Bekijk resultaten enquête: Heb je een lief?

Aantal stemmers
447. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Ja, ik ben samen met iemand van het andere geslacht.

217 48,55%
  • Ja, ik ben samen met iemand van hetzelfde geslacht.

13 2,91%
  • Neen, ik heb nu geen lief maar ik heb er wel al een gehad.

129 28,86%
  • Neen, ik heb nog nooit een lief gehad.

54 12,08%
  • Neen, ik wil momenteel niemand in mijn leven.

34 7,61%
Pagina 97 van 251 EersteEerste ... 478793949596979899100101107147197 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.921 t/m 1.940 van 5019
    Member Gonzo's schermafbeelding
    iTrader
    16 (94%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door godf@ther Bekijk bericht
    Men vriendin kreeg gisteren gratis drinken aangeboden als ze de barman ne kus op zen mond gaf (zonder tong).

Hoe staan jullie hier tegenover? Zelf kan ik het ni appreciëren, en vanavond dus eens lastig zijn en duidelijk make da het in de toekomst nimeer moet gebeure.
    De mijn zou gewoon betalen
    Ik zou der ook nie mee lachen eigenlijk. Hoe oud is ze? En waart ge der bij? Was ze bezopen?

Member Duckwhisperer's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Wa café is da? Ik wil ook wel gratis drank.

Member Misterblort's schermafbeelding
    iTrader
    0
    En ze heeft daarop toegezegd? De slet!
    Ik zou net iets meer dan not amused zijn denk ik..

Member godf@ther's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ja, gewoon duidelijk maken dat het niet meer moet gebeuren, misschien ook nog wel het vermelden waard, barman vroeg of ze mee ergens naartoe ging (if you know what i mean) en daar ging ze ni op in, en dan kwam er nog ne andere kerel haar versieren en die heeft ze ook duidelijk gemaakt dat ze al een lief had.

Dusja, zij vindt gewoon dat ze ni over de schreef is gegaan, maar toch zalk me straks eens (een beetje) kwaad maken

Wat vinden de vrouwen hier eigelijk van?

@ gonzo: 18 jaar, was redelijk zat maar kon nog alles herinneren, was er zelf ni bij, maar tis ni dat ze het stiekem deed ofzo want twas gwn op de clubavond van onze studentenclub
    @ misterblort: heb ze daarstraks ook al gezegd dat het redelijk hoerig overkomt

Member
    iTrader
    4 (100%)
    Ja, gewoon duidelijk maken dat het niet meer moet gebeuren, misschien ook nog wel het vermelden waard, barman vroeg of ze mee ergens naartoe ging (if you know what i mean) en daar ging ze ni op in, en dan kwam er nog ne andere kerel haar versieren en die heeft ze ook duidelijk gemaakt dat ze al een lief had.

Dusja, zij vindt gewoon dat ze ni over de schreef is gegaan, maar toch zalk me straks eens (een beetje) kwaad maken

@ gonzo: 18 jaar, was redelijk zat maar kon nog alles herinneren, was er zelf ni bij, maar tis ni dat ze het stiekem deed ofzo want twas gwn op de clubavond van onze studentenclub
    zoekt u een barvrouw en zie hoe uw vriendin dan reageert

Member Arifiene's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)

@ gonzo: 18 jaar, was redelijk zat maar kon nog alles herinneren
    Kweetni, ma ik moet ze daarvoor toch geen zoen geven int café waar we dikwijls gaan .
    En ik zou da gwn ni doen ook, wtf.

Member Gonzo's schermafbeelding
    iTrader
    16 (94%)
    Da zet de deur open voor u om eens op een ander te kruipen!

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door n9ne Bekijk bericht
    zoekt u een barvrouw en zie hoe uw vriendin dan reageert
    Haha, ook al gezegd tegen haar, ma ze vindt da da 1 van de voordelen is van vrouw te zijn, nuja, daar ben ik wel direct tegenin gegaan voor haar is zo'n kus maar gwn een kus, maar heb het toch ni graag.

Approved 9-lifer Djesmin's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)

'k Zou mij toch ma vies voelen moest ik zo iets doen, zeker als ik een lief zou hebben.
    ( + Voor ik tot zoiets in staat zou zijn zou ik toch al het een en ander moeten gedronken hebben, dus zou ik geen gratis drank meer nodig hebben, dus zou ik geen reden hebben het te doen )

'k Zou er in uw plaats ook niet opgezet mee zijn, 'k vind wel dat ge u eventjes kwaad moogt maken. Ook al vindt zij dat ze niet over de schreef is gegaan, als dat voor u wel zo is vind ik dat ze daar rekening moet mee houden.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Djesmin Bekijk bericht
    'k Zou mij toch ma vies voelen moest ik zo iets doen, zeker als ik een lief zou hebben.
    ( + Voor ik tot zoiets in staat zou zijn zou ik toch al het een en ander moeten gedronken hebben, dus zou ik geen gratis drank meer nodig hebben, dus zou ik geen reden hebben het te doen )

'k Zou er in uw plaats ook niet opgezet mee zijn, 'k vind wel dat ge u eventjes kwaad moogt maken. Ook al vindt zij dat ze niet over de schreef is gegaan, als dat voor u wel zo is vind ik dat ze daar rekening moet mee houden.
    Ja, tis wel 1 dat goed luistert, in de zin van: als ze weet da ik het ni graag heb, dan doet ze het ook ni meer, tis wel een geweldig vrouwke

Approved 9-lifer Djesmin's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Ja, tis wel 1 dat goed luistert, in de zin van: als ze weet da ik het ni graag heb, dan doet ze het ook ni meer, tis wel een geweldig vrouwke
    Lijkt me ook maar logisch!

Banned beyl's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    "Voordeel van een vrouw te zijn."

Als ik ons 75-jarige Simonne achter den toog baf krijg ik derest van mijn (wss haar) leven ook gratis drank.
    Das het voordeel van een man te zijn.

Member Tha_nOn's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ik kus altijd eender wie die mij gratis drank aanbiedt

iTrader
    5 (100%)
    <= Geeft u 5 cola lightjes!

Approved 9-lifer Hekje#'s schermafbeelding
    iTrader
    349 (100%)
    Gaan we ene drinken non?
    Ik betaal de hele avond

Member Levicious's schermafbeelding
    iTrader
    123 (99%)
    Weblogs
    1
    Da fak, en dan nog int café waar gij ook komt met al u maten?
    Wijs ! Volgende boysmeeting :

AHHAHAHAHA wete nog toen godfather zijn madam diene lelijken trol van ne barman eef gekust voor ne gratis fristi !!!!

Man, mijn vriendin zou het wel weekske mogen afbollen ze Als ge dit al toelaat ist volgende week ne blowjob voor een pint. Mss daarom de reden dat ze diene andere gast ni eef binnengedaan. Diene wou haar gene drank trakteren

iTrader
    5 (100%)
    u got served hekje

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door beyl Bekijk bericht
    "Voordeel van een vrouw te zijn."

Als ik ons 75-jarige Simonne achter den toog baf krijg ik derest van mijn (wss haar) leven ook gratis drank.
    Das het voordeel van een man te zijn.
    Idd, vond het ook maar een belachelijk argument, in een relatie doet ge zoiets niet, en buiten een relatie vind ik het ook al raar (laten betalen voor een kus).

Das elke week da dien barman wel iet probeert, binnekort toch ma is iet tege zegge da ze al bezet is

@ levicous: das overdreven (ze heeft em ni vastgepakt en binnegedaan he), en totaal ni waar, en ik laat het niet toe, en de maten hebben wel wat beter dings voor over te praten

Member Iemand's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Levicious Bekijk bericht
    Da fak, en dan nog int café waar gij ook komt met al u maten?
    Wijs ! Volgende boysmeeting :

AHHAHAHAHA wete nog toen godfather zijn madam diene lelijken trol van ne barman eef gekust voor ne gratis fristi !!!!

Man, mijn vriendin zou het wel weekske mogen afbollen ze Als ge dit al toelaat ist volgende week ne blowjob voor een pint. Mss daarom de reden dat ze diene andere gast ni eef binnengedaan. Diene wou haar gene drank trakteren
    Beetje overdreven, maar volg in grote lijnen.

Kweet niet hoe ik zelf zou reageren. Niet positief, dat staat vast.

Member WarCry-dude's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Da's idd een belachelijk argument. Zo kunt gij ook zeggen dat elken avond op een ander mogen kruipen voordeel is van man te zijn. (Ik weet dat dit volledig buiten proportie is maar het is maar een voorbeeld he.)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten