Ja, ik ben samen met iemand van het andere geslacht.
Ja, ik ben samen met iemand van hetzelfde geslacht.
Neen, ik heb nu geen lief maar ik heb er wel al een gehad.
Neen, ik heb nog nooit een lief gehad.
Neen, ik wil momenteel niemand in mijn leven.
Ik denk dat ge uit uw vorige posts wel hebt bewezen dat ge wat moeite hebt met het juist interpreteren van woorden en signalen.
Laat het gaan kerel, ik snap dat dat moeilijk is, zeker als ge een bepaald verleden hebt en uzelf niet gemakkelijk openstelt voor mensen. Het is gedaan, ge moet dat onder ogen komen. Ze is verder aan het gaan met haar leven, en ge moet haar dat gunnen.
Da's geen raad die ik aan iedereen zou geven, maar in uw geval zou ik alle contact verbreken, van alle sociale media verwijderen, en ik beloof u dat het na verloop van enkele weken of maanden beter zal gaan. Iedere keer als ge er contact mee zoekt begint het proces van voor af aan en daar helpt ge uzelf niet mee. Zeggen "ik ben een platte vijg ik kan daar niet aan doen" is gemakkelijk. Wees een vent, klop uzelf af, trek uw lessen hier uit (één van die lessen zou zijn dat ge u nooit zo compleet moet onderwerpen aan een vrouw gelijk ge nu hebt gedaan) en probeer verder te gaan met uw leven.
Is er iemand die eigenlijk iets begrijpt van wat die kerel allemaal zit uit te kramen en in verstaanbare taal kan omzetten ?
hahaha jullie ook al ?![]()
Moest die even goed kunnen pijpen als ze kon zagen dan was ik er mee samen gebleven.
Die heeft mij zelfs eens uitgenodigd om bij haar langs te komen toen ik in Dworp moest zijn!
Ja zo is het zo goed als 99% zeker. Het is soms moeilijk de waarheid onder ogen te moeten zien. Maar het ging een tijdje veel beter met me en ik was het al wat aan het verwerken maar dan zoekt ze zelf contact en dan ben ik weer vertrokken en moet ik opnieuw beginnen.
Ik moet er voor zorgen dat als dat zou gebeuren en ik denk toch dat de kans groot is dat ik haar oproep niet mag beantwoorden.
Ik moet men eigen grenzen bewaken en respecteren en er niet over laten gaan.
Gelukkig heeft ze geen fb etc. En haar nummer heb ik ook niet meer. Tijd geleden had ze nieuwe moeten nemen en ik kende die nog niet van buiten en is gewist dus das ook al iets.
Vandaag mijn lief 1 uurtje gezien (het enige uurtje deze week).
Komt er ineens een vriendin van mij bij zitten x)
Gelukkig had ze na een tijdje door dat ze een beetje ongewenst was![]()
Post count: 3.
Alle 3 great stories neem ik aan?![]()
En 'k heb ze net buiten gesmeten.
Wel heel eenvoudig.
Zij en ik waren rustig naar elkaar aan het groeien door haar, want zij liep al een hele tijd achter mij en op circus takeover hebben we mekaar dan een paar keer binnen gedaan. Maar initieel gezien was het nooit de bedoeling dat het iets zou worden tussen ons. Nu ik dacht waarom ook niet, daarom kwam het er wel van.
De week nadien na 100dagen ga ik er nog als wrak heen, want ik begon toch wel iets te voelen, en nog pintje gedronken en wat gezeverd op 't gemak.
De week nadien na een feestje in Lokeren had ik er nog mee afgesproken voor zij naar huis moest want ik ging daar zogezegd stiekem bij blijven slapen. Maar 't is dan enkel binnen doen geworden want de oudjes liepen nog rond en 'k ben dan moeten gaan lopen enzo omdat die papa naar buiten kwam. Nu blijkt dat ze die avond nog een drol binnen gedaan had die haar via fb was beginnen playen, op zich niks ergs, want we hadden nog niks, maar 't was bijna van dat. Nu is die kleinen er sinds een week mee samen en ze kent die bijna niet, vrouwen/meisjes hun logica zit ook niet tussen de oren ze.
Nu ik laat mij niet doen door een drolletje en 'k heb ze dan wat laten sudderen, wel enkele keren kwaad gebeld en dan had ze het al snel bijna weer gedaan gemaakt.
Gisteren dan bij geweest, 2u redelijk goed gepraat, vandaag komt ze naar hier maar blijft ze haar drol verkiezen die ze amper kent, 'k heb ze dan maar buiten gesmeten met de wind van achter.
Een... drolletje?
Het kan aan mij liggen, maar ik snap nog altijd weinig tot niks van het verhaal, buiten dat je lag aan te pappen met een meisje, wat blijkbaar in de soep gedraaid is. Wat een zinsconstructies![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)