ik ben op zoek naar club hemden, dus die lekker strak zitten en er exotisch uitzien.
Zie deze site bijvoorbeeld, waar vind ik zulke hemden ? Hypnotic Dress Shirt
ik ben op zoek naar club hemden, dus die lekker strak zitten en er exotisch uitzien.
Zie deze site bijvoorbeeld, waar vind ik zulke hemden ? Hypnotic Dress Shirt
Meent ge dat nu serieus of zijt ge er gewoon mee aan het lachen?
Dus als ge ni aan de paardemiddelen zit kun je niet zo'n hemden bestellen? Spijtig, wou net een dozijn pullekes kopen...
Zurky ik dacht dat je meer smaak had. Dit past véél beter bij u.
The Hypnotic Dress Shirt! The science of modern day muscle and great style! Style is a way of life. Where luxury and fashion join forces, where essentials and achievements come together. This long sleeve dress shirt is made with incredibly brilliant 100% cotton and is adorned with a hypnotizing paisley print. The exquisite reversed striped cuffs and collar with the precision tailored side panels make this dress shirt empowering for the modern muscle man. Have it all. Style, Luxury and Fit. Reach your goal!![]()
dat zou ik wel dragen sie
on topic: man wat een lelijk shirt
zelf al ben je gespierd je ziet er als een idioot uit hahahaha
nuja in iedere ietwat kledingwinkel kan je toch mooie hemden vinden, met leuk patroon (kies mss best iets met lijntjes ofzo)
en zo een col en binnenkanten van knopen die lijntjes hebben, zijn vandaag de dag wel standaard op ieder hemd zowat
als het voor u 100 dagen is ofzo is het wel geen slecht idee
bestaat er een club met de naam hemden?
mss eens op google maps kijken?
beats me wrom je die club zou willen kopen wel....
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)