Oorspronkelijk geplaatst door
mac-bc
Zie hierboven +
Als zij niet kan wachten op een relatie, als zij mijn "getreuzel" beu wordt, ... waarom zei ze dat dan niet gewoon? Als ze had gezegd "sorry, mijn geduld raakt op, ik zoek het op een ander", dat ze dan doet wat ze wil. Dat is/was haar volste recht.
Neen, ze wou blijven gaan voor mij, we bleven afspreken, een paar uur ervoor nog zeggen dat ze me mist, enzovoort. En als zij dan op een ander kruipt terwijl ze blijft de indruk wekken dat het wel snor zit tussen ons, dan ben IK plots degene die HAAR aan het lijntje hou?! Ik vraag me af wie op dat moment wie aan het lijntje hield.
Zij wist ELK kleinste detail van mijn "hersenspinsels".
Waarom seks toen wel al kon? Het duurde bij mij zolang om een relatie te starten omwille van mijn vertrouwenscrisis. Voor een relatie heb je vertrouwen nodig en daar was ik dus in geremd, voor seks geldt dat aspect veel minder.
Het is de eerste keer dat ik seks had met een meisje vooraleer ik er een relatie mee startte. Ik heb ook nog nooit iemand aan het lijntje gehouden, nooit valselijk gezegd dat ik van iemand hield om seks te verkrijgen. Sorry dat ik mij weer als een halve heilige moet voordoen maar ik krijg de indruk dat ik hier bestempeld wordt als de ordinaire klootzak en dat heel deze zaak vanuit dat perspectief belicht wordt.
Mocht dat werkelijk zo zijn zou ik hier niet pagina's lang komen wenen om één meisje.