Bekijk resultaten enquête: Heb je een lief?

Aantal stemmers
447. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Ja, ik ben samen met iemand van het andere geslacht.

217 48,55%
  • Ja, ik ben samen met iemand van hetzelfde geslacht.

13 2,91%
  • Neen, ik heb nu geen lief maar ik heb er wel al een gehad.

129 28,86%
  • Neen, ik heb nog nooit een lief gehad.

54 12,08%
  • Neen, ik wil momenteel niemand in mijn leven.

34 7,61%
    Tomikaza's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Exorikos Bekijk bericht
    Ik ben niet geweest... Ik ben er veel te pussy voor.
    Hai toch.. Maar ik begrijp je wel, ik ben ook een grote pussy op dat vlak hoor.
    Mede door vele tegenslagen en zware pesterijen van klasgenoten bij LO op school vroeger..

Maar het leek mij anders wel een steengoed idee van u om haar op te gaan zoeken.
    Komt wel goed.

glashelder's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iKitty Bekijk bericht
    Een open relatie() is geen relatie.

IMO

of ge hebt de ballen om iemand graag te zien en daarvoor uit te komen, of je bent gewoon een hopeloos geval dat niet alleen kan zijn en dan zulke relaties aangaat met andere dergelijke gevallen.
    Doe eens niet zo hysterisch

Seks =/= liefde, en het is niet omdat iemand dat verschil kan maken en jij niet dat jij die relatie moet beoordelen op jouw standaard. Anders kan ik ook zeggen dat het belachelijk is dat er zo dramatisch wordt gedaan over zoiets triviaals als seks, en dat mensen die elkaar zoiets ontzeggen bezitterig zijn en onzeker en weet ik veel wat.

(Maar dat doe ik dus niet, voor de duidelijkheid. Ik wil alleen maar aantonen dat je elke relatie kan degraderen tot iets slechts, afhankelijk vanuit welke standpunt je het bekijkt.)
    "A confident people is not exclusive. A great religion affirms other religions. A great culture affirms other cultures. A great nation affirms other nations. A great individual affirms other individuals, validates the being-ness of others and the vitality." ~ Leonard Cohen

Exorikos's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door glashelder Bekijk bericht

Seks =/= liefde, en het is niet omdat iemand dat verschil kan maken en jij niet dat jij die relatie moet beoordelen op jouw standaard. Anders kan ik ook zeggen dat het belachelijk is dat er zo dramatisch wordt gedaan over zoiets triviaals als seks, en dat mensen die elkaar zoiets ontzeggen bezitterig zijn en onzeker en weet ik veel wat.

(Maar dat doe ik dus niet, voor de duidelijkheid. Ik wil alleen maar aantonen dat je elke relatie kan degraderen tot iets slechts, afhankelijk vanuit welke standpunt je het bekijkt.)
    Seks iets triviaals? In jouw wereldje van sekssauna's misschien wel, voor mij en de meeste andere mensen alleszins niet.
    Physics is like sex: Sure, it may have practical results, but that is not the reason we do it. ~ R. Feynman
    All science is either physics or stamp collecting. ~ E. Rutherford
    S'il est vrai qu'on construit des cathédrales aujourd'hui dans la Science, il est bien dommage que les gens n'y puissent entrer, ne puissent pas toucher les pierres elles-mêmes.

Tha_nOn's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Seks iets triviaals? In jouw wereldje van sekssauna's misschien wel, voor mij en de meeste andere mensen alleszins niet.
    ge snapt haar punt ni eh

iTrader
    2 (100%)
    Ja, voilà, dat bedoel ik. Seks met iemand die ik niet liefheb, is voor mij iets triviaals (in vergelijking met seks met iemand die ik wél liefheb). Ik kan ook gaan zeuren dat ik dat onderscheid kan maken en andere mensen niet, maar ik doe dat niet want ieder z'n eigen ding en ik zaag daar niet over. Dat is een beetje alsof iemand hier komt zeggen dat hij bedrogen is door z'n vriendin en ik dan zeg "allez, wat ben jij nu voor hopeloos geval dat je zoveel belang hecht aan seks!"

Zie je, dat komt niet erg aardig over. Net zoals het omgekeerde ook niet erg aardig overkomt. Alle respect dat jij of iKitty of iemand anders geen open relatie wil en denkt dat dat niet kan werken of whatever, maar "hopeloos geval", that's just not very nice.
    "A confident people is not exclusive. A great religion affirms other religions. A great culture affirms other cultures. A great nation affirms other nations. A great individual affirms other individuals, validates the being-ness of others and the vitality." ~ Leonard Cohen

iKitty's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)

Ben niet hysterisch hoor, maar ik vind dat gewoon... nuja... belachelijk.

Ik hou van iemand, daarom heb ik daar sex mee, niet gewoon om sex te hebben, maar dat is mijn visie vandaar de grote vette IMO, weet dat iedereen dat tegenwoordig vanzelfsprekend vindt mekaar te neuken ... Sex is een manier van elkaar te tonen dat je elkaar graag ziet door dat zoveel met andere te doen neemt ge de waarde er gewoon van af, van da mooie dat da kan zijn tussen 2 mensen.

haters gonna hate.
    .xX♥♡ sent from the kitchen ♡♥Xx.

Muismat's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik ben niet geweest... Ik ben er veel te pussy voor.
    Kunt ge dat niet inschatten hoe zij erover denkt? Als ik eerlijk ben vind ik die 2.5u maar een mager excuus van haar kant, als ze u echt zo tof zou vinden om het te willen zou dat nu geen struikelblok mogen zijn. (- vermits het hier blijkbaar veel gebruikt wordt -> no offense) .

Maja, misschien verwacht ze een duidelijk teken van u kant maar zou ik dat persoonlijk niet doen door naar haar te rijden, maar eerder als ge is iets samen gaat drinken wat (voorzichtige) moves maken. Maar het subtiel aanpakken zou ik zeggen, zeker als het uw beste vriendin is.
    Carpe diem.

iTrader
    2 (100%)
    Sex is een manier van elkaar te tonen dat je elkaar graag ziet door dat zoveel met andere te doen neemt ge de waarde er gewoon van af, van da mooie dat da kan zijn tussen 2 mensen.
    Nee hoor. Zo voel ik dat toch niet. Dat jij dat zo ziet, dat is een andere zaak (maar jij zit dan gelukkig ook niet in mijn relatie ).

haters gonna hate.
    Beetje vreemd aangezien jij de hater bent

Michster's schermafbeelding
    iTrader
    248 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xperia Bekijk bericht
    Daarstraks nog eens een verhaaltje gelezen waarbij ik toch een doublefacepalm moest boven halen..

zij en hij 2jaar samen, zij zoekt al twee jaar telkens de spanning van het nieuwe van een nieuwe jongen leren kennen op, maw, versieren en eens goed viool spelen. Zij gaat dat even confessen bij hem, hij zegt droogweg, ik ben al twee jaar een collega van het werk aan het poepen.
    resultaat, oh open relatie? fine!, fin!-->uiteindelijk zelfs getrouwd met nog steeds een open relatie...
    WTF
    Zal uiteindelijk toch in hysterie/ruzie/drama eindigen. Ach ja, genieten van de rollercoaster zolang het duurt?
    Shintoïsme 101
    Fire, walk with me
    Last.fm

Exorikos's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Muismat Bekijk bericht
    Kunt ge dat niet inschatten hoe zij erover denkt? Als ik eerlijk ben vind ik die 2.5u maar een mager excuus van haar kant, als ze u echt zo tof zou vinden om het te willen zou dat nu geen struikelblok mogen zijn. (- vermits het hier blijkbaar veel gebruikt wordt -> no offense) .

Maja, misschien verwacht ze een duidelijk teken van u kant maar zou ik dat persoonlijk niet doen door naar haar te rijden, maar eerder als ge is iets samen gaat drinken wat (voorzichtige) moves maken. Maar het subtiel aanpakken zou ik zeggen, zeker als het uw beste vriendin is.
    Dat ze me tof vindt is niet de vraag hoor. Er is gewoon al heel wat gebeurd tussen ons, maar een relatie ziet ze niet zitten, gezien omstandigheden en waarschijnlijk ook door mij. Ik ben niet volledig blind ondanks mijn verliefdheid. Ik slaag er gelukkig nog in om normaal te doen tegen haar, behalve op sommige momenten. Voorlopig kan ze gelukkig nog goed omgaan met die momenten, maar ik weet dat dat niet gaat blijven duren. Ik ben helaas te laat met mijn duidelijk teken.

Nee hoor. Zo voel ik dat toch niet. Dat jij dat zo ziet, dat is een andere zaak (maar jij zit dan gelukkig ook niet in mijn relatie ).
    Hippiestatus+1
    Physics is like sex: Sure, it may have practical results, but that is not the reason we do it. ~ R. Feynman
    All science is either physics or stamp collecting. ~ E. Rutherford
    S'il est vrai qu'on construit des cathédrales aujourd'hui dans la Science, il est bien dommage que les gens n'y puissent entrer, ne puissent pas toucher les pierres elles-mêmes.

iTrader
    0
    Hoe een relatie werkt of hoort te werken is allemaal relatief.
    Denken beide partners er in kwestie hetzelfde over, dan werkt het zeker.
    Mensen van buitenaf kunnen dan zeggen dat ze slecht bezig zijn, terwijl het voor hen wel werkt.
    Om eerlijk te zijn keert mijn maag ook binnenste buiten als ik van die verhalen van swingers en toestanden hoor.
    Seks zou voor mij eerder een logisch gevolg zijn van de liefde die je voelt voor je partner.
    Maar seks is daarvoor ook niet helemaal noodzakelijk. Hangt er puur vanaf hoe je het allemaal bekijkt.
    Zo heb je mensen die met gans hun dorp rollebollen, zeg maar omdat ze graag hun lusten beleven. Maar dan is dit niet meer in de vorm van liefde.
    Ook iets wat ik persoonlijk belangrijk vind, maar wat weer van persoon tot persoon afhangt, is dat seks niet noodzakelijk is om een goede relatie te hebben.

Maar uit ervaring kan ik niet veel over seks vertellen.
    Van elkaar houden is de kern en de manier waarop je dat aan elkaar toont kan verschillen. Zolang de boodschap voor beide partners duidelijk blijft en ze weten wat ze aan elkaar hebben, is dat ideaal.
    Voor de rest gewoon samen veel plezier maken in het leven, maar ook elkaar steunen in gedeelde mindere momenten.

Nuja, zo denk ik er dan weer over.
    Ook maar een mening natuurlijk..

Parnakra's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Sex is een manier van elkaar te tonen dat je elkaar graag ziet door dat zoveel met andere te doen neemt ge de waarde er gewoon van af, van da mooie dat da kan zijn tussen 2 mensen.
    Dus masturberen is ook uit den boze, want elke druppel mannensap en kutvocht die je niet met je partner deelt is een stap in de richting van goddeloos, solitair hedonisme.

Voor iemand die slaafs het imago van een rondborstige, naïeve tiener naleeft, mag je gerust wat meer openminded gaan denken.

Gatsby's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Ben niet hysterisch hoor, maar ik vind dat gewoon... nuja... belachelijk.

Ik hou van iemand, daarom heb ik daar sex mee, niet gewoon om sex te hebben, maar dat is mijn visie vandaar de grote vette IMO, weet dat iedereen dat tegenwoordig vanzelfsprekend vindt mekaar te neuken ... Sex is een manier van elkaar te tonen dat je elkaar graag ziet door dat zoveel met andere te doen neemt ge de waarde er gewoon van af, van da mooie dat da kan zijn tussen 2 mensen.

haters gonna hate.
    Jij komt soms echt zo bitter over op mij.
    En een beetje generaliserend.

Ik deel dezelfde mening als glashelder trouwens. Maar zoals altijd kan zij dat beter verwoorden dan mij.
    'Objectivity' is often the battle cry of people who don't know their own bias.

Michster's schermafbeelding
    iTrader
    248 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tomikaza Bekijk bericht
    Hoe een relatie werkt of hoort te werken is allemaal relatief.
    Denken beide partners er in kwestie hetzelfde over, dan werkt het zeker.
    Mensen van buitenaf kunnen dan zeggen dat ze slecht bezig zijn, terwijl het voor hen wel werkt.
    Om eerlijk te zijn keert mijn maag ook binnenste buiten als ik van die verhalen van swingers en toestanden hoor.
    Seks zou voor mij eerder een logisch gevolg zijn van de liefde die je voelt voor je partner.
    Maar seks is daarvoor ook niet helemaal noodzakelijk. Hangt er puur vanaf hoe je het allemaal bekijkt.
    Zo heb je mensen die met gans hun dorp rollebollen, zeg maar omdat ze graag hun lusten beleven. Maar dan is dit niet meer in de vorm van liefde.
    Ook iets wat ik persoonlijk belangrijk vind, maar wat weer van persoon tot persoon afhangt, is dat seks niet noodzakelijk is om een goede relatie te hebben.

Maar uit ervaring kan ik niet veel over seks vertellen.
    Van elkaar houden is de kern en de manier waarop je dat aan elkaar toont kan verschillen. Zolang de boodschap voor beide partners duidelijk blijft en ze weten wat ze aan elkaar hebben, is dat ideaal.
    Voor de rest gewoon samen veel plezier maken in het leven, maar ook elkaar steunen in gedeelde mindere momenten.

Nuja, zo denk ik er dan weer over.
    Ook maar een mening natuurlijk..
    Dit lijkt me zowat de grootste missopvatting OOIT over relaties.^^
    Shintoïsme 101
    Fire, walk with me
    Last.fm

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michster Bekijk bericht
    Dit lijkt me zowat de grootste missopvatting OOIT over relaties.^^
    Waarom moet er per se seks in een relatie zijn?
    Wat bij mensen die ooit een zeer traumatische ervaring hebben gehad (verkrachting, aanranding, slachtoffer van pedofielie)?
    Moeten die dan zichzelf forceren tot seks voor het hebben van een goede relatie?
    Als je partner je daadwerkelijk graag ziet, moet hij/zij daar rekening mee kunnen houden vind ik..

Pagina 37 van 335 Eerste ... 273334353637383940414787137 ... Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten