Bekijk resultaten enquête: Heb je een lief?

Aantal stemmers
447. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Ja, ik ben samen met iemand van het andere geslacht.

217 48,55%
  • Ja, ik ben samen met iemand van hetzelfde geslacht.

13 2,91%
  • Neen, ik heb nu geen lief maar ik heb er wel al een gehad.

129 28,86%
  • Neen, ik heb nog nooit een lief gehad.

54 12,08%
  • Neen, ik wil momenteel niemand in mijn leven.

34 7,61%
Pagina 40 van 335 EersteEerste ... 303637383940414243445090140 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 586 t/m 600 van 5019
    Member Iemand's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tomikaza Bekijk bericht
    Eigenlijk is dat allemaal privé, maar nu ik toch bezig ben: Mijn seksleven heeft zich enkel beperkt tot voorspel. Dus ja, is dat seks of niet, ik weet het zelf ook niet goed..
    Een penetratie is er nog niet geweest, dus eigenlijk kan je stellen dat ik nog maagd ben als man.
    Vind het zelf een beetje ingewikkeld..
    Deze topic is gebaseerd op privé-verhalen. Niemand verplicht je ook te antwoorden op vragen.

Member Tomikaza's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iemand Bekijk bericht
    Deze topic is gebaseerd op privé-verhalen. Niemand verplicht je ook te antwoorden op vragen.
    Weet ik, maar eigenlijk schaam ik mij er ook niet echt voor hoor.
    Denk dat zowat iedereen dit nu al weet rondom mij.
    Ben daar vrij open over. Zeker omdat ik ook nooit iets verkeerds heb gedaan.
    Heb toch op je vraag geantwoord omdat ik dacht dat het misschien wat kon bijdragen tot mijn mening en het interpreteren ervan.

Member Iemand's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tomikaza Bekijk bericht
    Weet ik, maar eigenlijk schaam ik mij er ook niet echt voor hoor.
    Denk dat zowat iedereen dit nu al weet rondom mij.
    Ben daar vrij open over. Zeker omdat ik ook nooit iets verkeerds heb gedaan.
    Heb toch op je vraag geantwoord omdat ik dacht dat het misschien wat kon bijdragen tot mijn mening en het interpreteren ervan.
    Het is niet omdat je seks hebt dat je mening per se zal veranderen, maar nu is ze wel vrij radicaal.

Wie weet heb je nu seks met je lief, springt het af en bieden zich kansen aan met mooie, toffe vrouwen. Waarom dat dan laten liggen?

Member iKitty's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Wie is er eigenlijk pro open relatie, en vindt dat dat kan werken?
    .xX♥♡ sent from the kitchen ♡♥Xx.

Approved 9-lifer Michster's schermafbeelding
    iTrader
    247 (100%)
    Weblogs
    18
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iKitty Bekijk bericht
    Ik denk niemand hier. Betere vraag: wie is er anti-fap in een relatie?
    Shintoïsme 101
    Fire, walk with me
    Last.fm

Banned
    iTrader
    0
    hier wordt toch veel nutteloos gezeverd amaai. en dan nog 'mannen'.
    ik zou gewoon in een vrouwmens beginnen boren omdat ze een mooie kop heeft en een strakke *onderkant*.

Approved 9-lifer Djesmin's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Ik alleszins niet. Ik heb wel nog nooit in zo'n situatie gezeten, maar het spreekt me niet aan en ik zie het nut er niet van in. Ik heb er genoeg aan om met de persoon die ik graag zie het bed te delen. Als ik zou denken aan of overwegen om met iemand anders naar bed te gaan dan zou ik toch moeten denken over mijn huidige relatie.

Maar ik kan wel inzien dat andere mensen daar wel voordelen uit halen. 't Is gewoon niets voor mij.
    It's an impossible decision. I'll just have to hope that when I flip the coin it somehow explodes and kills me.

Approved 9-lifer BuBbA's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Ik kan me niet voorstellen dat dat ooit tot een normale relatie kan leiden. Maar langs de andere kant, wat is normaal hé...

Member glashelder's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Ik denk dat veel mensen zich verkijken op dat seksuele aspect van een open relatie. Een open relatie is niet alleen maar vrijheid blijheid. Net zoals in een gewone relatie zijn er ook grenzen, regels en afspraken. Alleen liggen die net even anders. Ik zou net zo gekwetst zijn als Mark zich niet aan onze afspraken hield, dan dat ik gekwetst zou zijn in een conventionele relatie met andere (strakkere) grenzen.

En die afspraken en grenzen, die beslis je gewoon zelf. "De open relatie" bestaat niet, want ieder koppel heeft weer andere ideeën over wat niet kan. Het ene koppel vindt dat seks met anderen moet kunnen en wil daar vervolgens niets over horen, weten of merken, terwijl een ander koppel élk detail wil weten van de ander zijn avonturen en alleen gekwetst zou zijn als iets stiekem gebeurt.

Mensen in een gewone relatie hebben óók allemaal andere grenzen: voor de ene is kussen al bedriegen, voor de ander is een misstap niet erg zolang er maar geen gevoelens meespelen. Is dat dan ook een open relatie? Waar leg je de grens? Het is dus niet zo zwart-wit, in het begin van een relatie maak je niet een keuze tussen "open relatie" of "gesloten relatie". Ieder individu of ieder koppel heeft gewoon zijn eigen spelregels, en sommigen zijn daar heel soepel in, terwijl een ander al een appelflauwte krijgt bij de gedachte dat de partner wel eens masturbeert.

Dus als beide partners zich aan de regels houden die ze zelf hebben opgesteld (en waar ze zich goed bij voelen!), zie ik niet in waarom dat niet zou kunnen werken, hoe soepel of strak die regels ook zijn. Bovendien is het ook geen contract waar je aan vasthangt of waar je onder dwang tot gekomen bent. Beide individuen zijn een bepaalde verbintenis met elkaar aangegaan (namelijk een relatie) en ik neem dus aan dat er ook een bepaalde hechting of vertrouwensband is, waar zinnen als "ik voel mij hier niet zo goed bij" gewoon bespreekbaar zijn en niet meteen een doodvonnis van de relatie betekenen. Want in echte open relaties (waar mensen dus een band met elkaar hebben, niet FWB of zo) staat de relatie nog steeds op een véél hoger niveau dan de eventuele bijslaapjes. (Daarom is het ook een relatie en geen bijslaapje )

En als dat niét zo is, dan scheelt er wel heel wat meer aan de relatie en dan heeft dat weinig te maken met de eventuele seksuele escapades, maar alles met hoeveel intrinsieke waarde de partners hechten aan de relatie. Ik gok maar zo dat het in een conventionele relatie óók niet zou gelukt zijn, als je partner maar zo weinig voor je betekent.
    "A confident people is not exclusive. A great religion affirms other religions. A great culture affirms other cultures. A great nation affirms other nations. A great individual affirms other individuals, validates the being-ness of others and the vitality." ~ Leonard Cohen

Member Nicedreamer's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Neen, ik heb nu geen lief maar ik heb er wel al een gehad.

Member NovaHova's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bootstrap Bekijk bericht
    hier wordt toch veel nutteloos gezeverd amaai. en dan nog 'mannen'.
    ik zou gewoon in een vrouwmens beginnen boren omdat ze een mooie kop heeft en een strakke *onderkant*.
    haha, held

Member iKitty's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NovaHova Bekijk bericht
    haha, held
    tssk

.xX♥♡ sent from the kitchen ♡♥Xx.

Member Clarkske's schermafbeelding
    iTrader
    40 (98%)
    Ivm je lief niet dagelijks willen zien, ik versta dat toch niet ze, dan is er gewoon geen klik of gewoon voor de seks? Mja, zal wel aan de leeftijd liggen zeker...

Moest mijn lief mij niet alle dagen willen zien, dan weet ik wat ik moet doen hoor...flierefluiters, kan da echt niet verdragen
    Specs: Intel I5 2500K | Asus P8P67 Pro | Kingston HyperX 16 GB (2 x 8 GB) | Asus GTX670 DirectCU2 2 GB GDDR5 @ SLI | Crucial RealSSD m4 SSD 256 GB | Logitech Z5500 5.1 | Creative X-FI Titanium Fatality Pro | Seasonic X-850 Watt Gold | Lian Li PC-P80 Armorsuit | Dell U3011 30" | Windows 7 Home Premium 64 Bit (NL) | Logitech Z5500 5.1

Member Hornymoose's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Clarkske Bekijk bericht
    Ivm je lief niet dagelijks willen zien, ik versta dat toch niet ze, dan is er gewoon geen klik of gewoon voor de seks? Mja, zal wel aan de leeftijd liggen zeker...

Moest mijn lief mij niet alle dagen willen zien, dan weet ik wat ik moet doen hoor...flierefluiters, kan da echt niet verdragen
    Dus in uw ogen moet ge elkaar elke dag zien? lol good luck.
    Xbox live: SandorV

Member devilution.be's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hornymoose Bekijk bericht
    Dus in uw ogen moet ge elkaar elke dag zien? lol good luck.
    Als ge echt een knap lief hebt , gelijk Arifiene bv. (No offence), dan zou ik die toch ook elken dag willen zien ze !!
    Deep in the heart where the mysteries emerge.

Pagina 40 van 335 EersteEerste ... 303637383940414243445090140 ... LaatsteLaatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten