciminatie tegen onzekere mensen, want dit zal ook toeslaan bij mensen die geen obesitas hebben...

iTrader
    15 (100%)
    Weblogs
    3
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the_fox Bekijk bericht
    Dat ze shorts met zakken weren snap ik volledig, ge wilt niet weten hoeveel mensen vergeten dat er daar iets inzit en dan zo in het zwembad springen en de vuiligheid zo meepakken.

Waarom? Ze hebben toch ook speedo's / spannende zwemshorts in grotere maten? Of bedoelt ge eerder disciminatie tegen onzekere mensen, want dit zal ook toeslaan bij mensen die geen obesitas hebben...
    Speedo's zijn bovendien erg ongezond en kunnen onvruchtbaarheid veroorzaken. (Zoals alle kledij dat spant aan uw ballen). Wordt zelfs gelinkt aan impotentie doordat het nefast is voor de bloedcirculatie.
    Laatst gewijzigd door Bart Religion; 7 april 2012 om 16:40

Member glashelder's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Speedo's zijn bovendien erg ongezond en kunnen onvruchtbaarheid veroorzaken. (Zoals alle kledij dat spant aan uw ballen). Wordt zelfs gelinkt aan impotentie doordat het nefast is voor de bloedcirculatie.
    Je loopt toch niet de hele dag in een Speedo.

Member
    iTrader
    0
    + ziet er gwn vuil uit. Een andere dude die naast u loopt en ge ziet gwn zn ballen en alles hangen...

Een short met rits die niet mag begrijp ik, zakken tot daar aan toe, maar shorts allemaal weren en mensen verplichten van die spannende brol aan te doen vind ik ook maar belachelijk.

iTrader
    15 (100%)
    Weblogs
    3
    Het hygiŽne argument is trouwens ook bullshit. Het tegenovergestelde is waar. Nauw aansluitende zwemkledij werkt schimmelinfecties in de hand

Als er iets verboden moet worden dan zijn het wel speedo's.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door glashelder Bekijk bericht
    Je loopt toch niet de hele dag in een Speedo.
    Alle nauwaansluitende kledij uiteraard. Ook spannende onderbroeken of 'skinny' jeans enzo

Member Cephalus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    En gij quotet wat, de AEL ofzo? Als dat waar zou zijn zouden alle wedstrijdzwemmers impotent worden, dikke bullshit dus. Het zult het idd wel warmer krijgen in die regio, en dat kan die gevolgen hebben, maar vanaf ge in het water springt koelt dat meteen weer flink af.

Mocht ge zo zot zijn om dat dag in dag uit dragen, dan allicht wel, maar als ge u daarmee al bezig houdt zult ge uw vruchtbaarheid allicht toch nooit nodig hebben.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Black Bekijk bericht
    + ziet er gwn vuil uit. Een andere dude die naast u loopt en ge ziet gwn zn ballen en alles hangen...

Een short met rits die niet mag begrijp ik, zakken tot daar aan toe, maar shorts allemaal weren en mensen verplichten van die spannende brol aan te doen vind ik ook maar belachelijk.
    Het feit dat gij het vanuit die hoek bekijkt, doet wel wenkbrauwen fronsen he :-). Mocht ge nu gezegd hebben dat ge er een stuk beter uitzag (mits ge uw lijf wat onderhoudt) en dat ge daarom veel meer bekijks had van het tegenovergestelde geslacht...

Het hygiŽne argument is trouwens ook bullshit. Het tegenovergestelde is waar. Nauw aansluitende zwemkledij werkt schimmelinfecties in de hand

Als er iets verboden moet worden dan zijn het wel speedo's.
    Eh? In die periode dat van die lange shorts zagen we aan de laboresultaten dat dat dus wel het water heel negatief beinvloedde... Sinds het verbod zijn de resultaten sterk verbeterd. En dat is overigens de enige officiele reden voor het verbod, dat is echt niet op een leugen gebaseerd ofzo.

(/me zwembadredder trouwens)

Ik heb het gevoel dat gij wel heel onzeker zijt . Aussiebum heeft nochtans wonderjocks, dat kan mss helpen in uw geval.
    Laatst gewijzigd door Cephalus; 7 april 2012 om 17:07

iTrader
    15 (100%)
    Weblogs
    3
    Ik verzin het niet. Genoeg bronnen te vinden die dat ondersteunen

Zeker uit de VS waar het eerder taboo is om speedo's te dragen.

Verder ga ik zelf nooit zwemmen, ongeacht welke kledij men al dan niet mag dragen.

Dus laat dat beledigen en op de man spelen met gezever over 'onzeker' maar achterwege

Pagina 1 van 15 1234511 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten