Bekijk resultaten enquête: Heb je een lief?

Aantal stemmers
447. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Ja, ik ben samen met iemand van het andere geslacht.

217 48,55%
  • Ja, ik ben samen met iemand van hetzelfde geslacht.

13 2,91%
  • Neen, ik heb nu geen lief maar ik heb er wel al een gehad.

129 28,86%
  • Neen, ik heb nog nooit een lief gehad.

54 12,08%
  • Neen, ik wil momenteel niemand in mijn leven.

34 7,61%
Pagina 233 van 251 EersteEerste ... 133183223229230231232233234235236237243 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.641 t/m 4.660 van 5019
    Banned beyl's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door glashelder Bekijk bericht
    't Zijn zo precies van die redeneringen over honden. "Als ze ooit eens bloed geproefd hebben..."
    (tgaat hier over de pil efkes terug en dan die zin)

Member puni's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Black Bekijk bericht
    Inb4 gekwetst binnen x aantal weken, mark my words. Dump die handel nu het nog kan Puni, serieus.
    Ik zet er bij deze een bak op van niet.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ebuzola Bekijk bericht
    Inderdaad, ze zal nu wel zeggen dat ze een fout heeft begaan, maar eens ze de kans nog eens krijgt zal ze dit zeker nog doen en dan zul je je nog meer gekwetst voelen.

Als ze ooit eens bedriegen zullen ze het blijven doen, ik zeg niet binnen de komenden maanden ofzo maar het zal er altijd wel blijven inzitten.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mini Bekijk bericht
    This
    Zoals Stimpy en Desorted al hebben aangehaald, de wereld is niet zo zwart-wit als jullie hem voorstellen. Tis niet de eerste keer dat iemand mij bedriegt, en toen heb ik mijn vriendin ook direct aan de deur gezet. Maar gezien de context van het verhaal, vind ik dat op dit ogenblik niet de juiste beslissing. En ze weet nu klaar en duidelijk dat als het nog eens gebeurt, het wel degelijk voorbij is.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stimpy Bekijk bericht
    Echt niet hé, iedereen kan een misstap begaan.

Mss dat ze nu inziet hoe hard dat tegenviel en het daarom nooit meer zal doen.

Maar ge moet er dan zelf ook niet over blijven mekkeren.
    Voila. Ik heb mijn punt gemaakt ten opzichte van haar, heb de situatie beoordeeld en heb mijn conclusie getrokken. Het feit dat ze zich zo schuldig voelt, is trouwens voor mij ook wel een teken dat het tussen ons wel degelijk goed kan komen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DesorteD Bekijk bericht
    De wereld is niet zwart-wit ..
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DesorteD Bekijk bericht
    Ik vind dat ge in heel uw verhaal er heel sterk uit komt, maar toch wel respect voor de manier waarop ge bovenstaande hebt afgehandelt.
    Eerlijk is eerlijk, moest ik een paar jaar geleden in dezelfde situatie hebben gezeten, ik had gewoon de boel geforceerd en alles opgeblazen. Maar ik heb de voorbije jaren enorm veel over mijzelf geleerd en ik heb mij mentaal nog nooit zo sterk gevoeld. Dat neemt niet weg dat de situatie wel op mij begon te wegen, maar ik ben blij dat ik de beslissingen genomen heb waardoor ik nu sta waar ik sta tov haar.

Laat ons zeggen dat ik volwassen ben geworden, misschien daarmee dat ik het zo goed verteer.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wonkelrijm Bekijk bericht
    Hebt ge al een relatie of zit ge in de schemerzone? Kheb het niet echt gevolgd.
    Eigenlijk moeilijk te zeggen.

Een maand en half geleden, toen we net 'samen' waren, zou ik duidelijk ja gezegd hebben. Maar door al die miserie de voorbije weken en het feit dat we allebei niet meer goed wisten waar we stonden, ben ik zelf van mening dat we eerder in een grijze zone zaten. Vandaar ook dat ik het haar misschien niet zo kwalijk neem als ik volgens sommigen hier wel zou moeten.
    Troj: Gij geeft het concept 'forumhoer' anders wel nieuwe dimensies .

Mijn FM09-journal: http://www.9lives.be/forum/football-...rnal-puni.html

Member foenN's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door puni Bekijk bericht
    Mss beter niet, maar soit, here it goes.

Daarstraks naar ginder geweest om te vragen of er de voorbije weken iets gebeurd was tussen haar en de ex. Blijkbaar wel dus. Gevolgd door een serieuze conversatie, waarbij ik haar wel duidelijk gezegd heb dat het er vroeg of laat op gaat neerkomen dat ze gaat moeten kiezen tussen hem of mij. Dat ze met hem heeft gesmost vond ik eigenlijk zelfs zo erg niet, omdat ik er toch al ergens van uitging.

Anyway, veel blabla hier, blabla daar. Daarna wat rustig bij haar gebleven, wa opt bed gelegen, haar gekust, beetje liggen rollebollen en uiteindelijk net geen seks gehad. Wel een hele goeie avond gehad dus, los van mijn eerste alinea. Veel gelachen, veel gezeverd, behoorlijk intiem geweest.

Thuisgekomen, nog een sms gestuurd om te zeggen dat ik redelijk licht over da met haar ex ben gegaan, maar dat ik niet kan garanderen dat dat nog es gebeurt. Iets teruggekregen wat mij onrechtstreeks wel deugd deed, blijkbaar voelde ze zich daar enorm schuldig over, en ze beseft wel degelijk dat dat een grote fout was.

Conclusie: Ik denk dat ik het, gezien de omstandigheden, enorm goed heb 'uitgespeeld', en dat mijn kaarten eigenlijk enorm goed liggen.
    Hangt er vanaf waarom uw vriendin de ex gekust heeft. Waren ze dronken? Wie nam het initiatief? Was ze gewoon ultra geil? Wat zou jij doen en wat zou jij verwachten van haar moest de rollen omgedraaid zijn.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door foenN Bekijk bericht
    Hangt er vanaf waarom uw vriendin de ex gekust heeft. Waren ze dronken? Wie nam het initiatief? Was ze gewoon ultra geil? Wat zou jij doen en wat zou jij verwachten van haar moest de rollen omgedraaid zijn.
    Als ik het goed voorheb, was het tijdens een nachtje uit. Zij had gedronken, hij waarschijnlijk ook. Het probleem is dat hij altijd terugkomt, anders zou er al lang geen contact meer zijn. Tis blijkbaar een 'vlot' iemand, zeg maar. Zijn initiatief dus ook.

Wat mijzelf betreft, das moeilijk te zeggen want ik durf in eer en geweten zeggen dat ik zoiets nooit zou doen. Maar stel, puur hypothetisch, dat ik in haar schoenen zou staan, dan zou ik absoluut niets verwachten van mijn partner. Ik zou uiteraard eerlijk zijn, en dan ligt de beslissing bij haar wat zij ermee doet.

Member |nfected's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Ik speel het niet als een spel, begrijp mij niet verkeerd. Maar ik sta, itt tot vroeger, enorm sterk in mijn schoenen, zeker mentaal. En zo kan ik bepaalde zaken veel makkelijker in hun context plaatsen en relativeren. Het was uiteindelijk maar een kus.
    Zolang je maar volgend jaar niet hier nog over ah drammen zijt om hier toch maar aan te tonen dat uw vriendin een slet is en jij de betere persoon. Voor de rest nog altijd dikke liefde ze puni'ke

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door |nfected Bekijk bericht
    Zolang je maar volgend jaar niet hier nog over ah drammen zijt om hier toch maar aan te tonen dat uw vriendin een slet is en jij de betere persoon. Voor de rest nog altijd dikke liefde ze puni'ke
    Ik heb geen egoproblemen, dus ik vermoed dat dat niet gaat gebeuren.

Approved 9-lifer ebuzola's schermafbeelding
    iTrader
    12 (93%)
    Waar halen jullie eigenlijk al die wijsheden? Ik heb ook wel eens misstappen begaan in van die vage relaties in mijn puberteit, dus nu ben ik voor de rest van mijn leven gedoemd om iedereen altijd maar te bedriegen? De wereld valt dus in te delen in mensen die bedriegen en mensen die niet bedriegen? Waarbij de ene groep helemaal nooit iets doet, en de andere groep constant en onophoudelijk?

't Zijn zo precies van die redeneringen over honden. "Als ze ooit eens bloed geproefd hebben..."
    Ik zeg niet dat iedereen zo is,maar je hebt mensen die zich vlugger laten verleiden eens ze het al gedaan hebben. Heb het zelf nog niet meegemaakt of gedaan, dus daar ben ik blij om

Maar bij mij is het ook van principe : eens bedriegen ---> deur.

Member GMotha's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Er zijn er nochtans genoeg die (zoals hun vrienden of familie hen goedpraten) "snel verliefd worden".
    Die moet je mijden als de pest, mogen sympathieke mensen zijn, maar niets om iets waardevols mee op te bouwen.

Approved 9-lifer Djesmin's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ebuzola Bekijk bericht
    Ik zeg niet dat iedereen zo is,maar je hebt mensen die zich vlugger laten verleiden eens ze het al gedaan hebben.
    Ik heb het ook 1x gedaan en bij mij had dat net het omgekeerde effect, ik schaamde mij zo en voelde mij zo slecht dat ik mezelf dat niet meer zie doen.

iTrader
    4 (100%)
    drank is altijd makkelijk den duvel.. maar uiteindelijk zijn we allemaal volwassen, als wij bij elke keer dat we dronken zijn met iemand anders mogen smossen..

Member glashelder's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Ja, ik geloof best dat er mensen zijn die je nooit kunt vertrouwen, maar om dan meteen iemand in zo'n hokje te steken vanwege één misstap... 'k Weet niet ze. Niet dat het allemaal goed te praten valt, maar er meteen vanuit gaan dat zoiets onvermijdelijk weer gebeurt is ook weer zowat. Alsof er helemaal nooit iemand bestaan heeft die één keer iemand bedrogen heeft en het daarbij gelaten heeft.

drank is altijd makkelijk den duvel.. maar uiteindelijk zijn we allemaal volwassen, als wij bij elke keer dat we dronken zijn met iemand anders mogen smossen..
    Goh, als het mág, probleem opgelost zou ik zo denken?

iTrader
    0
    Ik zeg niet dat het louter aan de drank lag eh.

Meer zelfs, ondanks wat er gebeurd is, vertrouw ik ze wel degelijk. Anders zou ik ze ook geen tweede kans geven. Het was een combinatie van factoren.

iTrader
    4 (100%)
    Ik zeg niet dat het louter aan de drank lag eh.

Meer zelfs, ondanks wat er gebeurd is, vertrouw ik ze wel degelijk. Anders zou ik ze ook geen tweede kans geven. Het was een combinatie van factoren.
    ach ja ge ziet hoe de ene opweegt tov de andere, vaste relatie tov een banale kus. Moest het bij mij gebeuren zou ik ook eerst zien naar de omstandigheden, maar ik zou toch ni zo rap zijn met het vergeven. Misschien zou het echt puur fysisch zijn, dan mag zij mij ook wel een 'free-pass' geven

Member -Panda-'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    @ puni, zwakke move om ze terug te nemen...

Als ze haar al niet kan inhouden als jij er niet bij bent, maar een dom schaap dan.

iTrader
    0
    Hangt ervan af wat ge als 'zwak' definieert. Mij lijkt het moeilijker om alles in overweging te nemen en de beslissing te nemen om ze te vergeven, dan om gewoon te zeggen 'bol het af'. Dat tweede is in mijn ogen evenzeer een teken van zwakheid.

Dit gezegd zijnde is het, zoals eerder aangehaald, niet de zwart-witsituatie van "zij kan zich niet inhouden als ik er niet bij ben".

Member
    iTrader
    0
    Wat is de motivatie van de mensen hier die zeggen dat bedriegen = einde van de relatie, buiten normen? Of zijn normen genoeg om een relatie te beëindigen voor jullie?

Ik vind dat puni goed gehandeld heeft, de oude puni die hier vroeger postte zag ik zo'n zelfbewuste beslissing niet nemen.

Member Iemand's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Elkeen kiest wat hij daar mee doet he. Ik zou toch met argwaan naar de situatie kijken en haar laten voor wat het is.

Waarom? Ego? Zit er waarschijnlijk voor iets tussen.

Member
    iTrader
    0
    Vermoedelijk zit ego daar voor een zeer groot deel tussen.

Ik ben misschien een beetje extreem in het trachten weg te werken van het ego, maar volgens mij kan je een gezonde relatie hebben waarin je je niet laat doen zonder iets van "ego" te hebben. Als je geen rekening houdt met het deel waarin je als persoon gekwetst wordt door bedrogen te zijn kan je nog steeds het geval rationeel bekijken en beslissen de relatie te beëindigen gewoon omdat uw partner geen "goed" persoon is. Maar in andere gevallen als je bedrogen wordt is uw partner wel een "goed" persoon en kan je samen werken om het vertrouwen terug op te bouwen en te zorgen dat zo'n fouten niet meer voorkomen.

Member Iemand's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cura Bekijk bericht
    Vermoedelijk zit ego daar voor een zeer groot deel tussen.

Ik ben misschien een beetje extreem in het trachten weg te werken van het ego, maar volgens mij kan je een gezonde relatie hebben waarin je je niet laat doen zonder iets van "ego" te hebben. Als je geen rekening houdt met het deel waarin je als persoon gekwetst wordt door bedrogen te zijn kan je nog steeds het geval rationeel bekijken en beslissen de relatie te beëindigen gewoon omdat uw partner geen "goed" persoon is. Maar in andere gevallen als je bedrogen wordt is uw partner wel een "goed" persoon en kan je samen werken om het vertrouwen terug op te bouwen en te zorgen dat zo'n fouten niet meer voorkomen.
    Hmm,
    Ik snap wat je wil zeggen. Maar soit, ik steek nu zo in elkaar. Misbruik van vertrouwen met een fysieke component aan verbonden is bij mij finito.

Vreemd hoe een fysieke misstap zwaarder doorweegt, hoewel mentaal en gevoelsmatig bedrog waarschijnlijk moeilijker weg te werken zijn. Kben misschien ook vreemd.

Member glashelder's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Ik denk dat ik een fysieke misstap wel redelijk kan verwerken, maar dat het mentale en gevoelsmatige aspect mij veel moeilijker zou te verteren vallen. Allez, dat is wel duidelijk, denk ik Maar zelfs al mijn vriend buiten mijn medeweten om iemand kust of wat dan ook, vind ik het veel erger dat dat buiten mijn medeweten om is, dan dat het echt is gebeurd. Als het voor mijn neus gebeurt, heb ik er overduidelijk helemaal geen problemen mee. Als het stiekem moet gebeuren, is dat wat anders. Dat wijst al direct op het idee dat hij het zélf eigenlijk ook niet zo ok vindt en dat hij voelt dat hij het moet verbergen voor mij... en daar stel ik mij dan wel vragen bij.

Zo vind ik ook verliefd worden op een ander ook een miljoen keer erger dan gewoon een fysieke misstap. Dat eerste los je niet gemakkelijk op, dat tweede is gewoon een kwestie van ofwel niet meer doen, ofwel afspraken over maken.
    "A confident people is not exclusive. A great religion affirms other religions. A great culture affirms other cultures. A great nation affirms other nations. A great individual affirms other individuals, validates the being-ness of others and the vitality." ~ Leonard Cohen

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten