Ja, ik ben samen met iemand van het andere geslacht.
Ja, ik ben samen met iemand van hetzelfde geslacht.
Neen, ik heb nu geen lief maar ik heb er wel al een gehad.
Neen, ik heb nog nooit een lief gehad.
Neen, ik wil momenteel niemand in mijn leven.
Is geen zever, da's gewoon principes hebben die ge wilt naleven.
Zoals alle mogelijke keuzes die iemand wil maken.
En ik eet graag vlees btw.![]()
Het probleem me vlees pakken op restaurant is da ge hem nooit gebakken krijgt hoe ge het wilt.
Een goei wijnkaart neemt dat klein minpuntje wel weg ma kom.
Het er toch maar voor de veiligheid bij zetten, mochten mensen je verwisselen met de ergste der soorten!!!
Ach, mijn vriend mag gerust vlees eten, ik heb er ook nooit een opmerking over gemaakt. Dan verwacht ik ook dat hij mijn groenten laat eten zonder negatief te doen![]()
Gelukkig is mijn lief open-minded![]()
Ik zeg niet dat gij zever zijt héik bedoel gwn vegetarisme.
En ik moet het beter nuanceren.
Als ge bv spreekt over spaghetti met tomatensaus.
Veel tomatensausen hebben als basis een kip of vleesbouillon dusja, als echte vegetarier is het niet simpel om op restaurant te gaan dan...
Dat bedoel ik met vegetarisme is zever.
Speciaal voor alle forever alones, gebroken harten en anderen met liefdesverdriet...
Alkaline Trio: Enjoy Your Day - YouTube
:')
Gij zijt geen forever aloner![]()
Ikitty die cupcakes zien er heerlijk uit, leuk materiaal.![]()
Ikitty heeft bruin haar en blauwe ogen![]()
Nja "fishy", 't is gewoon omdat ik verlegen ben, er is anders niets mis met mij hoor, integendeel, heb al veel gehoord dat ik een knappe, normale gast ben,nuja, de verlegenheid speelt parten hé... en de vrouwen vallen daar niet voor, nja, dan is het maar zo, blijf ik wel single, lekker veel sparen
Maar toch zegt iets in mij van, ja, kzou toch graag een relatie hebben :P Wat komt dat komt zeker hé![]()
Valentijn uitgesteld naar een minder drukke dag!
Geen zin om vanavond met zen tweetjes gezellig in een overvol restaurant te zitten!
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)