Bekijk resultaten enquête: Heb je een lief?

Aantal stemmers
447. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Ja, ik ben samen met iemand van het andere geslacht.

217 48,55%
  • Ja, ik ben samen met iemand van hetzelfde geslacht.

13 2,91%
  • Neen, ik heb nu geen lief maar ik heb er wel al een gehad.

129 28,86%
  • Neen, ik heb nog nooit een lief gehad.

54 12,08%
  • Neen, ik wil momenteel niemand in mijn leven.

34 7,61%
Pagina 180 van 251 EersteEerste ... 80130170176177178179180181182183184190230 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.581 t/m 3.600 van 5019
    Member glashelder's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HelpYouFall Bekijk bericht
    Ja maar het geld en dit en dat, fuck da, je laat toch nooit iemand echt als een pletwals over je heen gaan? Je kiest ervoor om slachtoffer te zijn en vooral te blijven, punt, andere lijn. Wat ga je anders doen? Nog tientallen jaren ongelukkig en vol stress een deel van je leven weggooien? Succes ermee.
    Dit.

Moest het nu om tienduizenden euro's gaan, dan zou ik kijken of er iets te regelen valt via advocaten en toestanden (alhoewel, als er niks te bewijzen valt, valt er ook gewoon niks te bewijzen). Maar van die vage toestanden als "hij heeft er ooit veel geld in gestoken"? En mij dan daardoor zo laten behandelen? Nee, dank u, hij mag z'n bedrijfspand en weet ik veel wat allemaal hebben.

Ik stel mij ook vragen bij het feit dat je vriend nog niet op dat punt gekomen is. Op een bepaald moment is het toch gewoon genoeg, hoeveel geld je er ook hebt ingestoken? Dat geld weegt dan toch gewoon niet meer op tegen de vernedering en de totale overname van zijn hele leven, tot en met zijn relatie aan toe?
    "A confident people is not exclusive. A great religion affirms other religions. A great culture affirms other cultures. A great nation affirms other nations. A great individual affirms other individuals, validates the being-ness of others and the vitality." ~ Leonard Cohen

Member Bananarama's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door glashelder Bekijk bericht
    Dit.

Moest het nu om tienduizenden euro's gaan, dan zou ik kijken of er iets te regelen valt via advocaten en toestanden (alhoewel, als er niks te bewijzen valt, valt er ook gewoon niks te bewijzen). Maar van die vage toestanden als "hij heeft er ooit veel geld in gestoken"? En mij dan daardoor zo laten behandelen? Nee, dank u, hij mag z'n bedrijfspand en weet ik veel wat allemaal hebben.

Ik stel mij ook vragen bij het feit dat je vriend nog niet op dat punt gekomen is. Op een bepaald moment is het toch gewoon genoeg, hoeveel geld je er ook hebt ingestoken? Dat geld weegt dan toch gewoon niet meer op tegen de vernedering en de totale overname van zijn hele leven, tot en met zijn relatie aan toe?
    Op dat punt zijn we nu aan het balanceren. Dirk is echter heel manipulatief en ik moet oppassen met wat ik doe omdat ik anders de 'stokende vriendin' word. Hij en die wannabe-ex van mijn lief zijn althans goed bezig om mij zo af te schilderen... Ik heb het hoedanook nu echt wel gehad en ik zou mijn vriend maar wat graag voor een ultimatum stellen, maar mensen die een ander voor een ultimatum stellen hebben nogal de neiging om er als de verliezer uit te komen.

Straks nog eens een goed gesprek erover hebben, en hopelijk is er dan weer wat vordering. Misschien wordt het tijd dat ik mijn manipulatietactieken ook eens bovenhaal

Member Hornymoose's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    U vriend moet daar toch echt weg gaan, als zijn zaak het niet goed doet, of niet constant moet hij toch nog eens 2 keer gaan nadenken erover, droom of niet.

Of misschien als bijberoep zodat hij daar toch op zen minst wegkan, de oplossing ligt hier toch echt voor de hand he?

Vio
    Vio is offline
    Member Vio's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hornymoose Bekijk bericht
    Of misschien als bijberoep zodat hij daar toch op zen minst wegkan, de oplossing ligt hier toch echt voor de hand he?
    Voor u misschien wel maar als soms in zo'n situaties terechtkomt is dat niet altijd even vanzelfsprekend.

Approved 9-lifer dacuba's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Weblogs
    11
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Burrid Bekijk bericht
    Hoe langer men wacht, hoe groter de miserie.
    This..

Member WeedJunk's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dacuba Bekijk bericht
    This..
    Goh, ma 't is wel al besproken dat er twijfels van beide kanten waren hoor. Zo ver waren we al.

Member
    iTrader
    15 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WeedJunk Bekijk bericht
    Goh, ma 't is wel al besproken dat er twijfels van beide kanten waren hoor. Zo ver waren we al.
    Hoe langer men twijfelt, hoe groter de zekerheid der separatie.

Member GMotha's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Den Dirk aan een vriendin koppelen, dan is'm daar me bezig. Ge zet er dan wel een vriendin mee in't zak, maar 't is voor het hogere doel, zegt

Member WeedJunk's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Burrid Bekijk bericht
    Hoe langer men twijfelt, hoe groter de zekerheid der separatie.
    Ik ga er niet van doodgaan, al zeg ik het zelf. Zij daarentegen :-/

Banned
    iTrader
    0
    De beste vriend van mijn broer blijft proberen, ik krijg met de dag meer schrik dat die ineens voor de deur staat :/.

Platinum Member lantaarnpaal's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Efflorescence Bekijk bericht
    De beste vriend van mijn broer blijft proberen, ik krijg met de dag meer schrik dat die ineens voor de deur staat :/.
    Hebt ge daar al deftig en duidelijk 'nee' tegen gezegd? Soms geven vrouwen nogal dubbelzinnige signalen door...

Banned
    iTrader
    0
    Ik antwoord kort en reageer pas een dag nadat die mij smst? Can it be more obvious?

Platinum Member Gonzo's schermafbeelding
    iTrader
    17 (95%)
    Kom kom, ge zult het wel zelf gezocht hebben dan.

Banned
    iTrader
    0
    Waarom zou het aan mij liggen? Venten ...

Member
    iTrader
    0
    Ik antwoord kort en reageer pas een dag nadat die mij smst? Can it be more obvious?
    Ja, NIET terugsturen ?

Waarschijnlijk de dag later, maar stuurt ge wel een mega happy bericht alsof ge hem megahard ziet zitten.

Als ge hem niet moet, heb dan de ballen ook om hem dat zo te zeggen dat ge enkel vriendschap wilt of weet ik veel.

Nog een (misschien smerig trucje) : zeg gwn dat ge iemand ziet zitten die hij ni kent en vraag raad aan hem. Hij zal wel begrijpen dan dat ge geen interesse in hem hebt.

Banned
    iTrader
    0
    Neen, ik stuur geen megahappy berichten en ik kan dat toch moeilijk rechtuit zeggen "ik moet u niet", en ook op subtiele wijze begrijpt hij niet. Hij geeft gewoon niet op.

Member warcraft3 playe's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Niet iedereen heeft altijd de gsm bij de hand liggen. Misschien denkt hij dat je echt te druk bezig zijt

Platinum Member lantaarnpaal's schermafbeelding
    iTrader
    0
    die kan dat interpreteren alsof je hard to get speelt.

Serieus, soms is het beter om gewoon rechtuit te zeggen dat je niet wilt

en ook gewoon contact ermee negeren

Platinum Member Gonzo's schermafbeelding
    iTrader
    17 (95%)
    Waarom zou het aan mij liggen? Venten ...
    Vooral een forum gelijk dees héél serieus nemen

Member
    iTrader
    0
    Neen, ik stuur geen megahappy berichten en ik kan dat toch moeilijk rechtuit zeggen "ik moet u niet", en ook op subtiele wijze begrijpt hij niet. Hij geeft gewoon niet op.
    Subtiel zeggen van: Ja ik ben echt happy single bla bla, ik moet nu echt geen vriendje bla bla , ik zie niemand zitten voor de moment bla bla bla...

Kom kom, elk meisje kent de tricks van de foor, als zelfs wij jongens die al kennen zegt het genoeg. Geef gwn toe dat ge deels wel geniet van de aandacht en bij uw vriendinnekes kunt gaan 'klagen' dater weer iemand achter u loopt

no offence trouwens

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten