Dat laatste dus.
High-five!
Ja, ik ben samen met iemand van het andere geslacht.
Ja, ik ben samen met iemand van hetzelfde geslacht.
Neen, ik heb nu geen lief maar ik heb er wel al een gehad.
Neen, ik heb nog nooit een lief gehad.
Neen, ik wil momenteel niemand in mijn leven.
Dat laatste dus.
High-five!
Leeftijd is maar een getal. 15 & 17 is de normaalste zaak van de wereld en alleen complete idioten zijn te lomp om voorbehoedsmiddelen te gebruiken.
Je kan niet alles hebben![]()
Sinds wanneer noemt Boterkoek mij kerel?![]()
Sorry maar ik zat hier gewoon hardop te lachen haha, die "voor goed" deed het hem.
"Wettelijk gezien".. komop he coldplayke..
Nee, is mijn vriendin!
Huh? Op wat baseert gij die uitspraak? Sorry ze maar België is 1 grote sociale hangmat waarin zelfs zo'n gevallen serieus geholpen worden, IN VERGELIJKING MET ANDERE LANDEN.
Godverdomme als ik nadenk hoe de gemiddelde braziliaanse tienermoeder behandelt wordt.. die meisjes hebben helemaal geen kans.. terwijl ge hier echt wel mogelijkheden hebt hoor.
Voor de rest ga ik akkoord maar wat ge zegt, maar die eerste zin is echt wel fout.
Voila, iemand die mij over heel de lijn naar waarde schat!
Oelala, zelfs ne vent (alé ja) die zijn meerdere erkent!
schone reputatie heb ik.
Nee, ik probeer der hier zo weinig mogelijk over uit te wijden.. anders komt er weer kritiek dat het op en af gaat enzo
Tuurlijk, ge moogt landen en sociale opvang niet 1 op 1 vergelijken, maar de post waarop ik reageerde, suggereerde dat tienermoeders hier in België precies geen toekomst meer hebben, terwijl er heel veel landen zijn waarin ze nog 10 keer slechter behandeld zouden worden / waar hun toekomstmogelijkheden 10x slechter zouden zijn.
Ik weet niet hoe ge mijn post hebt opgevat maar het was niet aanvallend bedoeld, dat ten eerste.
Ten tweede, ik zeg niet dat ge ongelijk hebt noch dat kinderen niet beschermd moeten worden, maar het is niet alsof iemand van <16 nooit in staat is om daar zelf een beslissing over te nemen. Hoeveel 12 jarigen zie ik roken, dat vind ik eigenlijk erger dan puberkes die op hun 15e ontmaagd worden..
..en die laatste zin is echt wel naast de kwestie he, heeft niets met je broek kunnen dichthouden te maken of niet. Hangt gewoon van geval tot geval af.
In grote lijnen volg ik coldplayke. Kinderen van 13 de mogelijkheid toeschrijven een keuze te maken waar ze alle gevolgen van begrijpen.
Goeike...
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)