|
||||||
| Vrije tijd & Lifestyle - Alles i.v.m. hobby, vrije tijd, mode, uitgaan, ... |
| Bekijk resultaten enquête: Heb je een lief? | |||
| Ja, ik ben samen met iemand van het andere geslacht. |
|
217 | 48,55% |
| Ja, ik ben samen met iemand van hetzelfde geslacht. |
|
13 | 2,91% |
| Neen, ik heb nu geen lief maar ik heb er wel al een gehad. |
|
129 | 28,86% |
| Neen, ik heb nog nooit een lief gehad. |
|
54 | 12,08% |
| Neen, ik wil momenteel niemand in mijn leven. |
|
34 | 7,61% |
| Aantal stemmers: 447. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Discussie waarderen |
|
|
#1381 | |||||
|
Citaat:
Bwo, als ze dat zo boers zeggen moet het gelijk al niemeer voor mij. Klinkt maar als een serieus plat sletje. |
|||||
|
|
#1382 (permalink) | ||||
|
Na e relatie van bijna 3 jaar, ben ik een tijd vrijgezel geweest.. Ni echt gedurfd om me opnieuw te binden, de miserie achteraf was iets te groot.. Had zelfs moeite om me al zover te krijgen om nieuwe mensen te leren kennen, twas echt e rare periode..
Na e tijdje toevallig iemand leren kennen, paar keer mee probere afspreken, maar door omstandigheden kon dit telkens niet doorgaan. Uiteindelijk hebben we altijd nog contact gehouden (facebook en skype ftw!) en is het er toch van gekome om samen weg te gaan enzo en de klik was er ook. Het is wel terug wennen, een nieuwe relatie hebben als je zolang samen geweest bent.. Zij heeft daarentegen nog niet echt een serieuzere relatie gehad, dus het is voor haar ook hard wennen, omdat ze gewoon is om alles zelfstandig te doen.. Ma we merken allebei wel dat we steeds meer nr elkaar toe groeien en het gaat vlotjes tot nu toe! ![]()
|
#1392 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
|
#1394 (permalink) | ||||
|
ee, gistere smsje gestuurd naar meisje dat ik al heel lang ken want ze is namelijk de zus van me beste maat die ik al heel me leven ken met de vraag of ze is geen cinema ofzo wilt gaan doen met mij.
Waarop dat ze terug stuurt "Ik ga ni vlug op date me iemand". Denken julie dat daar iets achterzit of zou ik het gewoon hier bij laten? |
||||
|
|
#1395 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
|
#1397 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Of dan toch zeker na de seks. Of praatten jullie op dat moment gewoon verder over het weer alsof er niets gebeurd was?! Ik geloof niet zo in van die "oei, nu heb ik plots x of y gedaan"-verhaaltjes. |
|||||
|
|
#1398 (permalink) | |||||
|
Citaat:
10 minuten later begint hij te wenen van het lachen. "Ge had uwen kop moeten zien, zo grappig". Blijkbaar was da ne mega chill kerel dat gewoon graag mensen kloot .Mega coole kerel, nog vanalles mee gedaan en elkaar zitten kloten enzo ![]() |
|||||
|
|
#1399 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() |
|||||
![]() |
| Labels |
| <3 op fb, diamond, hmmmen |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|