Oorspronkelijk geplaatst door
Stimpy
Allé hop gisteren naar die collega geweest. Daar eigenlijk duidelijk gemaakt dat ze op't moment niet teveel moet hopen op iets omdak 't zelf allemaal ni weet en ze dus best wat afstand houdt (of ik van haar).
Naar de (ex)vriendin alles uitgelegd van waarom dak nu eigelijk ewa gefreakt ben de zondag en dan ook mijn valies daar gepakt heb, kwestie dat ze toch kan begrijpen waarom.. (wachtend op antwoord nu)
En nu nog een oplossing zoeken hoe het verder moet.
Wil het liefst terug naar mijn vriendin maar wat als ik weer op een ander verliefd word in de toekomst? De spanning en verliefdheid en aantrekking staan niet echt op een hoog pitje en kben bang dak dat dan bij een ander zoek en daardoor zo in de verleiding kom. 't Is ook ni da ge die aantrekking kunt forceren hé.
Maar als ge liefde, affectie, goede verstandhouding, stabiliteit, ... in de plaats hebt is dat dan niet wat 90% van de mensen heeft

kunt ge alles hebben? Zij was daar tevreden mee, ze verwacht ni dat het stomend heet blijft. Maar verlangen moet er toch zijn? Dat had zij wel meer naar mij als ik naar haar.. zij heeft mij indertijd "veroverd" en kheb er nooit echt moeite voor moeten doen.. vrees dat dat zich nu wreekt als ge nooit echt zo zot verliefd zijt geweest op uw partner
awoert