Ja, ik ben samen met iemand van het andere geslacht.
Ja, ik ben samen met iemand van hetzelfde geslacht.
Neen, ik heb nu geen lief maar ik heb er wel al een gehad.
Neen, ik heb nog nooit een lief gehad.
Neen, ik wil momenteel niemand in mijn leven.
Ik antwoord kort en reageer pas een dag nadat die mij smst? Can it be more obvious?
Waarom zou het aan mij liggen? Venten ...
Ja, NIET terugsturen ?
Waarschijnlijk de dag later, maar stuurt ge wel een mega happy bericht alsof ge hem megahard ziet zitten.
Als ge hem niet moet, heb dan de ballen ook om hem dat zo te zeggen dat ge enkel vriendschap wilt of weet ik veel.
Nog een (misschien smerig trucje) : zeg gwn dat ge iemand ziet zitten die hij ni kent en vraag raad aan hem. Hij zal wel begrijpen dan dat ge geen interesse in hem hebt.
Neen, ik stuur geen megahappy berichten en ik kan dat toch moeilijk rechtuit zeggen "ik moet u niet", en ook op subtiele wijze begrijpt hij niet. Hij geeft gewoon niet op.
Subtiel zeggen van: Ja ik ben echt happy single bla bla, ik moet nu echt geen vriendje bla bla , ik zie niemand zitten voor de moment bla bla bla...
Kom kom, elk meisje kent de tricks van de foor, als zelfs wij jongens die al kennen zegt het genoeg. Geef gwn toe dat ge deels wel geniet van de aandacht en bij uw vriendinnekes kunt gaan 'klagen' dater weer iemand achter u loopt
no offence trouwens
Ik vind dat zelfs zo genant dat niemand van mijn vriendinnen het weet.![]()
Zeg hem dan gewoon dat ge hem niet op die manier ziet, en dat hij dat los moet laten?
Krijg het ervan, vrouwen en hun code boodschappen.
'Als ik zo praat of lach bedoel ik dit'
' Als ik dit zeg bedoel ik eigenlijk dit'
Fml
het ergste van al is dat het meestal nog waar is ook, ken er genoeg die een meisje blijven stalken zijn zelfs na meerdere keren afgewezen te worden en er nu al jaren mee samen zijn.
Komt ook door het feit dat veel meisjes 'hard to get spelen' graaf vinden of wtvr en ze dus graag aandacht krijgen en deze blijven krijgen en uiteindelijk toch toegeven.
Ik heb het echt al proberen duidelijk te maken op verschillende manieren alleen "ik moet u niet" of "ik kan u niet uitstaan" nog niet dus allez, hij weet dat ik niet wil maar blijft proberen, zo duidelijk?![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)