Ja, ik ben samen met iemand van het andere geslacht.
Ja, ik ben samen met iemand van hetzelfde geslacht.
Neen, ik heb nu geen lief maar ik heb er wel al een gehad.
Neen, ik heb nog nooit een lief gehad.
Neen, ik wil momenteel niemand in mijn leven.
Ik ga hier toch eens serieus advies moeten vragen van het andere geslacht.
Het ene moment lijkt een persoon super geïnteresseerd, het andere moment is daar niets van te merken...
http://www.iwatchstuff.com/2009/01/14/jackie-chan.jpg
Vreemd dat ze het steeds hebben over niet getrouwd zijn. Je kan toch een relatie hebben en niet getrouwd zijn? Ik snap wat ze bedoelen, de mensen waar ze het over hebben hebben ook geen relatie, maar ik vind het een raar woordgebruik. Maar goed, dat schijnt wel zo te zijn daar in Amerika.
En "het andere geslacht" moet op basis van deze informatie plots magisch weten wat zij denkt of voelt? Weet ik veel, vraag het haarIk of elk ander forumlid (man of vrouw) kan daar helemaal niks over zeggen.
Laatst gewijzigd door glashelder; 12 februari 2012 om 22:07
Mijn vrouw is dit jaar 25 jaar overleden![]()
Laatst gewijzigd door Blood_Raven; 12 februari 2012 om 22:41
Please don't feed da tröll.:/
'k Vind dat die schoolbals echte kleutertuintjes geworden zijn, 't ging er wel over op bal van Melle, zo veel kleine kindjes.
+ Alle meisjes vanaf nu verplicht leeftijdslabel hoor, patat.
Mijn ervaring zegt een combinatie van
- soms ne klootzak durven te zijn (op elk gebied, ge moet soms uw eigen prioritair durven op te stellen tegenover anderen ook al gaat ge daar geen vriendjes mee maken)
- een ego hebben of gevoel van zelfwaarde (geen verlegen kneusje zijn)
- durven aanraken en fysiek lichaamscontact maken (en ook express zoeken)
- een gevoel voor humor en flirten hebben
Maar als klootzak kunt ge ze niet houden, ge gaat ne switch moeten maken na een tijd. En ze zeggen dat meestal ook expliciet: dat ge een beetje liever moet zijn.
Feitelijk hebben ze gelijk maar ge moet da daarom niet meteen doen of ze meteen gelijk geven
Allez t is wat ge zelf wilt. Als klootzak kunt ge vrij makkelijk scoren, maar houden is dan weeral een pak lastiger.
Laatst gewijzigd door Blood_Raven; 12 februari 2012 om 22:44
Ja ik ben 20 en nja, laatste jaar middelbaar, komt ervan als je niks doet, maar dat wil niet zeggen dat ik mij niet mag amuseren.
Als ze de volgende keer maar gelabeld zijn is 't goed.
Maar 't is nog nooit zo erg geweest van de "kleutertjes" als nu. Echt te veel 15-jarigen, en die zien er dan nog eens 17 uit, fuck.
En wat is er mis met 15-jarigen?![]()
20 en nog int middelbaar?
Hieronder.
Zeker, zijn geen foto's van alvast.
Zouden ze hier in de FAQ moeten zetten, maar 't is de moeite niet meer want binnen een paar maanden zijn we daar van af.
Normaal is het pas vanaf 16, want naar andere ziet ge er ook van vooraan in de 20 komen.
Die van Sint Lucas kunnen er wel wat van.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)