Bekijk resultaten enquête: Heb je een lief?

Aantal stemmers
447. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Ja, ik ben samen met iemand van het andere geslacht.

217 48,55%
  • Ja, ik ben samen met iemand van hetzelfde geslacht.

13 2,91%
  • Neen, ik heb nu geen lief maar ik heb er wel al een gehad.

129 28,86%
  • Neen, ik heb nog nooit een lief gehad.

54 12,08%
  • Neen, ik wil momenteel niemand in mijn leven.

34 7,61%
Pagina 183 van 251 EersteEerste ... 83133173179180181182183184185186187193233 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.641 t/m 3.660 van 5019
    Member puni's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Belangrijkere vraag: Noemen uw vriendinnen u effectief lantaarnpaal?

Member stagepotato's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Oei oei, krijg al schrik dat ik min of meer hetzelfde aan de hand heb als Efflorescence maar dat IK dan de stalker ben...
    Tweetal maanden met iemand liggen sturen, altijd uit mijn eigen, zij reageerde pas als ik haar iets stuurde maar ze was nooit echt kortaf (uit vriendelijkheid i guess), dan stuurde ze ineens WEL uit haar eigen nl. dingen zoals (hey, hoe was je week tot nu toe? - en dat op een dinsdag lol) en vragen of ik ook naar Jeugdhuis X kom, etc, ... Wel op ingegaan maar zoals altijd verlegen bij haar geweest en nooit echt actie ondernomen. Daarna heeft ze nooit meer gestuurd uit haar eigen, die weken heb ik haar ook maar amper gezien tot vorig weekend, toen stuurde ze nog van 'kwaad jong?' maar ik kon niet terugsturen omdat mijn gsm plat was, na 5 min stuurde ze dan ook al 'oké, niet dan. Toch een slaapwel...', daarna bericht naar gestuurd, dan antwoordde zei niet en zei ze als excuus dat ze vroeg was gaan slapen terwijl ik dat had gestuurd in de namiddag. Nu had ik haar gevraagd om iets te doen en toen zei ze van 'ja als jij wilt afspraken, voor mij goed MAAR ik moet dan wel tijd hebben (terwijl ze vakantie heeft...).

Misschien dat ze wel geïnteresseerd was tot op dat bepaald moment maar dat ze het iets of wat opgegeven heeft omdat ik er niet op in was gegaan? Kan ik nog wel begrijpen eigenlijk... Vroeger wel één keer gekust met haar een week of twee vooraleer ze zo uit haar eigen een tijdje begon te sturen.

Voortaan stuur ik niets meer, als ze iets ofwat geïnteresseerd zou zijn zou ze zich afvragen waarom ik niet meer stuur en zelf terug drang krijgen om te sturen.
    Niks anders dan miserie met facebook/sms'en en wat dan nog imo, ik had beter gewoon vanaf het begin de ballen moeten hebben om er naar te bellen en vlakaf te vragen om iets te gaan doen zoals iemand mij eerder heeft aangeraden, zou me enorm veel moeite bespaard hebben, nu lijkt het waarschijnlijk nog dat ik wanhopig overkom wat niet bepaald aantrekkelijk is.
    Laatst gewijzigd door stagepotato; 4 april 2012 om 02:36

Member DéWé's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Black Bekijk bericht
    Hahaha echt eh, amai blij dak ni de enigste ben

W hebde geantwoord ?
    Ik had beter gewoon nee gezegd maar dat kreeg ik er niet uit. Het was ook een vrij serieuze relatie die niet echt in ruzie is geëindigd, maar waarvan het wel goed was dat ze voorbij was...
    Heb dus gezegd dat ik er wel is aan had gedacht hoe het zou zijn als we elkaar nog eens zouden zien, maar wel herhaald dat het niet de afstand was die er voor zorgde dat het niet meer werkte.

Haar reactie: Dat ze er wel regelmatig over denkt en dat ze steeds wel een reden vindt waarom het toch nog zou kunnen werken.
    Vanaf daar maar het gesprek in een andere richting gestuurd.

I tell you, it's a trap!

Member HelpYouFall's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stagepotato Bekijk bericht
    Oei oei, krijg al schrik dat ik min of meer hetzelfde aan de hand heb als Efflorescence maar dat IK dan de stalker ben...
    Tweetal maanden met iemand liggen sturen, altijd uit mijn eigen, zij reageerde pas als ik haar iets stuurde maar ze was nooit echt kortaf (uit vriendelijkheid i guess), dan stuurde ze ineens WEL uit haar eigen nl. dingen zoals (hey, hoe was je week tot nu toe? - en dat op een dinsdag lol) en vragen of ik ook naar Jeugdhuis X kom, etc, ... Wel op ingegaan maar zoals altijd verlegen bij haar geweest en nooit echt actie ondernomen. Daarna heeft ze nooit meer gestuurd uit haar eigen, die weken heb ik haar ook maar amper gezien tot vorig weekend, toen stuurde ze nog van 'kwaad jong?' maar ik kon niet terugsturen omdat mijn gsm plat was, na 5 min stuurde ze dan ook al 'oké, niet dan. Toch een slaapwel...', daarna bericht naar gestuurd, dan antwoordde zei niet en zei ze als excuus dat ze vroeg was gaan slapen terwijl ik dat had gestuurd in de namiddag. Nu had ik haar gevraagd om iets te doen en toen zei ze van 'ja als jij wilt afspraken, voor mij goed MAAR ik moet dan wel tijd hebben (terwijl ze vakantie heeft...).

Misschien dat ze wel geïnteresseerd was tot op dat bepaald moment maar dat ze het iets of wat opgegeven heeft omdat ik er niet op in was gegaan? Kan ik nog wel begrijpen eigenlijk... Vroeger wel één keer gekust met haar een week of twee vooraleer ze zo uit haar eigen een tijdje begon te sturen.

Voortaan stuur ik niets meer, als ze iets ofwat geïnteresseerd zou zijn zou ze zich afvragen waarom ik niet meer stuur en zelf terug drang krijgen om te sturen.
    Niks anders dan miserie met facebook/sms'en en wat dan nog imo, ik had beter gewoon vanaf het begin de ballen moeten hebben om er naar te bellen en vlakaf te vragen om iets te gaan doen zoals iemand mij eerder heeft aangeraden, zou me enorm veel moeite bespaard hebben, nu lijkt het waarschijnlijk nog dat ik wanhopig overkom wat niet bepaald aantrekkelijk is.
    Wat is nu concreet eigenlijk het probleem? Jullie zitten toch alletwee achter elkaars veren en staan duidelijk toch zot van elkaar? Afspreken, binnendoen, live long happily ever after. Al dat vaag gedoe altijd, I blame Twilight

Member WarCry-dude's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HelpYouFall Bekijk bericht
    Wat is nu concreet eigenlijk het probleem? Jullie zitten toch alletwee achter elkaars veren en staan duidelijk toch zot van elkaar? Afspreken, binnendoen, live long happily ever after. Al dat vaag gedoe altijd, I blame Twilight
    2nd.

Efkes in het zonlicht houden en zien of ze sparkelt. Indien niet.... binnen doen.

Member Emiel Goelen's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Ge moet ook wel het ijzer smeden wanneer het heet is. Op dit punt zou ik gewoon een bericht sturen à la:

"Gij zijt tof. Ik niet zo, maar als ge wilt kunnen we vrijdagavond iets gaan drinken en dan trakteer ik u (insert vrouwendrank) tot het u niet meer zo veel interesseert. Zin in ?"

Zegt ze ja, dan gaat ge er iets mee drinken, hangt ge de chille pee uit, drinkt ge uw pintjes en zevert ge er wat mee en dan ziet ge wel wat er van komt.
    Zegt ze nee, dan heeft ze geen interesse of heeft ze weinig gevoel voor humor en dan zijt ge beter af zonder en dan kunt ge ophouden met u af te vragen wat er zou geweest kunnen zijn als ...

Gewoon doen. En hier updates posten.

Approved 9-lifer Stimpy's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Allé hop gisteren naar die collega geweest. Daar eigenlijk duidelijk gemaakt dat ze op't moment niet teveel moet hopen op iets omdak 't zelf allemaal ni weet en ze dus best wat afstand houdt (of ik van haar).
    Naar de (ex)vriendin alles uitgelegd van waarom dak nu eigelijk ewa gefreakt ben de zondag en dan ook mijn valies daar gepakt heb, kwestie dat ze toch kan begrijpen waarom.. (wachtend op antwoord nu)
    En nu nog een oplossing zoeken hoe het verder moet.
    Wil het liefst terug naar mijn vriendin maar wat als ik weer op een ander verliefd word in de toekomst? De spanning en verliefdheid en aantrekking staan niet echt op een hoog pitje en kben bang dak dat dan bij een ander zoek en daardoor zo in de verleiding kom. 't Is ook ni da ge die aantrekking kunt forceren hé.

Maar als ge liefde, affectie, goede verstandhouding, stabiliteit, ... in de plaats hebt is dat dan niet wat 90% van de mensen heeft
    kunt ge alles hebben? Zij was daar tevreden mee, ze verwacht ni dat het stomend heet blijft. Maar verlangen moet er toch zijn? Dat had zij wel meer naar mij als ik naar haar.. zij heeft mij indertijd "veroverd" en kheb er nooit echt moeite voor moeten doen.. vrees dat dat zich nu wreekt als ge nooit echt zo zot verliefd zijt geweest op uw partner

awoert
    oei

Member Nerath's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Ik denk dat't een beetje het effect is van een negatieve gedachtengang bij jou. Eenmaal je zo begint te denken lijkt het me lastig daarmee te stoppen, uiteindelijk raak je meer en meer overtuigd van wat je zegt.

De helft van je verlangen zit in je hoofd. Dat dierlijke verlangen naar andere mensen zal er op een bepaald moment wel kunnen komen, in eender welke relatie. De vraag is of je er dan effectief elke keer op zult ingaan en zodoende elke relatie uiteindelijk laat liggen?

Do you take the red pill, or the blue pill?

Member Emiel Goelen's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    de basis van uw twijfels liggen hebben dus te maken met seks, simpel gezegd ?

Niemand kan u daar een antwoord op geven, niet iedereen is daar even veel mee bezig, wat voor u werkt zou voor een ander nooit werken.

Ge moet goed onthouden dat er een aantal zaken sowieso toch scheef moeten zitten, anders komt ge niet op het punt dat ge beslist om uw valiezen te pakken. Achteraf komt de twijfel en het besef dat jullie ook wel iets moois hadden en misschien zelfs de spijt, en hebt ge de neiging om enkel de goede dingen te zien. Is niet altijd gemakkelijk, maar ge moet wel een realistische kijk blijven hebben op uw relatie en de zaken achteraf niet gaan overromantiseren.

Ik heb zelf ook een relatie gehad met iemand met wie ik een enorm goede vriendschap had maar bij wie het weinig passioneel was. Ge gaat uit elkaar, ge blijft goede vrienden, ge sukkelt terug bij elkaar, het gaat even goed maar daarna wordt alles weer opnieuw als voorheen.

Een hoofdstuk afsluiten na 3 jaar, zeker als ge samenwoont is niet gemakkelijk maar ge hebt ergens een beslissing genomen en ik denk dat ge er niet genoeg tijd overheen hebt laten gaan om te weten of ge het nu echt beter zo vindt of niet.

Approved 9-lifer Stimpy's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Tja, seks, daar komt het eigenlijk op neer ja. Sommige mensen geven u "goesting" en bij sommigen is dat er niet. En op't moment zit/zat ik met een gebrek aan goesting terwijl ge toch altijd wel ewa goesting moet hebben of kunnen krijgen tov uw partner.
    En niet tov een of andere knappe passante ..

't gaat idd mss wa rap om nu al conclusies te trekken.. en die negatieve gedachtengang heb ik bij mij ook al ontdekt ja. Maar daar kunt ge niet veel aan doen hé. Denk aan de positieve dingen ja.. zodra er 1 ding is dat ge mist gaat ge u daar op fixeren denk k.
    Laatst gewijzigd door Stimpy; 4 april 2012 om 11:41

Approved 9-lifer Alteration's schermafbeelding
    iTrader
    329 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stimpy Bekijk bericht
    Wil het liefst terug naar mijn vriendin maar wat als ik weer op een ander verliefd word in de toekomst?
    Die kans zit er dan ook dik in, hé. Het is hier al vaak besproken, verliefdheid versus houden van en het dilemma om bij degene te blijven waar je van houdt of die laatste te verlaten voor iemand waar je verliefd op bent, gevoelens die uiteindelijk ook weer zullen wegebben en plaatsmaken voor houden van.

Member WeedJunk's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Jaja, polygamie, allemaal nog zo geen slecht gedacht!

Member Obscurax's schermafbeelding
    iTrader
    53 (100%)
    Iemand raad om dit aan te pakken?
    Ik zou graag iemand uit vragen. Het probleem is ik ken haar enkel via haar werkplaats (broodjeszaak).
    Waar ze overigens zeer onregelmatig werkt, en als ze er werkt is de baas en zijn vrouw daar steeds.
    Nu denk ik wel dat ze me ook ziet zitten, zoals gisteren ik passeer na het werk de broodjeszaak en we lachen naar elkaar. Er loopt een oudere man achter mij, "amai die lacht nogal mooi naar u".
    Wat te doen? Er gewoon op afstappen? Ik weet zelfs haar naam niet..
    Ik ben geen te rappe in zulke situaties, pff en mijn versierkunsten zijn er ook niet op vooruit gegaan na een relatie van 4j.
    carpe noctem

Member Levicious's schermafbeelding
    iTrader
    123 (99%)
    Weblogs
    1
    Efkes aan mijne dees trekken , mee al die geile verhalen hier over seks !

Obsc : Gewoon na het broodje bestellen, een briefke meegeven alsde betaald.
    Met uwen numero op... En kijken of ge ooit reactie krijgt

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stimpy Bekijk bericht
    Allé hop gisteren naar die collega geweest. Daar eigenlijk duidelijk gemaakt dat ze op't moment niet teveel moet hopen op iets omdak 't zelf allemaal ni weet en ze dus best wat afstand houdt (of ik van haar).
    Naar de (ex)vriendin alles uitgelegd van waarom dak nu eigelijk ewa gefreakt ben de zondag en dan ook mijn valies daar gepakt heb, kwestie dat ze toch kan begrijpen waarom.. (wachtend op antwoord nu)
    En nu nog een oplossing zoeken hoe het verder moet.
    Wil het liefst terug naar mijn vriendin maar wat als ik weer op een ander verliefd word in de toekomst? De spanning en verliefdheid en aantrekking staan niet echt op een hoog pitje en kben bang dak dat dan bij een ander zoek en daardoor zo in de verleiding kom. 't Is ook ni da ge die aantrekking kunt forceren hé.

Maar als ge liefde, affectie, goede verstandhouding, stabiliteit, ... in de plaats hebt is dat dan niet wat 90% van de mensen heeft
    kunt ge alles hebben? Zij was daar tevreden mee, ze verwacht ni dat het stomend heet blijft. Maar verlangen moet er toch zijn? Dat had zij wel meer naar mij als ik naar haar.. zij heeft mij indertijd "veroverd" en kheb er nooit echt moeite voor moeten doen.. vrees dat dat zich nu wreekt als ge nooit echt zo zot verliefd zijt geweest op uw partner

awoert
    Stimpy, ik heb al in de positie gezeten van uw ex (hoewel de seks wel goed zat ), haar zelf terug genomen omdat ze na de break-up terug gevraagd had om te proberen en dat is dan ook weer fout gelopen omdat haar twijfels terug kwamen. Dus ik kan uit ervaring zeggen: zorg dat je eerst jezelf overtuigd hebt van wat je wil en al je twijfels hebt weggewerkt voor je opnieuw probeert.

Liefde, affectie, goede verstandhouding, stabiliteit, ... kan genoeg zijn maar dat moet je voor jezelf uitmaken.
    Laatst gewijzigd door cura; 4 april 2012 om 11:52

Member Obscurax's schermafbeelding
    iTrader
    53 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Levicious Bekijk bericht

Obsc : Gewoon na het broodje bestellen, een briefke meegeven alsde betaald.
    Met uwen numero op... En kijken of ge ooit reactie krijgt
    Knappen vrouwen niet af op briefjes? Maar anders geen slecht idee.

Platinum Member lantaarnpaal's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Obscurax Bekijk bericht
    Iemand raad om dit aan te pakken?
    Ik zou graag iemand uit vragen. Het probleem is ik ken haar enkel via haar werkplaats (broodjeszaak).
    Waar ze overigens zeer onregelmatig werkt, en als ze er werkt is de baas en zijn vrouw daar steeds.
    Nu denk ik wel dat ze me ook ziet zitten, zoals gisteren ik passeer na het werk de broodjeszaak en we lachen naar elkaar. Er loopt een oudere man achter mij, "amai die lacht nogal mooi naar u".
    Wat te doen? Er gewoon op afstappen? Ik weet zelfs haar naam niet..
    Ik ben geen te rappe in zulke situaties, pff en mijn versierkunsten zijn er ook niet op vooruit gegaan na een relatie van 4j.
    'hallo, voor mij een broodje americain met telefoonnummer alstublieft '

Member WeedJunk's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Nah, lijkt mij ook wel de beste methode. De bal ligt in haar kamp dan, weet ge vrij snel hoe de vork aan de steel zit.

Approved 9-lifer Alteration's schermafbeelding
    iTrader
    329 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WeedJunk Bekijk bericht
    Nah, lijkt mij ook wel de beste methode. De bal ligt in haar kamp dan, weet ge vrij snel hoe de vork aan de steel zit.
    Perfect.

Member WarCry-dude's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Obscurax Bekijk bericht
    Knappen vrouwen niet af op briefjes? Maar anders geen slecht idee.
    Kheb ne maat die ooit eens op het meiske achter den toog is afgestapt en 2 pintjes en ne stilo heeft besteld. Hij heeft dan op een briefke geschreven "ge zijt het schoonste meiske in de zaak en ge moogt het weten", dat briefke rond de stilo gewikkeld, die op den toog laten liggen en terug bij zijn maten gaan zitten met z'n pintjes. Efkes later kwam zij hem naar zijn nummer vragen. Ze zijn nu al 7 jaar samen.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten