Ja, ik ben samen met iemand van het andere geslacht.
Ja, ik ben samen met iemand van hetzelfde geslacht.
Neen, ik heb nu geen lief maar ik heb er wel al een gehad.
Neen, ik heb nog nooit een lief gehad.
Neen, ik wil momenteel niemand in mijn leven.
Naar de Versuz? Met twee vrienden? Hoe heten ze dan ? Lijkt mij echt ontzettend leuk zo, naar de Versuz gaan ! Welke schoenen ga je aandoen?
Weet je wat je ook kan doen? Je vraagt een vriend om met jou naar de toog te gaan, hij spreekt een meisje aan en dan vraagt hij "have you met dacuba?" en dan loopt hij weg en dan sta je daar mooi met je mond vol tanden
In elk geval (sorry voor de offtopic, lulzies <-- mijn nieuw woordje, zeg ik altijd wanneer ik iets grappig vind) hou ons zeker op de hoogte van hoe het is geweest, ik weet zeker dat ik alvast niet de enige zal zijn die hier vanavond vol spanning zit te F5'en tot je terugbent!
:')
Maak in dat geval maar plaats voor koning Puni!
We zitte hier ni in de films he.
Kobe doe voorzichtig, en rij zeker niet dronken.![]()
Ik word uitgehaald en terug afgezet. Ben momenteel nog aant wachten op mijn chauffeur..
(jammer dat de madam niet mee kan, heb wel goesting om wat te schuren)
Dieje zit in Duitsland, weet die veel wat gij vnvd doet. Kans is groot dat zij zelf op een Schwanze schuurt int weekend![]()
Doe ik ook, 't moest gewoon even van mijn maag hoor.
Wat dan ook de reden is dat ik daar initieel niet op in wou gaan.
Niet neuten eh, ik geef voorlopig niet af, boterkoek zegt dat ik beir ben, beiren fiksen alles !
Jup, ik denk dat ik de klik gemaakt heb en besef dat het er toch niet van gaat komen.
Gisteren er haar mee geconfronteerd (wat misschien niet het beste idee was) en dan uiteindelijk gezegd dat ik zondag waarschijnlijk niet met haar ga afspreken.
Sindsdien niks meer gehoord van haar.
Ik vind het heel jammer, maar het is misschien beter zo ...
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)