Bekijk resultaten enquête: Heb je een lief?

Aantal stemmers
447. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Ja, ik ben samen met iemand van het andere geslacht.

217 48,55%
  • Ja, ik ben samen met iemand van hetzelfde geslacht.

13 2,91%
  • Neen, ik heb nu geen lief maar ik heb er wel al een gehad.

129 28,86%
  • Neen, ik heb nog nooit een lief gehad.

54 12,08%
  • Neen, ik wil momenteel niemand in mijn leven.

34 7,61%
Pagina 86 van 251 EersteEerste ... 367682838485868788899096136186 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.701 t/m 1.720 van 5019
    Member Beramode's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Blackblade Bekijk bericht
    Ik straal helemaal geen onzekerheid uit.
    Cynisme is anders ook nog zoiets waar de meesten hard van weglopen.

In je posts staan niets dan verwijten aan het adres van het vrouwelijk geslacht en mannen die wel een lief hebben (ze weten niet wat ze willen- dan geven ze zelfs hun nummer niet- ze willen alleen homos- zeggen bitter weinig)

Platinum Member lantaarnpaal's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Nu loop ik hier wat alleen rond en niemand die geïnteresseerd is om contacten te leggen met een vreemde die ze op de trein of op straat of in de winkel tegenkomen.
    Veel mensen zouden dat tof vinden als er iemand met hen begint te praten, en geïnteresseerd is in wat ze zeggen. Spreek jij ze dan aan? (spreek niemand aan die onderweg is naar ergens, dan zijt ge gewoon storend. Spreek gewoon mensen aan in het park ofzo)

Daarnaast zie je er gewoon gefrustreerd uit. Iets lukt niet hoe je het zou willen, dus ben je boos op vrouwen. De schuld ligt bij u. Zolang je uw blik op deze wereld niet wat veranderd, en constant gefrustreerd blijft, ga je geen tot zeer weinig vrouwen aantrekken. Probeer eerst van uzelf te houden voor iemand anders van u kan houden.

Tl;dr: spreek mensen aan, wees positief, het maakt niet uit of je afgewezen wordt.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WarCry-dude Bekijk bericht
    Tja, en nochtans is dat nummer vragen duidelijk niet aan het lukken he. Bij mij is dat afspreken anders al wel gelukt. Als het echt gezellig was op de trein en ge moet er toch op hetzelfde station uit, stel ik vaak voor om efkes ene te gaan drinken. Soms gaan ze daarop in. Soms niet.

Dan moet ge zo'n situaties zelf tot stand brengen. Er zijn zoveel plaatsen waar mensen herhaaldelijks komen. Denk aan een sportclub of stamcafe of zo. Zoek iets dat aansluit bij uw interesses.

Ik ga zelf geregeld alleen op cafe. Ik ga dan aan den toog zitten en zeg ne keer proost tegen de mensen naast mij. Ge ziet dan wel aan hun gezicht of ze zin hebben in nen babbel of niet. Ik ben natuurlijk niet meer op zoek naar een lief maar ik leer zo wel geregeld eens wat volk kennen. Vaak kom ik die dan achteraf ook opnieuw tegen in hetzelfde cafe. Maar groot verschil is ook precies dat ik daar niet kom met als enige doel een lief te zoeken. Ik kom daar omdat ik graag kom en graag met mensen praat. Als ge alleen komt om een lief te zoeken zult ge het rap beu zijn en idd hetzelfde volk niet meer tegenkomen.

Verder kunt ge ook altijd dating sites eens proberen. Daar wordt al wel eens op neer gekeken maar ik ken toch een paar koppels die zo bij elkaar zijn gekomen en ondertussen gelukkig getrouwd zijn.
    Als ik dan zo oninteressant ben, waarom was ik dan razend populair in het secundair? Trouwens wat iemand interesseert is toch subjectief.

Het is niet noodzakelijk om een lief te zoeken. Ben juist zeer sociaal ingesteld maar de gemiddelde Belg is eerder op zijn eigen. Het zou goed kunnen dat ik een beetje te onstuimig ben en dat mensen wat bang maakt.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lantaarnpaal Bekijk bericht
    Veel mensen zouden dat tof vinden als er iemand met hen begint te praten, en geïnteresseerd is in wat ze zeggen. Spreek jij ze dan aan? (spreek niemand aan die onderweg is naar ergens, dan zijt ge gewoon storend. Spreek gewoon mensen aan in het park ofzo)

Daarnaast zie je er gewoon gefrustreerd uit. Iets lukt niet hoe je het zou willen, dus ben je boos op vrouwen. De schuld ligt bij u. Zolang je uw blik op deze wereld niet wat veranderd, en constant gefrustreerd blijft, ga je geen tot zeer weinig vrouwen aantrekken. Probeer eerst van uzelf te houden voor iemand anders van u kan houden.

Tl;dr: spreek mensen aan, wees positief, het maakt niet uit of je afgewezen wordt.
    Ben inderdaad gefrustreerd, ja. Gefrustreerd dat iedereen zo op zijn eigen is. Maar die frustratie heeft niets te maken met aantrekking tot vrouwen. Dat kan je niet aan mijn lichaam aflezen. Trouwens waarom zou je niet ingaan op iemand die een gesprek begint? Waarom zou je dat afwijzen?

Member DesorteD's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Ben inderdaad gefrustreerd, ja. Gefrustreerd dat iedereen zo op zijn eigen is. Maar die frustratie heeft niets te maken met aantrekking tot vrouwen. Dat kan je niet aan mijn lichaam aflezen. Trouwens waarom zou je niet ingaan op iemand die een gesprek begint? Waarom zou je dat afwijzen?
    Ik zie u hier in uw post zo goed als altijd naar andere mensen wijzen. Niet iedereen is op zijn eigen. Ik heb tijdens mijn uitgaansperiode verschillende mensen leren kennen, alsook mijn maten, een voor een informatici, die op die manier allemaal aan een lief zijn geraakt. Waarom zou dat bij ons lukken en bij jou niet.

Misschien moet ge toch eens wat meer aan zelfreflectie doen. Want als uw probleem "enkel" bij jou opduikt en niet bij andere mensen(zoals oa. ik & mijn maten), dan ligt het probleem misschien toch wel bij jou.

Platinum Member lantaarnpaal's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Het is niet omdat ge aan iemand spaghetti geeft dat die ook spaghetti gaat eten he... Bepaalde mensen spreken graag met u verder, anderen zijn meer gesloten, of zijn al bezig en hebben bijgevolg geen zin om met u te praten.
    Als uw bek stinkt ofzo, dan ligt het mogelijk ook aan u.

Member Ph Sp's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Als ik dan zo oninteressant ben, waarom was ik dan razend populair in het secundair?
    The fuck. Als gij zo razend populair waart waarom had ge dan geen lief? En waar zijn al die sociale skills dan naartoe? Weg? Ge klaagt over een gebrek aan diepgang: diepgang in een gesprek zorgen vereist wat vaardigheid maar iemand die razend populair is, heeft normaal die vaardigheid. Vandaar dat ik ook twijfel aan uw quote hierboven.
    Nuja sowieso lijkt mij in deze dat het probleem bij u ligt (veel te negatief etc). Maar goed, het is moeilijk een analyse te maken zonder dat we u aan het werk zien.

En mijn huidige vroeg mijn naam wat voor mij zoveel betekent als ik wil u. Wat ook wel het geval bleek te zijn.

Approved 9-lifer Boterkoek's schermafbeelding
    iTrader
    -1 (33%)
    Weblogs
    7
    Als ik dan zo oninteressant ben, waarom was ik dan razend populair in het secundair?

Member puni's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Omdat ge nu de leeftijd bereikt hebt waar een minimum aan diepgang vereist is.

Nog vragen?

Approved 9-lifer Hekje#'s schermafbeelding
    iTrader
    355 (100%)
    Ja! Hoe ist met uw vlam?

Approved 9-lifer Muismat's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Kijk, het kan goed zijn dat ge al wat pech hebt gehad - wie niet - maar in uw posts is er 1 trend, het ligt altijd aan een ander. Ja er zijn sommige meisjes die heel oppervlakkig zijn, ja er zijn mensen die vuil kijken als ge ze uit het niets aanspreekt maar er zijn ook mensen die dat niet doen en die moet ge eruit halen.

Daten is niet makkelijk, anders zou deze topic vol met zeemzoete verhaaltjes staan over perfecte dates en fantastische relaties. Je vraagt hier hulp omdat je blijkbaar met iets zit, en iedereen die je probeert te helpen (en ja het blijft het internet iedereen zegt hier gewoon zijn gedacht) zit ge te counteren.

Ik denk dat ge gewoon wat minder de fout bij anderen moet zoeken, en ook beseffen dat het allemaal niet zo eenvoudig is van hey, GSM nr ? En dan hebde uw vriendin gevonden. Sommigen hebben dikke sjans gehad en spraken maar enkele meisjes aan en 1 ervan werd hun vriendin, anderen hebben langer moeten proberen maar die gaan hun (soms beschamende) ervaringen hier ook niet breed uitsmeren hé. Het is niet omdat er rondom u zogezegd allemaal mensen zijn met de perfecte relatie in u ogen dat het zo is.

Member puni's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hekje# Bekijk bericht
    Ja! Hoe ist met uw vlam?
    Superbe! Kben echt met mijn gat in de boter gevallen.

Member
    iTrader
    0
    Misschien kom je te arrogant over bij de vrouwen, BlackBlade?

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door puni Bekijk bericht
    Omdat ge nu de leeftijd bereikt hebt waar een minimum aan diepgang vereist is.

Nog vragen?
    Begrijp wel waarom je zo'n reactie post.

Toch even een kantekening bij plaatsen. De laatste 4 jaren van mijn secundair zat ik in een klas die door alle leerkrachten geprezen werd door hun maturiteit. Laten we zeggen dat het ongezien was. Zelfs zodanig dat ik teleurgesteld was in de mensen van mijn eerste jaar universiteit.

Het is dus weldelelijk niet wat je denkt.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ph Sp Bekijk bericht
    The fuck. Als gij zo razend populair waart waarom had ge dan geen lief? En waar zijn al die sociale skills dan naartoe? Weg? Ge klaagt over een gebrek aan diepgang: diepgang in een gesprek zorgen vereist wat vaardigheid maar iemand die razend populair is, heeft normaal die vaardigheid. Vandaar dat ik ook twijfel aan uw quote hierboven.
    Nuja sowieso lijkt mij in deze dat het probleem bij u ligt (veel te negatief etc). Maar goed, het is moeilijk een analyse te maken zonder dat we u aan het werk zien.

En mijn huidige vroeg mijn naam wat voor mij zoveel betekent als ik wil u. Wat ook wel het geval bleek te zijn.
    Mijn sociale skills ben ik nooit verleerd. En zoals ik al gezegd in een vorice post, ik had keuze genoeg in het secundair. De dag van vandaag is dit niet het geval.

Wat bedoel je juist met veel te negatief?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DesorteD Bekijk bericht
    Ik zie u hier in uw post zo goed als altijd naar andere mensen wijzen. Niet iedereen is op zijn eigen. Ik heb tijdens mijn uitgaansperiode verschillende mensen leren kennen, alsook mijn maten, een voor een informatici, die op die manier allemaal aan een lief zijn geraakt. Waarom zou dat bij ons lukken en bij jou niet.

Misschien moet ge toch eens wat meer aan zelfreflectie doen. Want als uw probleem "enkel" bij jou opduikt en niet bij andere mensen(zoals oa. ik & mijn maten), dan ligt het probleem misschien toch wel bij jou.
    Terechte opmerking. Vraag het me zelf ook af.

En wees gerust, ik heb de laatste jaren aan veel zelfreflectie gedaan inclusief mogelijke redenen/oorzaken aan mijn beste maten. Daar kwam niets uit de bus. Het zou gewoon mss wel dikke, dikke pech kunnen zijn.
    Laatst gewijzigd door Kandul; 2 maart 2012 om 19:07

Member
    iTrader
    7 (100%)
    Gelieve maar een bericht te plaatsen waarin alle geciteerde berichten staan. De aanhalingstekens naast de quote knop dienen daarvoor.

Member coldplayke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Vandaag een compliment gekregen over de ketting die ik op kerstmis had gekregen.
    Ze (mijn ma) denkt dat het echt diamant is, ik laat haar maar in die waan :')

Member Tsommy's schermafbeelding
    iTrader
    3 (80%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cerberuser Bekijk bericht
    Misschien kom je te arrogant over bij de vrouwen, BlackBlade?
    ²

Approved 9-lifer Boterkoek's schermafbeelding
    iTrader
    -1 (33%)
    Weblogs
    7
    Zelfvertrouwen genoeg zo te zien, daaraan zal het niet liggen blade.

Member HelpYouFall's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    This.

Serieus, stop misschien al eens met dat zelfbeklag, je zou al een heel stuk verder staan...

Member Arifiene's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coldplayke Bekijk bericht
    Vandaag een compliment gekregen over de ketting die ik op kerstmis had gekregen.
    Ze (mijn ma) denkt dat het echt diamant is, ik laat haar maar in die waan :')

Uw ma denkt dat uw liefje, waar ge 6 maand mee samen zijt, u een diamant heeft gegeven... Ge zijt 17...

Jah, nvm.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten