Bekijk resultaten enquête: Heb je een lief?

Aantal stemmers
447. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Ja, ik ben samen met iemand van het andere geslacht.

217 48,55%
  • Ja, ik ben samen met iemand van hetzelfde geslacht.

13 2,91%
  • Neen, ik heb nu geen lief maar ik heb er wel al een gehad.

129 28,86%
  • Neen, ik heb nog nooit een lief gehad.

54 12,08%
  • Neen, ik wil momenteel niemand in mijn leven.

34 7,61%
Pagina 323 van 335 EersteEerste ... 223273313319320321322323324325326327333 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.831 t/m 4.845 van 5019
    Approved 9-lifer Huxley's schermafbeelding
    iTrader
    0

Member gumball4000's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Leeftijd heeft mss geen grote impact meer als ge ouder zijt, maar als ge jonger zijt gaat dat hoogst waarschijnlijk allemaal nog anders uitdraaien. Want zie het zo, tegen dat gij 26-27 zijt en mss al aan een huis, kinderen, etc. denkt is zij er 21, in de fleur van haar uitgaansleven, vroeg of laat gaat zoiets gewoon botsen.

Om nog maar te zwijgen van het feit als zij gaat verder studeren, op kot gaat en andere mensen leert kennen en in een andere wereld zal leven dan gij die tegen dan gewoon vast werkt en amper vrije tijd zal hebben.

Nuja, ik zeg niet dat zoiets niet kan werken, eerder dat de cijfers nie in uw voordeel spreken.
    Ze is eigenlijk niet echt het uitgaanstype. Het minste dat er gerookt wordt, wil ze zo snel mogelijk weg zijn .
    Maar weet woon ik alleen tegen dan en wil ze ipv in een kot, bij me komen wonen..
    Zij is (op dit moment toch) degene die meer afhankelijk is van mij ipv omgekeerd. Ik heb het gevoel dat zij het er moeilijker mee heeft als ze op vakantie gaat zonder mij ipv omgekeerd. Als ik een tijd niets van me laat horen (pakweg een paar uur), is zij veel sneller ik paniek.

Maar je opmerking is zeker terecht, het kan op lange termijn verkeerd aflopen.
    Maar wie weet is zij "de ware" en moeten we net dit risico proberen ..time will tell..

Approved 9-lifer Hekje#'s schermafbeelding
    iTrader
    360 (100%)
    Dus als jij 'een paar uur' niks van je laat horen is zij in paniek???

wtf???888!!!88

iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hekje# Bekijk bericht
    Dus als jij 'een paar uur' niks van je laat horen is zij in paniek???

wtf???888!!!88
    Alé als ik zeg "ik ga X doen, dus moest ik niet antwoorden..", dan is ze niet in paniek. Maar als ik niets zeg en gewoon een paar uur niet antwoord wel ja..
    Bon ik stoor me er ook niet aan hoor, als ze zich daardoor beter voelt wil ik het wel doen

Banned
    iTrader
    0
    Das gewoon fucking irritant.

Member
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gumball4000 Bekijk bericht
    Alé als ik zeg "ik ga X doen, dus moest ik niet antwoorden..", dan is ze niet in paniek. Maar als ik niets zeg en gewoon een paar uur niet antwoord wel ja..
    Bon ik stoor me er ook niet aan hoor, als ze zich daardoor beter voelt wil ik het wel doen
    Djeezes, steekt da ni tegen u altijd moeten verantwoorden?

iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door n9ne Bekijk bericht
    Djeezes, steekt da ni tegen u altijd moeten verantwoorden?
    Vroeger was ik de onzekere in de relatie. Als ze met vriendinnen weg ging (overdag) hoopte ik altijd dat het niet te lang duurde, schrik da ze jongens zou tegenkomen.
    Dit probleem kwam door een meisje voor haar dat met mn voeten speelde. Ik wist dat mijn vriendin niet zo was, maar onbewust zat de schrik er wel in.. Na verloop van tijd is dit weggegaan .
    Nu heeft mijn vriendin precies die angsten. Volgende week is ze weg met school (buitenland), dus dacht ik eens ergens te gaan drinken met vrienden. Ze vond dat ze snel vervangen werd (ze was gewoon jaloers dat ze niet mee mocht xD).
    Soms controleert ze mijn gsm eens, maar daar stoor ik me helemaal niet aan, want heb niets te verbergen voor haar.. Ze wil wss gewoon zekerheid hebben..als het haar gerust stelt om mijn smsen dan te lezen, des te beter

Crew Member Manu's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Ze is 16-ish? Anders zou ik mij toch vragen stellen
    What you do today can improve all your tomorrows.

iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Manu Bekijk bericht
    Ze is 16-ish? Anders zou ik mij toch vragen stellen
    Ja ze is 16.

Of misschien ben ik het ideale lief dat teveel doet?

Lounge Queen
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mephisto Bekijk bericht
    Ge zijt weer alleen aan uzelf aan het denken.

Iemand die gevoelens voor u heeft en een relatie met u wil, alleen gebruiken voor de seks, daar kwets je niemand mee?
    Oké, maar zij wist toch hoe het zat? Dus als zij er dan nog voor kiest om seks met hem te hebben, dan is dat toch haar probleem?

En haha, 16... Zo herkenbaar! Ben blij dat ik die periode uit ben komt goed hoor!

Member
    iTrader
    4 (100%)
    nop, zij is het onzeker puberale meisje laten weten dat ik bij maten zit en ze dus een paar uur geen smsen moe verwachten, cva.

Maar mijn smsen zitten lezen gaat er nu wel over, ook al heb ik niets te verbergen.

Approved 9-lifer Djesmin's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Pfff, ik zou het toch niet moeten weten hoor, iemand die persé mijn gsm wil 'controleren'. Als het nu eenmalig zou zijn door een of andere situatie wel, als dat die persoon kan geruststellen. Ook als ik bijvoorbeeld een berichtje zou krijgen en hij wil het lezen, no prob. Maar als dat met regelmaat moet gebeuren zou ik mij waarschijnlijk wel vragen stellen bij het vertrouwen dat er is.
    Voor de rest klinkt ze wel typisch 16 idd Been there, done that.
    It's an impossible decision. I'll just have to hope that when I flip the coin it somehow explodes and kills me.

Member
    iTrader
    15 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gumball4000 Bekijk bericht
    Ja ze is 16.

Of misschien ben ik het ideale lief dat teveel doet?
    correct veel te goed .

Lounge Queen
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xperia Bekijk bericht
    correct veel te goed .
    Maar nee jong. 16-jarige meisjes moet ge geduld mee hebben! Ik weet dat want ik was er zelf een en ik kan zeggen dat dat gedrag wel verdwijnt (gelukkig).

iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Djesmin Bekijk bericht
    Pfff, ik zou het toch niet moeten weten hoor, iemand die persé mijn gsm wil 'controleren'. Als het nu eenmalig zou zijn door een of andere situatie wel, als dat die persoon kan geruststellen. Ook als ik bijvoorbeeld een berichtje zou krijgen en hij wil het lezen, no prob. Maar als dat met regelmaat moet gebeuren zou ik mij waarschijnlijk wel vragen stellen bij het vertrouwen dat er is.
    Voor de rest klinkt ze wel typisch 16 idd Been there, done that.
    het is niet persé, maar ze pakt mn gsm gewoon en leest berichten. als ik mn gsm uit haar handen neem, zegt ze niets en gaan we verder met wat we bezig waren

Pagina 323 van 335 EersteEerste ... 223273313319320321322323324325326327333 ... LaatsteLaatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten