Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 72
    Member
    iTrader
    0

Wat te doen AB tot 03.00

Hey hey
    even een vraag voor jullie, op 30 maart ga ik naar een optreden in de AB van the subs, dit duurt tot 03.00 uur, en de eerste trein is om 06.00.

Heeft iemand een idee wat wij die overige uren kunnen doen? Is er een leuke club ofzo in de buurt?

En hoe is de veiligheid rond de AB?

Vorige keer zijn we bijna bestolen geweest, ware het niet dat we snelle beentjes hadden en de 'dieven' er niet goed van zijn geweest.
    Nu kan dit ook eenmalig zijn, want meer ben ik er nog niet geweest.

Ervaringen en tips zijn welkom!!

Bedankt en jullie hebben een fantastisch forum hier!

Member Flawless's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Veel cafékes en discotheken in de buurt, ik zou aanraden om gewoon rond te stappen en ergens binnen te gaan waar het leuk lijkt. Als je in groep bent en die groepjes van zwarten/marokkanen straal negeert dan is er weinig dat er zou moeten gebeuren. Als ze vragen om sigaretten gwn zeggen dat je er geen hebt of dat je geen frans verstaat

Crew Member Manu's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    AB ligt midden in het centrum van Brussel, het is daar niet onveiliger dan in gelijk welke andere stad..

Member Flawless's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Manu Bekijk bericht
    AB ligt midden in het centrum van Brussel, het is daar niet onveiliger dan in gelijk welke andere stad..
    Even nuanceren dat er op de Grote Markt en sommige zijstraten wel degelijk veel van die groepjes jongeren hangen, te vergelijken met 'andere' steden zoals Londen, Barcelona,... is dit toch wel een verschil.

Member GiJay's schermafbeelding
    iTrader
    70 (100%)
    Je bent al bestolen...

Je hebt namelijk geld betaald voor een optreden van the subs!

:P

iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flawless Bekijk bericht
    Even nuanceren dat er op de Grote Markt en sommige zijstraten wel degelijk veel van die groepjes jongeren hangen, te vergelijken met 'andere' steden zoals Londen, Barcelona,... is dit toch wel een verschil.
    Er loopt volk ja, volk waarvan ik zelf ook niet moet weten. Maar ik studeer er nu reeds mijn vierde jaar, heb er 's nachts al zo vaak (alleen) rondgelopen en zolang je binnen het centrum en buiten de kleine steegjes blijft geeft Brussel mij allesbehalve een onveilig gevoel hoor als je je maar normaal gedraagt. En in groep heb je al zeker geen probleem imo.

Nuja slecht volk zal je overal vinden. Ik snap gewoon de 'schrik' die vele mensen van Brussel hebben totaal niet.

Banned
    iTrader
    0
    Nuja slecht volk zal je overal vinden. Ik snap gewoon de 'schrik' die vele mensen van Brussel hebben totaal niet.
    Krant van vandaag :

BRUSSEL - Het Brusselse gerecht heeft twee mannen van 19 en 20 jaar aangehouden omdat ze vrijdagavond op gewelddadige wijze een iPhone hadden gestolen van een leeftijdgenoot. Dat meldt het Brusselse parket zaterdag.

BRUSSEL - Bij een schietpartij in de Trapstraat in Brussel zijn in de nacht van zaterdag op zondag drie personen gewond geraakt. De slachtoffers zijn allemaal twintigers, één van hen verkeert in levensgevaar. Dat melden de Brusselse lokale politie en het Brusselse parket.

BRUSSEL - Een 31-jarige man die al herhaaldelijk geďnterneerd is geweest, heeft vrijdag het personeel van het Brusselse Sint-Jansziekenhuis met de dood bedreigd en heeft nadien twee patiënten bestolen. De man kon overmeesterd worden en is ter beschikking gesteld van het Brusselse parket. Dat vraagt zijn aanhouding.

3 zaken van geweld, alle 3 in Brussel.

Member oxbow's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Wij hebben de AB enkele jaren geleden mee gerenoveerd, en als je met 3 bouwvakkers om 6.30 s'morgens je er al niet veilig voelt!, (moesten in het straatje achter de AB de sleutel gaan oppikken)

Dit was zo 3-4 Dagen achter elkaar, dan zit je toch in een serieus foute buurt, antwerpen heeft zo ook buurten, maar als je enkel de stille kempen gewend bent, blijf je er toch liever weg.

Approved 9-lifer Bart Religion's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Weblogs
    3
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Black Cock Bekijk bericht
    Krant van vandaag :

BRUSSEL - Het Brusselse gerecht heeft twee mannen van 19 en 20 jaar aangehouden omdat ze vrijdagavond op gewelddadige wijze een iPhone hadden gestolen van een leeftijdgenoot. Dat meldt het Brusselse parket zaterdag.

BRUSSEL - Bij een schietpartij in de Trapstraat in Brussel zijn in de nacht van zaterdag op zondag drie personen gewond geraakt. De slachtoffers zijn allemaal twintigers, één van hen verkeert in levensgevaar. Dat melden de Brusselse lokale politie en het Brusselse parket.

BRUSSEL - Een 31-jarige man die al herhaaldelijk geďnterneerd is geweest, heeft vrijdag het personeel van het Brusselse Sint-Jansziekenhuis met de dood bedreigd en heeft nadien twee patiënten bestolen. De man kon overmeesterd worden en is ter beschikking gesteld van het Brusselse parket. Dat vraagt zijn aanhouding.

3 zaken van geweld, alle 3 in Brussel.
    ZOTTEGEM - Een passioneel drama heeft het voorbije weekend in Zottegem twee mensenlevens geëist.

ZOTTEGEM - Twee overvallers met een Nederlands accent hebben vrijdagnamiddag in het Oost-Vlaamse Erwetegem zaakvoerder Geert De Lie(44) doodgeschoten.

ZOTTEGEM - De Oudenaardse strafrechter heeft wapenhandelaar Eddy P. (57) uit Zottegem veroordeeld tot een boete van 825 euro wegens inbreuken op de wapenwet. Volgens het parket had hij twee automatische vuurwapens verkocht wat bij wet verboden is.

ZOTTEGEM - Tieners op schoolfuif Zottegem slachtoffer van verkrachtingsdrug

ZOTTEGEM - De monitoren van het speelplein 't Hemelrijk in Zottegem hebben van het stadsbestuur felicitaties gekregen voor de manier waarop ze reageerden bij een poging tot aanranding van een 7-jarig meisje.

ZOTTEGEM - De strafrechter in Oudenaarde heeft de Zottegemnaren Jo V. (21) en Sören J. (20) veroordeeld tot respectievelijk 180 en 250 uren werkstraf.

ZOTTEGEM - Kruidenierster Mariette van Leuven en haar man Willem Schollaert (allebei 80) hebben woensdagavond met een luchtkarabijn een gewapende overvaller verjaagd

Moord, verkrachting, illegale wapenhandel, overvallen, ...

Zottegem dat is pas Sin City
    Laatst gewijzigd door Bart Religion; 19 februari 2012 om 14:34
    Je hebt een GAS boete. Wat nu? Klik hier

iTrader
    9 (100%)
    Sommigen hier hebben toch echt een verkeerd beeld van Brussel hoor allemaal van 'den boerenbuiten' zeker? Zijn paar voorvallen die ons hoofd op hol laten slaan, ik blijf er bij dat het vooral in uw hoofd zit. Ben al zo vaak door de mindere buurten gelopen (en dat is zeker niet de AB, daar loopt ŕltijd volk) en ja, ze bekijken u, maar als gij u onopvallend gedraagt gaan zij ook niets doen. Dat is toch al jarenlang mijn ervaring.

Approved 9-lifer _ns_'s schermafbeelding
    iTrader
    86 (100%)
    't Zijn gewoon enkele plekken in Brussel die je 's avonds moet vermijden, wat je denk ik overal wat hebt.

iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _ns_ Bekijk bericht
    't Zijn gewoon enkele plekken in Brussel die je 's avonds moet vermijden, wat je denk ik overal wat hebt.
    This. En dan denk ik vooral aan Molenbeek ed., zeker niet aan de AB..

Member Cephalus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    als je je maar normaal gedraagt.
    Dit is inderdaad wel het criterium.

En let op, er is maar een hele fijne definitie van normaal gedrag. Voorbeelden van "abnormaal gedrag":

* te lang een groepje allochtonen aankijken
    * iPhone bezitten en dit tonen in plein public
    * affectie tonen aan iemand van hetzelfde geslacht
    * etc etc

Wat jij denk ik niet beseft is dat er wel degelijk een probleem in Brussel is. Het probleem is dat alles dat niet "normaal gedrag" is bestraft wordt met een pak rammel of diefstal. Dat er zo'n zedenpolitie heerst is anno 2012 niet meer normaal, in West-Europa althans.

Nu, spijtig maar het is zo, hoewel het niet zou mogen kan ik topic opener dus ook alleen maar aanraden om "normaal gedrag" te vertonen: dus niemand aankijken, op niks reageren, etc etc.

iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cephalus Bekijk bericht
    Dit is inderdaad wel het criterium.

En let op, er is maar een hele fijne definitie van normaal gedrag. Voorbeelden van "abnormaal gedrag":

* te lang een groepje allochtonen aankijken
    * iPhone bezitten en dit tonen in plein public
    * affectie tonen aan iemand van hetzelfde geslacht
    * etc etc

Wat jij denk ik niet beseft is dat er wel degelijk een probleem in Brussel is. Het probleem is dat alles dat niet "normaal gedrag" is bestraft wordt met een pak rammel of diefstal. Dat er zo'n zedenpolitie heerst is anno 2012 niet meer normaal, in West-Europa althans.

Nu, spijtig maar het is zo, hoewel het niet zou mogen kan ik topic opener dus ook alleen maar aanraden om "normaal gedrag" te vertonen: dus niemand aankijken, op niks reageren, etc etc.
    Ik ging er inderdaad wel van uit dat men dit weet 'die gasten' (hier hoef ik niet dieper op in te gaan, iedereen weet waarover ik het heb) hebben echt maar een blik nodig om zich aangevallen te voelen. Maar ik zit er nu al jaren en je leert hen echt te negeren, ik loop soms tussen die groepjes en doe gewoon alsof ze niet bestaan. Dat mijn macbook volledig weggestoken zit en ik mijn iphone niet gebruik spreekt voor zich.

Voor alle duidelijkheid, dit geldt voor als je in groep bent of als man alleen. Hoe spijtig het ook is, een vrouw alleen heeft als het even niet meezit bijna altijd last (als in: aangesproken worden, nageroepen worden, gevolgd/omringd worden, ..).
    What you do today can improve all your tomorrows.

iTrader
    15 (100%)
    Weblogs
    3
    'k Heb al de baan gevraagd naar de AB aan een groepje Marokkanen en heb dat gewoon overleefd. Zot hé!

Member
    iTrader
    0
    Ja, gistren naar Merdan Taplak geweest, op zich vlot gegaan nice optreden en geen problemen, , khad enkel wa schrik voor 's nachts om 03.00uur, das toch iets anders dan om 23u bvb.

Nu goed, zelf heb ik niet zoveel schrik, er kan altijd iets gebeuren, maar op 30 maart is mijn vriendin en haar vriendin erbij en dan voel ik me toch altijd iets meer bezorgd.

Ideetjes voor leuke cafeetjes ofzo in de buurt zijn ook altijd welkom!!

Bedankt voor alle reacties, van elk van hen kan je wel iets bijleren, ieder heeft zijn mening en dat respecteer ik ten zeerste!!

Member Lucky-6's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Allemaal deftige cafés rond het centrum gelegen:

Delirium: aan Jeanneke Pis/Rue des Bouchers
    Bizon: aan Sint-Goriksplein
    Roi de Belges: ook aan Sint-Goriksplein
    Celtica: aan de andere kant van de Beurs, goedkoop maar ook marginaal soms
    l'Archiduc: Dansaertstraat
    Walvis: Dansaertstraat
    De Monk: Sint-Katelijnestraat

Aangezien het vrijdagnacht zal zijn zullen de meesten wel vroeg open blijven.
    En als ge zin hebt om te feesten: in de Fuse (Rue Blaes) draaien ze meestal dezelfde soort muziek.

Member Kysr's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bart Religion Bekijk bericht
    'k Heb al de baan gevraagd naar de AB aan een groepje Marokkanen en heb dat gewoon overleefd. Zot hé!
    Goed om weten dat jou confrontatie de maatstaf voor elke andere confrontatie is. Hoe jij er keer op keer in slaagt te argumenteren als een primaat is het onderzoeken waard.

Member Skyscraper's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door syNk Bekijk bericht
    Goed om weten dat jou confrontatie de maatstaf voor elke andere confrontatie is. Hoe jij er keer op keer in slaagt te argumenteren als een primaat is het onderzoeken waard.
    Dude, te fuck. Doe eens normaal.

Anyhow, rond dat uur zou ik idd liever in de buurt van de AB zijn dan de bota.

iTrader
    15 (100%)
    Weblogs
    3

Thumbs up

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door syNk Bekijk bericht
    Mensen behoren idd tot de primaten. Geslaagde belediging hoor.

Dat jij verder mijn post niet snapt zegt dan trouwens meer over jou dan over mij.
    Laatst gewijzigd door Bart Religion; 19 februari 2012 om 22:23

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten