Bekijk resultaten enqute: Heb je een lief?

Aantal stemmers
447. Je mag niet stemmen in deze enqute
  • Ja, ik ben samen met iemand van het andere geslacht.

217 48,55%
  • Ja, ik ben samen met iemand van hetzelfde geslacht.

13 2,91%
  • Neen, ik heb nu geen lief maar ik heb er wel al een gehad.

129 28,86%
  • Neen, ik heb nog nooit een lief gehad.

54 12,08%
  • Neen, ik wil momenteel niemand in mijn leven.

34 7,61%
Pagina 234 van 251 EersteEerste ... 134184224230231232233234235236237238244 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.661 t/m 4.680 van 5019
    Member
    iTrader
    0
    'k Vind beide misstappen eigenlijk relatief gezien buiten de kwestie. Zowel een fysieke misstap als dat ze verliefd zou worden op een ander. Wat voor mij belangrijker is, zijn de acties die ze onderneemt na die misstappen.

Hoe kan je trouwens verliefd worden kwalijk nemen? Meestal controleer je zo'n zaken niet. Daarom versta ik wel wat Gmotha zei.

Member glashelder's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Ik neem het niet kwalijk (allez, op dat moment misschien wel hoor, maar zo even rationeel gezien niet ), het is gewoon een veel groter probleem dan een fysieke misstap. Het zou mij er meer op wijzen dat er iets fundamenteels verkeerds zit dan een dronken kus, en daarnaast is het ook geen kwestie van "ja, nu niet meer doen h", want je hebt er geen controle over. Ik vind dat een veel grotere bedreiging.

Member Ph Sp's schermafbeelding
    iTrader
    0
    De hoeveelheid moraliteitsconditionering is weer buitengewoon de voorbije pagina's.

Member puni's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cura Bekijk bericht
    Ik vind dat puni goed gehandeld heeft, de oude puni die hier vroeger postte zag ik zo'n zelfbewuste beslissing niet nemen.
    Ouder en wijzer eh, poes.

Ik heb sporadisch wel nog mijn impulsieve momenten. Zoals toen ik gisteren onverwachts voor haar deur stond, maar das dus wel goed uitgedraaid. Laat ons zeggen dat ik ze beter time.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ph Sp Bekijk bericht
    De hoeveelheid moraliteitsconditionering is weer buitengewoon de voorbije pagina's.
    Had ge iets anders verwacht?

Approved 9-lifer Cpt. Kablammo's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door puni Bekijk bericht
    Als ik het goed voorheb, was het tijdens een nachtje uit. Zij had gedronken, hij waarschijnlijk ook. Het probleem is dat hij altijd terugkomt, anders zou er al lang geen contact meer zijn. Tis blijkbaar een 'vlot' iemand, zeg maar. Zijn initiatief dus ook.

Wat mijzelf betreft, das moeilijk te zeggen want ik durf in eer en geweten zeggen dat ik zoiets nooit zou doen. Maar stel, puur hypothetisch, dat ik in haar schoenen zou staan, dan zou ik absoluut niets verwachten van mijn partner. Ik zou uiteraard eerlijk zijn, en dan ligt de beslissing bij haar wat zij ermee doet.
    Dat uw vriendin die kerel niet compleet uit haar leven sluit is wel een compleet gebrek aan respect voor u, vind ik.

Lounge Queen J.F.'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cpt. Kablammo Bekijk bericht
    Dat uw vriendin die kerel niet compleet uit haar leven sluit is wel een compleet gebrek aan respect voor u, vind ik.

iTrader
    0
    Niet zo makkelijk als het lijkt. Gemeenschappelijke vriendenkring enal.

Platinum Member lantaarnpaal's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Lol, ik vind niet dat ge van mensen moogt verwachten met wie ze contact hebben, en met wie niet hoor...

iTrader
    0
    Lol, kvind dat ge wel moogt verwachten dat uw lief ni zomaar zit rond te hangen met haar ex die nog probeert haar af te rijden en die zogezegd 'vlot' is. Das hetzelfde als da soort gefoefel toezeggen, als ge zulk gefoefel toezegt, dan moete ni in een relatie zitten.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lantaarnpaal Bekijk bericht
    Lol, ik vind niet dat ge van mensen moogt verwachten met wie ze contact hebben, en met wie niet hoor...
    Nee, maar normaal doet ge dat toch uit uzelf?
    Ok, dat die ermee gekust heeft, no judging h, dat kan inderdaad gebeuren. Maar ik zou toch op zijn minst denken dat ze dan toch het contact vermijdt (in de mate die mogelijk is). Maar misschien doet ze dat ook wel?

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door J.F. Bekijk bericht
    Ok, dat die ermee gekust heeft, no judging h, dat kan inderdaad gebeuren. Maar ik zou toch op zijn minst denken dat ze dan toch het contact vermijdt (in de mate die mogelijk is). Maar misschien doet ze dat ook wel?
    Dat doet ze inderdaad. Maar nogmaals, ze hebben een aantal gemeenschappelijke vrienden en blijkbaar zijn er daar ook een paar bij die nog altijd proberen hun terug bij elkaar te brengen.

Member Iemand's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cura Bekijk bericht
    'k Vind beide misstappen eigenlijk relatief gezien buiten de kwestie. Zowel een fysieke misstap als dat ze verliefd zou worden op een ander. Wat voor mij belangrijker is, zijn de acties die ze onderneemt na die misstappen.

Hoe kan je trouwens verliefd worden kwalijk nemen? Meestal controleer je zo'n zaken niet. Daarom versta ik wel wat Gmotha zei.
    Hmm,
    Die acties die zij onderneemt na het voorval zijn inderdaad belangrijk, indien puni er effectief verder mee wil. (wat hij blijkbaar ook plan is.) Anders maken die niet zo veel uit voor puni.
    Vind ik niet. Mijn vriendin heeft ook nog contact met haar ex. Ik ervaar dat toch niet als een gebrek aan respect.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iemand Bekijk bericht
    Hmm,
    Die acties die zij onderneemt na het voorval zijn inderdaad belangrijk, indien puni er effectief verder mee wil. (wat hij blijkbaar ook plan is.) Anders maken die niet zo veel uit voor puni.

Vind ik niet. Mijn vriendin heeft ook nog contact met haar ex. Ik ervaar dat toch niet als een gebrek aan respect.
    Ja ok, maar uw vriendin heeft denk ik niet met haar ex zitten "foefelen" h

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iemand Bekijk bericht
    Ja ok, maar het contact dat er af en toe is tussen exen, da kan perfect normaal zijn in sommige gevallen. Maar dat is toch geen gewenste factor als die kerel idd zo vlot is, haar al heeft gekust opnieuw en laten we niet naef zijn, die kerel wilt daar nog wel eens overgaan en zit duidelijk niet in met puni.

Da is niet meer zo is ne keer iets gaan drinken als 'vrienden' elk jaar ofzo en doen alsof het elkaar interesseert wat ge zoal intussen hebt gedaan.

Platinum Member lantaarnpaal's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Lol, kvind dat ge wel moogt verwachten dat uw lief ni zomaar zit rond te hangen met haar ex die nog probeert haar af te rijden en die zogezegd 'vlot' is. Das hetzelfde als da soort gefoefel toezeggen, als ge zulk gefoefel toezegt, dan moete ni in een relatie zitten.
    Ik zou dat toelaten, als ze iets fout doet staan haar valiezen dan wel klaar. Ze moet haar plaats kennen en weten wat kan en wat niet, maar verbieden dat ze bepaalde mensen mag zien zou ik nu echt niet doen. Zelfs als iemand dat van mij vraagt, zou ik dat zelf niet doen.

Ik zou gewoon neen kunnen zeggen als een ex mij terug probeert te verleiden. Jammer genoeg is niet iedereen zoals ik natuurlijk

iTrader
    0
    Ik zou dat toelaten, als ze iets fout doet staan haar valiezen dan wel klaar. Ze moet haar plaats kennen en weten wat kan en wat niet, maar verbieden dat ze bepaalde mensen mag zien zou ik nu echt niet doen. Zelfs als iemand dat van mij vraagt, zou ik dat zelf niet doen.

Ik zou gewoon neen kunnen zeggen als een ex mij terug probeert te verleiden. Jammer genoeg is niet iedereen zoals ik natuurlijk
    Jammer genoeg niet nee

iTrader
    0

Neen zeggen is idd wat normaal is. Maar uzelf laten omgaan met iemand die duidelijk in uw broek probeert te zitten... Ik vind dat een beetje respectloos, ge moet die situaties vermijden ipv ze op te moeten lossen telkens. Als ge dat niet preventief uit de weg gaat, dan laat ge dat toe op een manier en dat is al iets irritant.

En ge moet de kat ni bij de melk zetten, h.

iTrader
    2 (100%)
    Ja ok, maar uw vriendin heeft denk ik niet met haar ex zitten "foefelen" h
    Sinds mij toch niet meer.

Member Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    57 (100%)
    Toch nie da gij weet

iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Toch nie da gij weet

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten