Bekijk resultaten enquête: Heb je een lief?

Aantal stemmers
447. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Ja, ik ben samen met iemand van het andere geslacht.

217 48,55%
  • Ja, ik ben samen met iemand van hetzelfde geslacht.

13 2,91%
  • Neen, ik heb nu geen lief maar ik heb er wel al een gehad.

129 28,86%
  • Neen, ik heb nog nooit een lief gehad.

54 12,08%
  • Neen, ik wil momenteel niemand in mijn leven.

34 7,61%
Pagina 188 van 251 EersteEerste ... 88138178184185186187188189190191192198238 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.741 t/m 3.760 van 5019
    Member Proto's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Laat het eens zijn gast, ge hebt de relatie zelf verpest.
    Dat gaat nooit meer goed komen/gaat nooit meer hetzelfde zijn als jullie terug iets beginnen.
    Uw vriendin gaat u nooit meer 100% vertrouwen, gaat achter alles iets zoeken, als je eens een dipje hebt gaat ze denken dat het weer prijs is. Gij gaat u daar aan ergeren, en jullie gaan met veel ruzie uit elkaar.

Member Tomikaza's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mijn mening sluit aan bij die van Proto.

Approved 9-lifer Mephisto's schermafbeelding
    iTrader
    69 (100%)
    Mijn glazen bol zegt dan weer dat het goed komt en jullie samen gelukkig oud worden, tot dat jij op 82-jarige leeftijd aan rectale kanker sterft en uw vriendin zich uit verdriet voor Belgiës eerste kwantum levitatie trein (ja wij lopen weer achter hé) smijt.

Member Dragonix's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Proto Bekijk bericht
    Laat het eens zijn gast, ge hebt de relatie zelf verpest.
    Dat gaat nooit meer goed komen/gaat nooit meer hetzelfde zijn als jullie terug iets beginnen.
    Uw vriendin gaat u nooit meer 100% vertrouwen, gaat achter alles iets zoeken, als je eens een dipje hebt gaat ze denken dat het weer prijs is. Gij gaat u daar aan ergeren, en jullie gaan met veel ruzie uit elkaar.
    Idd, dat vermoed ik ook.
    Eens er vertrouwen geschaad is, is dit moeilijk terug in orde te krijgen.. langs jou kant wss wel,mer langs hare kant wss ni..

Member YaMo's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Proto Bekijk bericht
    Ma nee gij, ik heb dat bij de Mcdonalds ook al eens gedaan. Maar achteraf bleek ze dan toch niets voor mij te zijn. Redelijk marginaal wijf maar dat zie je natuurlijk niet als ze haar mcdonalds outfit aan heeft!
    Ze werkt in Mcdonalds...

Member Proto's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door YaMo Bekijk bericht
    Ze werkt in Mcdonalds...
    Mcdonalds werkt bijna uitsluitend met jobstudenten...

Member Kronanbourg's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gumball4000 Bekijk bericht
    WOW nice gevonden^^. Awel die zin zou ik echt nog gebruiken hoor . IS nog subtiel (tov haar baas) en grappig
    Alst een broodjeszaak is met klantenkaart -> volle klantenkaart afgeven met uw gegevens? :-)

Alhoewel ik die zin van Muismat inclusief pokerface ook wel top vind. :-)

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DéWé Bekijk bericht
    Ik had beter gewoon nee gezegd maar dat kreeg ik er niet uit. Het was ook een vrij serieuze relatie die niet echt in ruzie is geëindigd, maar waarvan het wel goed was dat ze voorbij was...
    Heb dus gezegd dat ik er wel is aan had gedacht hoe het zou zijn als we elkaar nog eens zouden zien, maar wel herhaald dat het niet de afstand was die er voor zorgde dat het niet meer werkte.

Haar reactie: Dat ze er wel regelmatig over denkt en dat ze steeds wel een reden vindt waarom het toch nog zou kunnen werken.
    Vanaf daar maar het gesprek in een andere richting gestuurd.

I tell you, it's a trap!
    Hmmm, ik twijfel ook wel of ik haar zou terugpakken hoor, het is geen gemakkelijke

Ze zit laatste tijd ook overdreven te sturen en wil constant afspreken. Weet eiglk ni wa doen, ga er gwn op in denk ik en als het terug goed komt so be it, weer ne free pass op seks dan.

If not, so be it, tis een chille griet waar ik zonder mee samen ben nog steeds goe met overeen kom

Approved 9-lifer dacuba's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Weblogs
    11
    Pff, om schijt van te krijgen. Ik nodig die van mij uit voor ne avond (wegens zwaar tijdsgebrek van haar, examens over een paar weken) zodat ze naar hier in de avond kan komen, blijven slapen en dan in de voormiddag naar huis. Ik zeg tegen haar "ik betaal uw naft" (ffs ik werk deze vakantie 6/7 behalve zondag tegen een goei 14 euro per uur dus wa maakt mij die 50 euro uit als ze bij me kan zijn).. haar antwoord "ja nee ik stress voor de examens dus kan niet komen en wil geen tijd verliezen". ALSOF GE DAAR O ZO FUCKING VEEL TIJD MEE VERLIEST KUTWIJF. En ik betaal uwe naft dus daar moet ge het ook niet op steken. Ma nee in't weekend kan ze wel met de trein 90km verder gaan feesten om 's morgens de eerste trein terug te nemen.. ahja dat gaat wel uiteraard, dan moet ze niet studeren. Da vind ik zo oneerlijk he, ik zou ook beter wat meer uitgaan met een paar wijven, da's veel te lang geleden en als die mij zo behandelt

/einde rant
    I just burned 3000 calories. I forgot there was a pizza baking in the oven.
    C55H104O6
    9lives 2013 fanmail. Deel 1. Deel 2. Deel 3.
    9lives 2014 fanmail. Deel 1.

Approved 9-lifer Boterkoek's schermafbeelding
    iTrader
    -1 (33%)
    Weblogs
    7
    Ged toch wa voor ze.

Approved 9-lifer Recipe4hate's schermafbeelding
    iTrader
    41 (100%)
    Chill ventjen.

Member Ph Sp's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Jing laat die gewoon zitten. Er zijn er nog met wie ge het in de kakker kunt doen.

Member Chizm's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dacuba Bekijk bericht
    Pff, om schijt van te krijgen. Ik nodig die van mij uit voor ne avond (wegens zwaar tijdsgebrek van haar, examens over een paar weken) zodat ze naar hier in de avond kan komen, blijven slapen en dan in de voormiddag naar huis. Ik zeg tegen haar "ik betaal uw naft" (ffs ik werk deze vakantie 6/7 behalve zondag tegen een goei 14 euro per uur dus wa maakt mij die 50 euro uit als ze bij me kan zijn).. haar antwoord "ja nee ik stress voor de examens dus kan niet komen en wil geen tijd verliezen". ALSOF GE DAAR O ZO FUCKING VEEL TIJD MEE VERLIEST KUTWIJF. En ik betaal uwe naft dus daar moet ge het ook niet op steken. Ma nee in't weekend kan ze wel met de trein 90km verder gaan feesten om 's morgens de eerste trein terug te nemen.. ahja dat gaat wel uiteraard, dan moet ze niet studeren. Da vind ik zo oneerlijk he, ik zou ook beter wat meer uitgaan met een paar wijven, da's veel te lang geleden en als die mij zo behandelt

/einde rant
    Heel herkenbaar die rotmentaliteit. Echt geen goed teken als ze eens niet een dagje wil vrijmaken voor jou.

Member glashelder's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Hier ook ex die raar doet. De hele tijd liedjes posten van uit de tijd dat we nog samen waren, of die we samen leuk vonden, op hare Facebook En da's nu al een paar dagen zo.

Approved 9-lifer dacuba's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Weblogs
    11
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boterkoek Bekijk bericht
    Ged toch wa voor ze.

Member
    iTrader
    15 (100%)
    Pff, om schijt van te krijgen. ..

/einde rant
    Geen goed teken indeed.

Member
    iTrader
    14 (100%)

/einde rant
    Tjha die van mij is ten eerste al fout, tis die van ons/os plataf.
    En als ge die hier al een kutwijf vind...thja

Member Exorikos's schermafbeelding
    iTrader
    0

Member Flawless's schermafbeelding
    iTrader
    0

/einde rant
    Niet zo een wijf zijn zou al helpen... Als een vrouw gelijk u doet is het al verschrikkelijk irritant, als het een man is ist gewoon ...

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flawless Bekijk bericht
    Niet zo een wijf zijn zou al helpen... Als een vrouw gelijk u doet is het al verschrikkelijk irritant, als het een man is ist gewoon ...
    Hij vraagt voor wat tijd vrij te maken, madam heeft geen zin.

Als haar vriendinnekes bellen is het ineens geen probleem die school etc ?

Ik zou het wel weten, bye bye, geen tijd voor mij ? kust mn kloten dan maar (tenzij deftige reden en consequent)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten