Bekijk resultaten enquête: Heb je een lief?

Aantal stemmers
447. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Ja, ik ben samen met iemand van het andere geslacht.

217 48,55%
  • Ja, ik ben samen met iemand van hetzelfde geslacht.

13 2,91%
  • Neen, ik heb nu geen lief maar ik heb er wel al een gehad.

129 28,86%
  • Neen, ik heb nog nooit een lief gehad.

54 12,08%
  • Neen, ik wil momenteel niemand in mijn leven.

34 7,61%
Pagina 243 van 251 EersteEerste ... 143193233239240241242243244245246247 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.841 t/m 4.860 van 5019
    Member TooChé's schermafbeelding
    iTrader
    52 (100%)
    Wel door ne hele hoop miserie gemoeten ... ma nu is het wat op zijn pootjes aan het vallen.

Gans de situatie kort. Ze dacht initieel ook dat het niet zou werken tussen ons, maar we konden wel niet zonder elkaar. We hebben efkes afstand genomen omdat het er soms over ging
    Zij is begonnen met ene maar natuurlijk voelde ze zich daar niet super bij. Nu sinds kort is dat gedaan omdat ze ook besefte dat ze eigenlijk bij mij hoorde.
    Nu hebben wij al verschillende keren afgesproken de laatste tijd en gekust enz.
    Het voelt goed aan voor mij. Voor haar is het nog wat wennen zegt ze ... aangezien het nog niet zo lang gedaan is met haar ex.
    Dus we lopen er ook nog nie mee te koop da we samen zijn.
    Zoiets zorgt wel voor een hoop onzekerheid langs mijne kant, dus t'is nog steeds beetje bang afwachten

Ma ik ga zeker niks proberen forceren, alhoewel het soms lastig is

Member puni's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stimpy Bekijk bericht
    ja ik wil es ne keer iemand anders zen miserie lezen zodat ik me wat beter voel
    Bij mij zit het enorm snor de laatste dagen!

Member Tha_nOn's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rscaboy Bekijk bericht
    Weet ik niet, samenwonen is al een grote stap, laat staan kopen. Acht jaar is inderdaad een lange periode maar als ik me niet vergis is het de eerste relatie van non en hebben ze nog niet samen gewoond.
    ik wist niet dat ik zo ne zware fan had :')

mijn partner woont al 5 jaar bij mij thuis in, toegegeven het is niet hetzelfde als gewoon samenwonen, we hebben samen nog geen huishouden moeten draaiende houden (toch niet langer dan 2 weken), maar ik ben ondertussen wel al gewend aan 24/24 bij elkaar samen zijn (en ja dat is ook een aanpassing )

en waarom zou da mijn eerste relatie zijn , mijn vorige was idd toen ik 15 was en kortdurend maar ze was er toch nog altijd!

edit: en het kan natuurlijk mislopen, maar we hebben genoeg moeilijke periodes doorgemaakt waardoor ik wel zeker ben dat we niet zomaar gaan opgeven
    gaat dat de eerste maanden moeilijk zijn, aanpassen, ruzie maken? uiteraard, verandert dat iets aan wat wij hebben? neen
    kzou trouwens denken dat 8 jaar samen blijven in deze tijd al een prestatie op zich is :]

Member Philharmoniker's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tha_nOn Bekijk bericht

mijn partner woont al 5 jaar bij mij thuis in, toegegeven het is niet hetzelfde als gewoon samenwonen, we hebben samen nog geen huishouden moeten draaiende houden (toch niet langer dan 2 weken), maar ik ben ondertussen wel al gewend aan 24/24 bij elkaar samen zijn (en ja dat is ook een aanpassing )

en waarom zou da mijn eerste relatie zijn , mijn vorige was idd toen ik 15 was en kortdurend maar ze was er toch nog altijd!

edit: en het kan natuurlijk mislopen, maar we hebben genoeg moeilijke periodes doorgemaakt waardoor ik wel zeker ben dat we niet zomaar gaan opgeven
    gaat dat de eerste maanden moeilijk zijn, aanpassen, ruzie maken? uiteraard, verandert dat iets aan wat wij hebben? neen
    het gaat toch een pak anders lopen dan je zelf gedacht had hoor heb ook zo 4jaar ingewoond en dan verhuisd...
    kwestie van duidelijke afspraken toch te maken omtrent de taken en dan zal er normaal geen vuiltje aan de lucht zijn

Approved 9-lifer rscaboy's schermafbeelding
    iTrader
    78 (98%)

Blijkbaar niet zo een grote fan, ik wist niet dat je al samenwoonde, maakt toch een groot verschil.

Ik herinnerde me dat je al een zeer lange relatie had en in combinatie met je jonge leeftijd ging ik ervan uit dat het je eerste vriendje was. Situatie deed me een beetje denken aan een andere vrouw (want alle vrouwen zijn hetzelfde) van hier die na een paar maanden samenwonen al besloot dat het toch niets ging worden.

Member Tha_nOn's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xperia Bekijk bericht
    het gaat toch een pak anders lopen dan je zelf gedacht had hoor heb ook zo 4jaar ingewoond en dan verhuisd...
    kwestie van duidelijke afspraken toch te maken omtrent de taken en dan zal er normaal geen vuiltje aan de lucht zijn
    ik zie nergens in mijn post staan dat ik denk dat alles fantastisch vlekkeloos gaat verlopen ze

hell, zelfs met duidelijke afspraken zullen we de eerste paar maanden over alle kleine dingen ruzie maken :') (ik ken mezelf)

Member Sorryfreak's schermafbeelding
    iTrader
    0
    8 jaar samen en een huis gekocht \o/

me so happy ^^
    Jeej!
    Congrats.

Hier ook nog alles snor!

Member zarathustra's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    proficiat non ^^

Member
    iTrader
    0
    Idd!
    Trouwens wel een beetje een verrassing dat je zegt van jezelf dat je over kleine dingen ruzie maakt, moet zijn dat je irl toch heel anders bent dan online.

Vio
    Vio is offline
    Member Vio's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Delirium Bekijk bericht
    Ja, maar ik heb ook al van koppels gehoord waar het fout liep toen ze gingen samenwonen.
    En ik heb al van koppels gehoord dat het nog beter ging toen ze gingen samenwonen! Echt waar!

Member Patatten's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Eventjes iets nieuws...

Misschien herinneren jullie mijn situatie nog?

Alles gaat nog goed met mijn vriendin, geen problemen.
    Maar

Er is een andere vriend in de vriendengroep die blijkbaar mijn lief als 'big crush' heeft. Hij is het overlaatst te weten gekomen dat ik samen was met haar (toen we er niet bij waren) en blijkbaar tilt hij daar zwaar aan...

Is het dan mijn taak om eens met hem (of samen met mijn vriendin) te gaan praten ofzo, want ik wil nu ook wel geen vriend verliezen...

Approved 9-lifer Stimpy's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    dat is zijn probleem, niet het jouwe :/ en als hij actief achter jouw lief zit betwijfel ik of je hem een vriend kan noemen.

Wat valt daar nu over te praten..

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stimpy Bekijk bericht
    dat is zijn probleem, niet het jouwe :/ en als hij actief achter jouw lief zit betwijfel ik of je hem een vriend kan noemen.

Wat valt daar nu over te praten..
    Nu heden ten dage 'zit' hij niet achter mijn lief hoor.
    Vroeger wel, toen ik er nog niet was.

Het valt voor hem gewoon zwaar denk ik dat ik nu zijn 'crush' inpik. Op zich is dat toch een normaal gevoel denk ik?

Moest hij effectief nog stappen ondernemen naar mijn vriendin (wat ik betwijfel) zal ik daar ook zeker op reageren. Maar dat is nu niet het geval.

Approved 9-lifer Trebby's schermafbeelding
    iTrader
    46 (98%)
    solved

Ik denk dat ze gewoon niet nee kan zeggen ookal wil ze niet uitgaan.
    Laatst gewijzigd door Trebby; 19 april 2012 om 21:22

Approved 9-lifer Hekje#'s schermafbeelding
    iTrader
    340 (100%)
    Gewoon een heel vriendelijk meisje dat niet meer wilt dan gewoon vriendelijk zijn, en gij die dat duidelijk niet begrijpt...?

Approved 9-lifer Trebby's schermafbeelding
    iTrader
    46 (98%)
    Ik had wel al een redelijk groot vermoeden maar wou toch zeker zijn.
    Laatst gewijzigd door Trebby; 20 april 2012 om 20:34

iTrader
    0

Member iamhollywood's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hekje# Bekijk bericht
    Gewoon een heel vriendelijk meisje dat niet meer wilt dan gewoon vriendelijk zijn, en gij die dat duidelijk niet begrijpt...?
    En die helemaal niet wilt daten maar gegeneerd zit met het feit dat ge collega's zijt en dus niet vlakaf nee durft zeggen.

Maar vrouwen zijn niet anders dan mannen eh . Als ze echt geïnteresseerd zou zijn had je al lang een nummer gescoord en zou ze tijd maken om af te spreken .
    Geef haar nu gewoon ruimte en stop met naar die date te vragen .

(BTW hekje, gij woont in hollywood of wat? )

Approved 9-lifer Hekje#'s schermafbeelding
    iTrader
    340 (100%)
    Was het maar.

Member spray-bunny's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door puni Bekijk bericht
    Wat denkt ge zelf?
    Ze vond het blijkbaar ook maar een platte. Antwoord a la " ik heb al iets te doen vrijdag, andere keer, amuseert u xx".

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten