Heb eens de poll aangepast na lange tijd; in een relatie met het andere geslacht.
Ja, ik ben samen met iemand van het andere geslacht.
Ja, ik ben samen met iemand van hetzelfde geslacht.
Neen, ik heb nu geen lief maar ik heb er wel al een gehad.
Neen, ik heb nog nooit een lief gehad.
Neen, ik wil momenteel niemand in mijn leven.
Heb eens de poll aangepast na lange tijd; in een relatie met het andere geslacht.
Was natuurlijk maar een kwestie van tijd, met mijn knappe looks is het onmogelijk om oneindig lang single te blijven me dunkt.
Uw gevoel voor humor zal ook precies geholpen hebben..
![]()
Ik heb veel geleerd uit mijn vorige misgelopen date, alles een beetje opgedreven van niveau en dan krijg je dit natuurlijk.
Alles was te wijten aan mijn 4J single zijn. Maar nu dat uit de weg, tijd voor een welgemeend en liefdevolle relatie gek.
Hé, Arifiene. Wanneer spreken we nog eens af?![]()
dan vind ik tomikaza zijn keuze een pàk beter
en da heeft helemaal niets met de leeftijd te maken
als ge op de punt al weet dat ge ze binnenkort gaat dumpen dan kruipt ge er gewoon niet meer op
beetje respect voor uw partner zou wel aangenaam zijn
als ge toch zo gaat dwepen met wettelijk en niet-wettelijk, wees dan ook zeker hoe het in elkaar zit
< 14 is zowieso strafbaar (maakt ni uit wie u aangeeft), maar onder leeftijdsgenoten zal daar wss geen gevolg aan gegeven worden
tussen 14 - 16: kan er sprake zijn van aanranding van de eerbaarheid maar wordt (normaal) enkel gevolg aan gegeven als het slachtoffer zelf aangifte komt doen (opnieuw onder leeftijdsgenoten zal daar geen gevolg aan gegeven worden, tenzij het echt over verkrachting gaat natuurlijk)
als de ouders komen zagen over hun 15jarige dochter die het doet met haar 17jarig vriendje, en de dochter wil daar niet in meewerken, zal er niets gebeuren (spijtig genoeg vermoed ik dat ouders die dit doen ook meestal mentaal overmacht hebben op hun zoon/dochter waardoor die idd uit eigen naam aangifte zal doen)
> 16 no problem
die regels zijn inderdaad opgesteld om mensen te beschermen, maar welke leeftijd wat wel mag en wat niet is uiteraard een keuze geweest
kunt echt niet gaan beweren dat elke 15jarige niet klaar is voor seks en elke 16jarige wel
en dan komt er idd nog eens bij in welke omstandigheden het gebeurt: in een respectvolle relatie, of met enen gelijk Michster)
kvind het een pak zieliger als ge het ni kunt laten uw partner te bedriegen of geen respect kunt opbrengen voor wat uw partner wenst
of nog beter, schoon wachten tot uw 16de verjaardag en dan op den eerste den beste opkruipen/een romantisch dagske organiseren met uw lief dat eindelijk 16 is geworden, want NU GAAT HET GEBEUREN!!!
da zorgt ervoor da mensen seks (en zeker de eerste keer) als veel te zwaar/serieus opvatten (voor zover dat nu al ni het geval is)
ik denk dat er dan veel jongens en meisjes teleurgesteld achterblijven ze, lijkt mij een zwaarder trauma dan ietske vroeger en iets vrijer aan seks te beginnen
als ge op uw 15 in een degelijke relatie zit en daar zelf klaar voor zijt, waarom niet?
dervan uitgaande dat ge een beetje verstandig mee omgaat natuurlijk
Tha_nOn: veel meer dan zomaar een gemiddelde vrouw maar officieel een vista approved vrouw ^^
Delivering since 2002.
Je moet ergens de grens leggen he. Als het voor 15-jarigen mag, waarom voor 14-jarigen niet?
En dan: waarom voor 13-jarigen niet?
etc.
In Amerika is het pas toegestaan vanaf 18, dus ik denk niet dat ze hier moeten klagen
En ik snap uw link tussen op de eerste de beste kruipen als ge 16 zijt en de eerste keer te serieus nemen totaal niet.
ik zeg ni dat ze gene grens moeten leggen, das een andere discussie
maar om dan zo enggeestig daarover te denken en iedereen die seks heeft op 15 te veroordelen, das dan weer iets anders
voor zover ik weet zijt gij geen wetboek, dus kunt ge nadenken en inzien dat er uitzonderingen bestaan (in alle richtingen, niet enkel versoepelen maar ook verstrengen dus)
te serieus nemen = te veel verwachten
maar inderdaad ik had daar beter een tweedeling van gemaakt
wachten tot uw 16de verjaardag om dan op de eerste de beste te kruipen : seks om de seks, der is ni meer der is ni minder (hoewel ge volgens mij hier ook best teleurgesteld kunt terugkomen want op de eerste de beste kruipen, mjah)
wachten tot de 16de verjaardag en dan per se een romantisch dagske organiseren want dan moet het allemaal gebeuren en tgaat allemaal perfect zijn jada jada: te serieus en teleurgesteld
Moet nu ook niet met wetten van andere landen gaan vergelijken e...
Ik bedoel maar dat het echt geen eeuwigheid is om te wachten tot uw 16de. Als je op je 15de denkt dat je klaar bent, kan je heus nog wel even wachten om te zien of dat echt zo is.
Is spade dood? Wat lees ik hier nu allemaal bij die labels man.
Ahja, fucked up allemaal...
Wel een online date van noxa is het geworden.
Ge zijt nog maar een "kind" dan, hé.(bij wijze van spreken) Zelfs al hebde op dat moment een redelijk besef van partner-respect ontwikkeld: jongeren blazen dat eerste moment zo fel op dat in de meeste gevallen de relatie toch zal breken kort nadien.
Als ik nu, 5 jaar later, een one-night-stand met iemand zou hebben, zou er allicht ook niet veel uit bloeien buiten enkele schaamtevolle blikken in de ochtend.![]()
Tomikaza zijn houding lijkt mij trouwens eerder te leiden tot een "forever-alone" status.
Of om het nog mooier te stellen: Nice guys finish last
Is dat nu feitelijk een netlog-kloon voor een iets ouder publiek of?![]()
Shintoïsme 101
Ik zal elke kans gebruiken die ik krijg om aan te halen hoe geweldig DQ8 wel niet was en je overhalen om het te spelen
Mijn Last.fm
Hugo Boss blazer(tweed) TK Cowon D2+ TK
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)