Mark z'n gips is erafEn ondertussen zit hij hier foto's te sturen van de wondes op z'n voet, waar het geopereerd is en al. Tof. "Kijk, mijn hechtingen!"
Ja, ik ben samen met iemand van het andere geslacht.
Ja, ik ben samen met iemand van hetzelfde geslacht.
Neen, ik heb nu geen lief maar ik heb er wel al een gehad.
Neen, ik heb nog nooit een lief gehad.
Neen, ik wil momenteel niemand in mijn leven.
Mark z'n gips is erafEn ondertussen zit hij hier foto's te sturen van de wondes op z'n voet, waar het geopereerd is en al. Tof. "Kijk, mijn hechtingen!"
Toch echt nog steeds een kutgevoel bij alles.
Zeker als ik even alleen ben en niet veel te doen heb gaan mijn gedachten naar haar en voel ik mij gewoon slecht.
Had mijn verhaal hier eens gepost, 7 maanden samen geweest, zij 4 jaar jonger.
Nu 3 maand later er dus nog zeker niet over.
De eerste 2 maand elkaar wel nog te vaak gezien en zijn er ook dingen gebeurd die niet zouden mogen gebeuren , maar contact toch wel wat verminderd.
Dan vorige week ontdekt dat ze een nieuwe vriend heeft, een gast waarmee ze vaak (alleen) afsprak terwijl we samen waren.
Het feit alleen al dat er waarschijnlijk iets tussen hun gebloeid is terwijl wij samen waren maakt het allemaal al een pak zuurder..
Amai, wat een tere zieltjes hier. Als dat al grof overkomt...![]()
De laatste keer was dat een tientallen pagina's lange discussie, uiteindelijkIk geloof dat er toen wat bans of toch ten minste infractions zijn gevallen.
Da's toch helemaal niet grof? Met verstand zal ze bedoelen dat hij niet één of andere TSO'er (ik ben er zelf een for the record) met 0,0 ambitie of toekomstplannen is, maar wel eentje die bij zijn vader werkt omdat studies niks voor hem zijn en hij graag zijn handen uit de mouwen steekt plus dat hij verstandig is. Dat zal ook passen bij zijn ambitieuze vriendin en zo is iedereen gelukkig. Goed verwoord Arifiene!
all righdie
Men vriendin kreeg gisteren gratis drinken aangeboden als ze de barman ne kus op zen mond gaf (zonder tong).
Hoe staan jullie hier tegenover? Zelf kan ik het ni appreciëren, en vanavond dus eens lastig zijn en duidelijk make da het in de toekomst nimeer moet gebeure.
Ik zou dat ook niet afkunnen.
Daar zou ik ook niet content mee zijn. Mijn vriendin ook niet denk. Die zou meneer barman eerder een pets in zijn gezicht geven dan een kus.
Ik ook niet, als u vriendin ook maar een klein beetje "niet lelijk" is, zijn er genoeg manieren om gratis drank te krijgen...![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)