Bekijk resultaten enquête: Heb je een lief?

Aantal stemmers
447. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Ja, ik ben samen met iemand van het andere geslacht.

217 48,55%
  • Ja, ik ben samen met iemand van hetzelfde geslacht.

13 2,91%
  • Neen, ik heb nu geen lief maar ik heb er wel al een gehad.

129 28,86%
  • Neen, ik heb nog nooit een lief gehad.

54 12,08%
  • Neen, ik wil momenteel niemand in mijn leven.

34 7,61%
Pagina 247 van 251 EersteEerste ... 147197237243244245246247248249250251 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.921 t/m 4.940 van 5019
    Lounge Queen J.F.'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mephisto Bekijk bericht
    Ge zijt weer alleen aan uzelf aan het denken.

Iemand die gevoelens voor u heeft en een relatie met u wil, alleen gebruiken voor de seks, daar kwets je niemand mee?
    Oké, maar zij wist toch hoe het zat? Dus als zij er dan nog voor kiest om seks met hem te hebben, dan is dat toch haar probleem?

En haha, 16... Zo herkenbaar! Ben blij dat ik die periode uit ben komt goed hoor!

Member
    iTrader
    4 (100%)
    nop, zij is het onzeker puberale meisje laten weten dat ik bij maten zit en ze dus een paar uur geen smsen moe verwachten, cva.

Maar mijn smsen zitten lezen gaat er nu wel over, ook al heb ik niets te verbergen.

Approved 9-lifer Djesmin's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Pfff, ik zou het toch niet moeten weten hoor, iemand die persé mijn gsm wil 'controleren'. Als het nu eenmalig zou zijn door een of andere situatie wel, als dat die persoon kan geruststellen. Ook als ik bijvoorbeeld een berichtje zou krijgen en hij wil het lezen, no prob. Maar als dat met regelmaat moet gebeuren zou ik mij waarschijnlijk wel vragen stellen bij het vertrouwen dat er is.
    Voor de rest klinkt ze wel typisch 16 idd Been there, done that.

Member
    iTrader
    14 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gumball4000 Bekijk bericht
    Ja ze is 16.

Of misschien ben ik het ideale lief dat teveel doet?
    correct veel te goed .

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xperia Bekijk bericht
    correct veel te goed .
    Maar nee jong. 16-jarige meisjes moet ge geduld mee hebben! Ik weet dat want ik was er zelf een en ik kan zeggen dat dat gedrag wel verdwijnt (gelukkig).

Member gumball4000's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Djesmin Bekijk bericht
    Pfff, ik zou het toch niet moeten weten hoor, iemand die persé mijn gsm wil 'controleren'. Als het nu eenmalig zou zijn door een of andere situatie wel, als dat die persoon kan geruststellen. Ook als ik bijvoorbeeld een berichtje zou krijgen en hij wil het lezen, no prob. Maar als dat met regelmaat moet gebeuren zou ik mij waarschijnlijk wel vragen stellen bij het vertrouwen dat er is.
    Voor de rest klinkt ze wel typisch 16 idd Been there, done that.
    het is niet persé, maar ze pakt mn gsm gewoon en leest berichten. als ik mn gsm uit haar handen neem, zegt ze niets en gaan we verder met wat we bezig waren

iTrader
    11 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door J.F. Bekijk bericht
    Maar nee jong. 16-jarige meisjes moet ge geduld mee hebben! Ik weet dat want ik was er zelf een en ik kan zeggen dat dat gedrag wel verdwijnt (gelukkig).
    Haha, same

het is niet persé, maar ze pakt mn gsm gewoon en leest berichten. als ik mn gsm uit haar handen neem, zegt ze niets en gaan we verder met wat we bezig waren
    Hmmmja, 'k zou er toch niet zo blij mee zijn. Maar idd, als jij ermee kan leven en ze zo een plezier kan doen zie ik er geen probleem in.

Member ShRule's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Nee ben te kieskeurig. Vooral het innerlijke.
    Maar tegelijkertijd kan en wil ik alleen contacten leggen met vrouwen als ik direct een speciaal gevoel krijg. Dus liefde op het eerste gezicht.. En dat ligt in contrast met het feit dat ik vrouwen op hun innerlijke verkies.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Djesmin Bekijk bericht
    Haha, same

Hmmmja, 'k zou er toch niet zo blij mee zijn. Maar idd, als jij ermee kan leven en ze zo een plezier kan doen zie ik er geen probleem in.
    Ik denk nu misschien te extreem, maar stel je voor dat je lief morgen verongelukt..velen zullen het gevoel hebben "dju, hadden we dat maar gedaan" of "waarom heb ik zo klote tegen hem/haar gedaan". Het zijn zo'n momenten die ik niet wil hebben.
    Moest mn lief morgen sterven zou ik veel verdriet hebben, maar ik wil haar alles geven wat ze nodig had. Als zich onzeker voelt, dat ik ze kan geruststellen en happy maken ed, ook al zou ik dit 1000x moeten doen

Ik wil vermijden dat ik ooit zou moeten denken "dit heb ik haar niet gegunt/ niet kunnen verwezenlijken met haar"

iTrader
    0
    Ik denk nu misschien te extreem, maar stel je voor dat je lief morgen verongelukt..velen zullen het gevoel hebben "dju, hadden we dat maar gedaan" of "waarom heb ik zo klote tegen hem/haar gedaan". Het zijn zo'n momenten die ik niet wil hebben.
    Moest mn lief morgen sterven zou ik veel verdriet hebben, maar ik wil haar alles geven wat ze nodig had. Als zich onzeker voelt, dat ik ze kan geruststellen en happy maken ed, ook al zou ik dit 1000x moeten doen

Ik wil vermijden dat ik ooit zou moeten denken "dit heb ik haar niet gegunt/ niet kunnen verwezenlijken met haar"
    cuteeeeeeeee

iTrader
    11 (100%)

Ja, is inderdaad wat extreem maar ik begrijp je wel. Maar langs de andere kant, je moet je zelf toch ook goed voelen in de relatie? Er zullen wel dingen zijn die zij wil doen waar jij je niet goed bij voelt. Dan kan je haar die toch niet laten doen met de redenering van "als ze morgen dood is.."?
    Ik ben ook zo'n persoon die heel veel zou doen voor mijn lief (wat maar normaal is). Maar als ik echt niet akkoord ben ga ik dat ook zeggen, hoe graag ik hem ook wil plezieren, en dan moet hij mij maar eens plezieren en zelf toegeven. Give and take.

Natuurlijk, als je er zelf echt geen problemen mee hebt, zoveel te beter hé

Approved 9-lifer Hekje#'s schermafbeelding
    iTrader
    355 (100%)
    ha, gaaaaaay

Member LaCucaracha's schermafbeelding
    iTrader
    35 (91%)
    Hm, ik lees hier veel herkenbare zaken

Mijn ex heeft t nu een dikke maand geleden uitgemaakt (zij 20, ik 25)

We waren weliswaar maar anderhalve maand samen Tijdens onze "relatie" vertelde ze dat haar ex ( met wie ze 2 jaar samen was) haar 5 keer had bedrogen, zij kwam dit te weten en ging dan maar op haar exen zitten (zo vertelde ze dit letterlijk ik had iets van "wtf marginaal", maarja als er n knap ding halfnaakt in string naast u ligt, is alle resistance futile) zonder dat hij het wist. Zijn neef is dat te weten gekomen en heeft hem dat verteld, is ze die kerel zijn kot gaan trashen Dat heeft ze mij ook allemaal verteld, ik opnieuw met de inwendige reflex "wtf marginaal"

Verder vertelde ze ook dat die kerel eigenlijk totaal niet met haar omkon, dat hij agressief werd als hij geen seks kreeg en dat hij zich dan ging aftrekken int wc, terwijl zij lag te bleiten in bed. Ook stopte hij niet met seks, als zij pijn kreeg. Na dat over en weer bedriegen ging het heel slecht tussen hen en sinds april vorig jaar was het dan uit. Hij heeft dan nog ne gansen tijd berichten gestuurd, maar zij ( of zo beweerde ze) heeft daar nooit op geantwoord, waardoor dat is gestopt. Ze hadden elkaar ook niet meer op FB

Bon, toen ze het dan afmaakte met mij (per sms en msn trouwens) spuwde ze haar gal ( op bepaalde vlakken had ze zeker n punt hoor, ik deed te weinig moeite, wss omdat ik eigenlijk niet verliefd was) en zei ze dat haar ex tenminste alles voor haar deed en ze gaf als voorbeeld: "die zorgde tenminste dat er altijd iets te eten was als ik naar hem kwam". Ik had zelden iets in huis en als ik dan vroeg smorgesn " moet ik koffiekoeken gaan halen?" zei ze: neenee. Om mij dit achteraf dan door te steken dat als een vrouw nee zegt, ze ja bedoelt

Ik zei dan: als gij eten in huis belangrijker vindt dan respect voor uw lief ( verwijzend naar dat agressief worden, bedriegen), dan moete maar bij hem teruggaan. "Mss doe ik dat wel e". Zei ze dan

Bottom line, ik heb haar van facebook gesmeten eind maart (na nen heuse irrationele knieval van mijnentwege waarin ik haar terugwou, ik was mezelf niet), kreeg dan nog nen "heel boertig van u" sms. Paar dagen later vertelt ne maat die haar wel op facebook heeft dat ze zo nen melige quote uit 1 of andere wijvenserie op hare wall had gezet (iets a la people can change blablalab) en da die kerel dat had geliket. Hij veranderde just dien dag ook zijn profile pic en zij ook liken. Bij ne foto van hun 2 samen van anderhalf jaar geleden ofzo zei ze "mmmm)
    Weer n paar dagen later had ze n hartje op zijne wall gepost.

Nu moet ge weten dat ze een goeie maand voordien mijn foto's hmmde en hartjes op mijne wall zette. Ik heb daar toen echter verkeerd op gereageerd (ze deed het puur om haar domein te claimen en dan vind ik dat vrij onnozel, vind dat eigenlijk sowieso onnozel voor n volwassen relatie) en dan was ze lastig. Dacht ze dat ik mij voor haar schaamde, allemaal irrationelen bullshit dus

Paar uur nada ze dieje foto van hun had gehhmmd stuurde ze nog n bericht naar mij van " ik heb je nooit willen kwetsen, maar weet dat ik dat wel gedan heb". Heb er niet opgereageerd, hypocriet mens

Ik weet dat ze ni bij mij paste hoor, maar voel mij toch enigszins gebruikt

iTrader
    3 (100%)
    cuteeeeeeeee
    Jaaa lacht er maar mee!!xD ^^

@djesmin: Maar als ik iets niet graag heb zeg ik het ook gewoon en zal ze er rekening mee houden .

Er zijn wel altijd zaken waar ik schrik voor heb in onze relatie (in de toekomst). Nu gaat ze niet graag uit. Als ze iets met vriendinnen doet, is dit altijd overdag. 's avonds gaan we altijd samen bowlen..ben er dus altijd 's avonds.
    Maar stel dat ze eens alleen met vriendinnen zou willen weggaan.. Dat is echt iets waar ik enorm veel schrik van heb.
    Gewoon schrik voor volgende zaken die zouden kunnen gebeuren:
    - Zat zijn en iemand kussen/verder gaan
    - Iemand die iets in haar drank doet
    - Iemand die handtastelijk wordt (en ze zich niet kan verdedigen)

Crew Member Manu's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Dat is toch iets waar ge u over gaat moeten zetten hoor.. Ze is 16, de komende 4-5 jaar gaat ze waarschijnlijk niets anders doen dan uitgaan. En ik denk dat je ook gewoon overbezorgd bent, aan de dingen die jij opnoemt heb ik zelfs nooit gedacht op momenten dat mijn vriendin op schok was.

iTrader
    0
    Jaaa lacht er maar mee!!xD ^^

@djesmin: Maar als ik iets niet graag heb zeg ik het ook gewoon en zal ze er rekening mee houden .

Er zijn wel altijd zaken waar ik schrik voor heb in onze relatie (in de toekomst). Nu gaat ze niet graag uit. Als ze iets met vriendinnen doet, is dit altijd overdag. 's avonds gaan we altijd samen bowlen..ben er dus altijd 's avonds.
    Maar stel dat ze eens alleen met vriendinnen zou willen weggaan.. Dat is echt iets waar ik enorm veel schrik van heb.
    Gewoon schrik voor volgende zaken die zouden kunnen gebeuren:
    - Zat zijn en iemand kussen/verder gaan
    - Iemand die iets in haar drank doet
    - Iemand die handtastelijk wordt (en ze zich niet kan verdedigen)
    Maar ik lach niet!

En ge moet toch echt geen schrik hebben voor zo'n dingen? Ge maakt u toch alleen maar zot zo. 't Moet ook niet te verstikkend worden hé.

Ik snap wel dat ge bezorgt om haar zijt, vooral ook omdat zij nog zo jong is en gij al wat ouder.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LaCucaracha Bekijk bericht
    Hm, ik lees hier veel herkenbare zaken

Mijn ex heeft t nu een dikke maand geleden uitgemaakt (zij 20, ik 25)

We waren weliswaar maar anderhalve maand samen Tijdens onze "relatie" vertelde ze dat haar ex ( met wie ze 2 jaar samen was) haar 5 keer had bedrogen, zij kwam dit te weten en ging dan maar op haar exen zitten (zo vertelde ze dit letterlijk ik had iets van "wtf marginaal", maarja als er n knap ding halfnaakt in string naast u ligt, is alle resistance futile) zonder dat hij het wist. Zijn neef is dat te weten gekomen en heeft hem dat verteld, is ze die kerel zijn kot gaan trashen Dat heeft ze mij ook allemaal verteld, ik opnieuw met de inwendige reflex "wtf marginaal"

Verder vertelde ze ook dat die kerel eigenlijk totaal niet met haar omkon, dat hij agressief werd als hij geen seks kreeg en dat hij zich dan ging aftrekken int wc, terwijl zij lag te bleiten in bed. Ook stopte hij niet met seks, als zij pijn kreeg. Na dat over en weer bedriegen ging het heel slecht tussen hen en sinds april vorig jaar was het dan uit. Hij heeft dan nog ne gansen tijd berichten gestuurd, maar zij ( of zo beweerde ze) heeft daar nooit op geantwoord, waardoor dat is gestopt. Ze hadden elkaar ook niet meer op FB

Bon, toen ze het dan afmaakte met mij (per sms en msn trouwens) spuwde ze haar gal ( op bepaalde vlakken had ze zeker n punt hoor, ik deed te weinig moeite, wss omdat ik eigenlijk niet verliefd was) en zei ze dat haar ex tenminste alles voor haar deed en ze gaf als voorbeeld: "die zorgde tenminste dat er altijd iets te eten was als ik naar hem kwam". Ik had zelden iets in huis en als ik dan vroeg smorgesn " moet ik koffiekoeken gaan halen?" zei ze: neenee. Om mij dit achteraf dan door te steken dat als een vrouw nee zegt, ze ja bedoelt

Ik zei dan: als gij eten in huis belangrijker vindt dan respect voor uw lief ( verwijzend naar dat agressief worden, bedriegen), dan moete maar bij hem teruggaan. "Mss doe ik dat wel e". Zei ze dan

Bottom line, ik heb haar van facebook gesmeten eind maart (na nen heuse irrationele knieval van mijnentwege waarin ik haar terugwou, ik was mezelf niet), kreeg dan nog nen "heel boertig van u" sms. Paar dagen later vertelt ne maat die haar wel op facebook heeft dat ze zo nen melige quote uit 1 of andere wijvenserie op hare wall had gezet (iets a la people can change blablalab) en da die kerel dat had geliket. Hij veranderde just dien dag ook zijn profile pic en zij ook liken. Bij ne foto van hun 2 samen van anderhalf jaar geleden ofzo zei ze "mmmm)
    Weer n paar dagen later had ze n hartje op zijne wall gepost.

Nu moet ge weten dat ze een goeie maand voordien mijn foto's hmmde en hartjes op mijne wall zette. Ik heb daar toen echter verkeerd op gereageerd (ze deed het puur om haar domein te claimen en dan vind ik dat vrij onnozel, vind dat eigenlijk sowieso onnozel voor n volwassen relatie) en dan was ze lastig. Dacht ze dat ik mij voor haar schaamde, allemaal irrationelen bullshit dus

Paar uur nada ze dieje foto van hun had gehhmmd stuurde ze nog n bericht naar mij van " ik heb je nooit willen kwetsen, maar weet dat ik dat wel gedan heb". Heb er niet opgereageerd, hypocriet mens

Ik weet dat ze ni bij mij paste hoor, maar voel mij toch enigszins gebruikt
    Ik weet niet waarom, maar als ik dat verhaal lees stel ik mij echt zo'n dom Netlog-wijf voor met een trampstamp-tattoo.

iTrader
    3 (100%)
    Maar ik lach niet!

En ge moet toch echt geen schrik hebben voor zo'n dingen? Ge maakt u toch alleen maar zot zo. 't Moet ook niet te verstikkend worden hé.

Ik snap wel dat ge bezorgt om haar zijt, vooral ook omdat zij nog zo jong is en gij al wat ouder.
    Aah dacht van wel^^

Idd, ik ben gewoon bezorgt, maar de toekomst zal uitwijzen of het terecht was of niet hé .
    Dit is iets dat ze niet weet dat ik schrik van heb, misschien ook schrik voor haar reactie hierop (dat ze het te verstikkend zou vinden)

Member
    iTrader
    14 (100%)
    Maar jawel jong.
    Trouwens met elke vrouw moet je geduld hebben, niet echt een geldig argument

Member
    iTrader
    4 (100%)
    Ik weet niet waarom, maar als ik dat verhaal lees stel ik mij echt zo'n dom Netlog-wijf voor met een trampstamp-tattoo.
    idd

Plus hierboven: ge kunt uw vriendin ni opsluiten e. Ik was daar ook ongerust in int begin van mijn relatie (wel niet zo extreem als u). Maar uw vriendin gaat andere gasten leren kennen, niets aan te doen.

En moest ze gewoon mijn berichten beginnen lezen zonder het zelfs te vragen, amai. Das nie normaal imo!

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten