Ja, ik ben samen met iemand van het andere geslacht.
Ja, ik ben samen met iemand van hetzelfde geslacht.
Neen, ik heb nu geen lief maar ik heb er wel al een gehad.
Neen, ik heb nog nooit een lief gehad.
Neen, ik wil momenteel niemand in mijn leven.
Een jongen probeert alleen als hij weet dat er kans is, zelfs 0.00005 % kans of teken dat ge hem ooit gegeven hebt is genoeg.
En ik snap nog steeds niet wat er mis is met: 'Ik vind u nen toffe, maar niet als boyfriend, gwn vrienden en nix meer, khoop dat ge het begrijpt'
Als em het dan aftrapt of boos is weet ge genoeg he...
Hahaha second that, ex van mij ook...
Om dan ineens codevragen te sturen als: Ziet ge ons nog ooit samen terug ?
Is da een valstrik of serieuze vraag vraag ik me dan af. Volgens mij is bommen ontmantelen nog makkelijker dan het juiste antwoorden op vragen van vriendinnekes.
CONCREET, RECHTUIT, dat willen wij, geen gejank en duizenden tekens en hints. Wilde poepe of wilde meer, zegget dan ffs.
Ik heb echt duidelijk gezegd dat ik niet op zoek ben naar iets en zeker niet met een vriend van mijn broer maar dat negeert hij dus gewoon. Ik ben echt niet van plan om die af te breken of met opzet te kwetsen om er van af te geraken aangezien die mij nu al zo labiel lijkt, zo'n boerin ben ik nu ook weer niet.
Pics van u zouden ons kunnen helpen in het geven van tips.
Aangezien ik dat heel gedoe zo genant vind, val ik mijn broer daar liever niet mee lastig. Volgens mij is hij ook niet op de hoogte van het hele circus.
Dan resten nog 3 mogelijkheden, de laatste beter dan de eerste.
1. Niet zelf beginnen, nooit met het laatste bericht eindigen, gewoon plots stoppen met sturen, meerdere dagen niks van u laten weten ook al stuurt men, heel kort antwoorden. Uiteindelijk niet meer antwoorden. Indien verder gestalk, ga naar stap 2.
2. Beleefd zeggen dat je niet geïnteresseerd bent. Indien verder gestalk, ga naar stap 3.
3. Met een assertievere toon zeggen dat je niet geïnteresseerd bent.
Ik vraag mij echt af waaraan ik zo'n stalkers altijd verdien. Maar bon, ik heb sinds zaterdag niks meer gestuurd en in tussentijd heb ik 8 berichten gekregen waar ik dus niet op geantwoord heb. Zolang die mij niet komt opzoeken ben ik momenteel dus veilig hoewel die er wel al mee dreigt. :')
8 berichten zonder antwoord. That's not sad at all...![]()
Voilà, het is echt geen random kereltje dat mij een beetje lastig valt.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)