Ja, ik ben samen met iemand van het andere geslacht.
Ja, ik ben samen met iemand van hetzelfde geslacht.
Neen, ik heb nu geen lief maar ik heb er wel al een gehad.
Neen, ik heb nog nooit een lief gehad.
Neen, ik wil momenteel niemand in mijn leven.
Head in the clouds.
Doen wat u het beste lijkt. Nu het typische gay-advies: Volg je hart.![]()
Good point... Er gaat vanalles door mn hoofd op dit moment. Ik wil antwoorden en weten wat zij dacht/denkt. Maar ik wil die miserie van ervoor niet meer. En ik denk dat die 2 samenhangen... Dusja. Moeilijk!
Nu als het echt verkeerd was, hoor ik ze wel nog![]()
Die 2 zullen idd samen hangen. Dat meiske zal op de moment ook emotioneel nogal overhoop liggen en zelf niet goed weten wat ze wilt. Laat staan dat ze uw dan een duidelijk antwoord gaat kunnen geven.
haha, right on.
edit:Na bijna 9 jaar de 2000 posts bereikt. FEESTJE
![]()
I did not cast the first stone
Sent from my iPhone.
Ik ben geen spelling nazi. Ik heb gewoon een onnatuurlijke haat voor seks met een x.![]()
'k Denk dat Mini bedoelde dat hij niet zonder zonden is.![]()
Lol: "Seks is de zuiverste vorm van vertrouwen in elkaar". Best wel zielig als je dat denkt.
Vandaar dat al de gekrenkte zieltjes die pas uit een relatie komen onbetekenende seks hebben met anderen. Een bordeel moet voor jou dan zowat DE vertrouwensplaats zijn bij uitstek?
Seks is heel intiem en kan een vertrouwensband enorm versterken, maar het is niet dat je er eentje creëert door seks te hebben.
Ok, ik zal in het vervolg al mijn emoties verzwijgen voor het meisje in kwestie, er een relatie mee starten ook al weet ik nog niet 100% of ik daar wel klaar voor ben en als ik dan merk dat ik er eigenlijk toch niet klaar voor was dan dump ik haar wel gewoon.
Ik zal er geen last meer van hebben, ik heb even mijn afleiding gehad na een relatie, ik kies lekker egoïstisch voor de beste situatie in mijn eigen geval en schuif dan al de miserie af op haar (die ik dan zal gebruikt hebben om me zelf wat beter te voelen). En dat, beste mensen, is hoe Vernon mij wil omvormen van ordinaire klootzak tot iemand die het goed voor heeft met een meisje.
Hartelijk bedankt voor de tip jongen. Maar jij kent er werkelijk niets van.![]()
Alleen jammer dat je blijkbaar niet in staat bent om te zeggen waar mijn labyrint dan de mist ingaat. Waar jij vindt dat ik me fout gedragen heb, en dat ook kan argumenteren.
In tegenstelling tot jou durf ik mezelf tenminste nog in vraag stellen, en dit MET argumenten en redenen.
Leeftijd heeft mss geen grote impact meer als ge ouder zijt, maar als ge jonger zijt gaat dat hoogst waarschijnlijk allemaal nog anders uitdraaien. Want zie het zo, tegen dat gij 26-27 zijt en mss al aan een huis, kinderen, etc. denkt is zij er 21, in de fleur van haar uitgaansleven, vroeg of laat gaat zoiets gewoon botsen.
Om nog maar te zwijgen van het feit als zij gaat verder studeren, op kot gaat en andere mensen leert kennen en in een andere wereld zal leven dan gij die tegen dan gewoon vast werkt en amper vrije tijd zal hebben.
Nuja, ik zeg niet dat zoiets niet kan werken, eerder dat de cijfers nie in uw voordeel spreken.
What you call faith, I call a sorry excuse,
cloak and daggers murder the truth.
The bitter taste, there's nothing else,
I'll bow for your king when he shows himself.
mac-bc. Er zijn al argumenten en redenen genoeg gepasseerd.
En na deze 2 posts is het nu wel duidelijk dat we onze tijd verspilde aan u.
Kruipt terug onder uwe steen en geloof in u eigen geloof. Want realiteitszin is blijkbaar iets dat ge niet kent.
Soz voor het bashen, maar we hebben hier al lang en meer als genoeg uwe gedachtengang proberen verstaan.
Als iedereen die een andere mening heeft dient te zwijgen, waarom post je het dan?
Of mogen enkel de mensen die je volgen reageren?
Heeft niet veel zin om tegen u veel te zeggen, want je blijft toch overtuigd van je eigen gelijk
Maar blijf gerust verder knoeien hoor, iemand die moreel zo superieur is en zichzelf evalueert met argumenten en redenen kan zich wel uit de situatie redden in no time!
Ah nee Gé zit al meer als een jaar aant knoeien, oeps.
Ik hoef mezelf niet in vraag te stellen, ik weet waar ik mee bezig ben
Maar jij bent idd de durven van ons twee!
Sent from my iPhone.
Ik sta open voor alle denkvormen en invalshoeken en heb met aandacht de opbouwende kritieken gelezen, vooral met betrekking tot hoe ik dit kan verwerken. Trouwens de reden waarom ik dit hier post.
Maar om mij zonder argumentatie een ordinaire klootzak te noemen in deze situatie gaat er voor mij echt vér over. Ik heb in deze zaak verdomme hard afgezien en alles wat ik doe of zeg staat in teken van het redden van onze relatie. In tegenstelling tot wat sommigen hier denken heb ik heus geen behoefte om vanuit het niets de morele superieure uit te hangen op een anoniem internetforum. Mocht ik werkelijk een ordinaire klootzak zijn zou ik heel deze miserie niet eens hoeven mee te maken, zoals hierboven beschreven. Dat komt dus des te hard aan, en dat merk je dan ook aan mijn posts.
Los van dit alles besef ik dat het belangrijkste hier wel gezegd zal zijn. Het niveau van de posts daalt dan ook in evenredige zin.
Laatst gewijzigd door mac-bc; 20 april 2012 om 12:03
Het niveau van de posts is idd in evenredige zin met uw antwoorden aan het dalen.
En een laatste tip, probeer nekeer wat minder in de IK-vorm te denken. Dat zal uw relatie wel ten goede komen.en alles wat ik doe of zeg staat in teken van het redden van onze relatie
Dat is imo al tig keren aangehaald, je lijkt er enkel over te lezen...
Waar slaat dit op? Waarom zou mini zichzelf in vraag moeten stellen atm?
Je zit nogal veel over ethiek enal te preken, maar je hanteert zelf twee maten en gewichten. Voor seks is vertrouwen niet nodig en seks kan betekenisloos zijn, zeg je. Maar oh wee als zij betekenisloze seks heeft, dan is ze respectloos en is je vertrouwen geschonden.
Pas op, het was niet netjes van haar als er duidelijk iets in wording was, anderzijds heb je duidelijk aangegeven dat je geen relatie wou en waren er geen afspraken, tja, misschien heb je haar toch in haar eer gekrenkt en is ze op een zwak moment gekraakt.
Hoe dan ook, gedane zaken, jij hebt indertijd een keuze gemaakt, gedraag je ernaar.
En n/o maar dingen posten als "de verjaardag van haar sletterig gedrag" komen extreem zielig over. Ik denk dat je daardoor -en door het idee dat je haar ook (nu nog) aanvalt met zo'n uitspraken en preken over moraal- hier soms als boeman bestempeld wordt, al ging zij in de fout.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)