Bekijk resultaten enquête: Heb je een lief?

Aantal stemmers
447. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Ja, ik ben samen met iemand van het andere geslacht.

217 48,55%
  • Ja, ik ben samen met iemand van hetzelfde geslacht.

13 2,91%
  • Neen, ik heb nu geen lief maar ik heb er wel al een gehad.

129 28,86%
  • Neen, ik heb nog nooit een lief gehad.

54 12,08%
  • Neen, ik wil momenteel niemand in mijn leven.

34 7,61%
Pagina 146 van 335 EersteEerste ... 4696136142143144145146147148149150156196246 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.176 t/m 2.190 van 5019
    Member Hornymoose's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dacuba Bekijk bericht
    Hebt gij enig idee hoe ontzettend denigrerend en zelfs hoe lelijk het is om dit te zeggen? Ge hebt geen idee in welke mate hij lijdt onder zijn aandoening of wat de exacte gevolgen ervan zijn op zijn leven. Ik wil me niet uitlaten over zijn situatie want ik vind het ook maar raar, maar uw opmerking is echt walgelijk, ook al hebt ge misschien zelf een aandoening. Misschien net daarom dat ik niet begrijp dat je hem zomaar een "pussy" noemt. Dit is volgens mij de ergste post die ik ooit op dit forum gelezen. Walgelijk.
    Ik noemde hem zo omdat het leek alsof hij gewoon zich erbij neerlegde, en leefde van de invaliditeit, maar ik lees dat hij vrijwilligerswerk doet in een kleutschool, wat ik imo wel tof vind.
    Xbox live: SandorV

Approved 9-lifer Huasheng's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Antwerp1 Bekijk bericht
    Ja maar als die nog een tijdje in mijn hoofd zit maar ik maak er toch geen kans bij...

Om haar dan sneller te vergeten helpt het misschien wel om voor B te gaan. De eerste weken/maanden denk ik dan misschien nog wel aan A, maar als ik gelukkig ben bij B kom ik misschien tot mijn besef dat het met A niet of amper beter zou zijn.

En nog een optie: misschien komen bij A haar gevoelens wel boven als ze ziet dat ik met B ben
    Dus, je wilt misbruik maken van de gevoelens van B. Ik hoop dat je zelf inziet dat het allesbehalve eerlijk & respectvol is ten opzichte van B. Laat B dan gewoon met rust, en ga volledig voor A. Geen enkel meisje wilt de 'toch wel veel mindere 2de/3de keuze' zijn. Die 'misschien' in die zin maakt het (imo) nóg erger. Daarmee geef je B als het ware de 'taak' om zichzelf te bewijzen aan jou dat ze toch niet de 'veel mindere' is.
    Huasheng

Member Antwerp1's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ja tuurlijk is da niet respectvol tov B, maar hopeloos achter A blijven aanhollen is ook geen optie.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door J.Brown Bekijk bericht
    ik ga zot worden.

Situatie: Was 3 jaar gelukkig samen met vriendin, sinds vorig jaar mei ongeveer is het gedaan. We waren echt dolgelukkig maar door idiote zever zijn we uit elkaar gegaan, het was in feite als korte pauze bedoeld. Omdat we beide aanvoelden dat we dat nodig hadden.

Laatste maanden hadden we terug contact zoals vroeger, konden over alles praten. En het leek wel of we nooit uit elkaar waren gegaan. Ze zei dat ze mij miste en ze me nog steeds graag zag. Hoorde haar ook elke dag. Beide wisten we in ons achterhoofd dat het wel goed ging komen. Hadden zeer goede verstandshouding en er zat toekomst in. Nu gisteren zegt ze me, dat ze iemand heeft leren kennen...

Als ze me ziet is ze verkocht zegt ze, wtf gaat ze dan nr een andere kerel. Was haar nog paar keer tegen gekomen en was super awkward aangezien we beide nog met gevoelens zitten. We waren net van plan is uitgebreid te daten.

Snel even die kerel gefacebooked en het ziet er mega flikker uit. Alles behalve wat ze normaal aantrekkelijk zou vinden. Klein en nichterig. Is dat een rebound dat ze heeft, of ben ik gewoon blind/dom geweest en heb te traag gehandeld?

Geen flauw idee hoe ik nu moet handelen. Mijn eerste reactie is "agressief" reageren en mij afzonderen. Dat is natuurlijk niet de oplossing, dat besef ik zelf ook. Zij is echt de enigste vrouw die mij kan boeien. Ander en beter lukt dus niet. Zelden zo ellendig gevoeld. Tips & tricks zijn welkom.
    Ik ken u niet en 't is moeilijk om zoiets te zeggen, maar omdat het echt klinkt als een must have happy ending melodrama zou ik gaan voor: doe gewoon alsof die andere dude er niet is en ga door met uw plannen om haar terug te winnen. Spreek er mee af, ga samen weg, blijf praten etc. Als het effectief wederzijds is (en ze niet al te koppig is ), zie ik niet waarom het niet verder zou kunnen...

Edit: heb je nu een ninja-delete gedaan? Ik wou er nog aan toevoegen: jij hebt als grote voordeel dat je al een gedeeld verleden en een vertrouwensband hebt; echt zorgen maken zou ik dus nog niet doen aangezien je dat niet onmiddellijk opbouwt met iemand anders.

Approved 9-lifer Marginal0's schermafbeelding
    iTrader
    123 (100%)
    Weblogs
    3
    Ik zou dat ook doen. Het is allicht nog niet serieus met die zgn 'flikker'.
    "Ignis aurum probat"

Member J.Brown's schermafbeelding
    iTrader
    21 (96%)
    Ja ninja delete, ging nog iets wijzigen. My bad.

Dat is het net, ben zeker dat het wederzijds is. Moest je ons samen zien, precies 2 puisterige verliefde pubers. Daarom snap ik het langs geen kanten, op zijn minst gezegd onverwacht nieuws.

Probeer er werk van te maken.
    PSN: JBROWNN_-
    Last.FM

Approved 9-lifer dacuba's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Weblogs
    11
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hornymoose Bekijk bericht
    Ik noemde hem zo omdat het leek alsof hij gewoon zich erbij neerlegde, en leefde van de invaliditeit, maar ik lees dat hij vrijwilligerswerk doet in een kleutschool, wat ik imo wel tof vind.
    Sorry maar dan vind ik nog dat gij onder geen beding hem zomaar een "pussy" kunt noemen. Ok big deal tis internet dus anoniem maar sta gewoon eens stil bij dat soort opmerkingen he. Ik vind zijn berichten ook een beetje zo-zo maar zolang ge geen idee hebt waar hij allemaal mee bezig is of wat er in zijn leven gebeurd is, kunt ge niet iemand zomaar "pussy" noemen. Hij heeft er misschien heel veel aan om hier zijn verhaal te kunnen doen..

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door J.Brown Bekijk bericht
    Ja ninja delete, ging nog iets wijzigen. My bad.

Dat is het net, ben zeker dat het wederzijds is. Moest je ons samen zien, precies 2 puisterige verliefde pubers. Daarom snap ik het langs geen kanten, op zijn minst gezegd onverwacht nieuws.

Probeer er werk van te maken.
    Gewoon blijven gaan gelijk ge bezig zijt en u effe niks van die kerel aantrekken sie. Spreek zeker nog eens met haar af
    I just burned 3000 calories. I forgot there was a pizza baking in the oven.
    C55H104O6
    9lives 2013 fanmail. Deel 1. Deel 2. Deel 3.
    9lives 2014 fanmail. Deel 1.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Huxley Bekijk bericht
    Alsof ik da niet besef...

Daar had ik ook al gereageerd dat dat jammer is. Maar ik betwijfel of de dokter ook heeft gezegd: 'Ja, jonge, geef maar op en vult de rest maar van u leven met met hardcore gamen'

Heb ik nergens gezegd.

Nuja, het is zijn leven. Der zijn mensen genoeg met lichamelijke/mentale beperktheden die wel der voor vechten om iets van hun leven te maken maar ik betwijfel of hij die instelling heeft
    Volgens mij hebt gij nog geen fuck meegemaakt in u leven. Heb zelf op de rand van de dood gebalanceerd. Dus ik kan wel goed begrijpen hoe die gast zich voelt. Moet er altijd mee lachen hoe sommigen zware problematiek kunnen herleiden tot niks. Dat het gewoon aan zijn ingesteldheid ligt.

Gasten zonder levenservaring die hier anderen gaan beoordelen.

Approved 9-lifer Huxley's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Blackblade Bekijk bericht
    Volgens mij hebt gij nog geen fuck meegemaakt in u leven. Heb zelf op de rand van de dood gebalanceerd. Dus ik kan wel goed begrijpen hoe die gast zich voelt. Moet er altijd mee lachen hoe sommigen zware problematiek kunnen herleiden tot niks. Dat het gewoon aan zijn ingesteldheid ligt.

Gasten zonder levenservaring die hier anderen gaan beoordelen.
    Ik kan ook wel begrijpen hoe hij hem voelt maar zo gaat er NIKS veranderen in zijn leven:

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Huxley Bekijk bericht
    Ahzo, das raar en spijtig. Wtf doe gij dan om uw dagen/maanden/jaren te vullen? Is da voor de rest van uw leven?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yorihiru Bekijk bericht
    Ja. Hardcore gamen
    Kga der nu over zwijgen want hij zelf zal toch niet meer reageren en wij hebben der allebei nen verschillende kijk over.

Member puni's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Hoe noemt ze, Brownie? Kwestie van dat ik niet met die van u gaan lopen ben (hoewel die single was).
    Troj: Gij geeft het concept 'forumhoer' anders wel nieuwe dimensies .

Mijn FM09-journal: http://www.9lives.be/forum/football-...rnal-puni.html

Member glashelder's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Antwerp1 Bekijk bericht
    Ja tuurlijk is da niet respectvol tov B, maar hopeloos achter A blijven aanhollen is ook geen optie.
    Nee, maar dan stop je gewoon met achter A te zitten en wacht je tot er een nieuwe A passeert. Je moét geen lief hebben omdat het kan hoor.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dacuba Bekijk bericht
    Ik vind zijn berichten ook een beetje zo-zo maar zolang ge geen idee hebt waar hij allemaal mee bezig is of wat er in zijn leven gebeurd is, kunt ge niet iemand zomaar "pussy" noemen.
    Maar 't is zo leuk om mensen uit te schelden zonder eerst om verduidelijking te vragen! Ja sorry, ik ging er niet op ingaan omdat ik hier al hele dagen de hippie uithang, maar 'k ben het dus 100% met je eens, dacuba. Is dat nu zo moeilijk om gewoon iets te vragen aan de mensen ("en heb je je daar zo bij neergelegd? vind je dat niet erg, dat je niets anders meer hebt in je leven dan gamen? of doe je nog andere dingen?") in plaats van een beetje met een botte bijl te lopen hakken omdat je het verhaal niet volledig kent en er maar vanuit gaat dat heel zijn leven in 3 posts beschreven staat? Dan had je ook gewoon te horen gekregen dat hij vrijwilligerswerk doet en was het misschien nog een interessant gesprek geworden.
    "A confident people is not exclusive. A great religion affirms other religions. A great culture affirms other cultures. A great nation affirms other nations. A great individual affirms other individuals, validates the being-ness of others and the vitality." ~ Leonard Cohen

Approved 9-lifer dacuba's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Weblogs
    11
    Wilt dat nu zeggen dat ik een hippie ben?
    I just burned 3000 calories. I forgot there was a pizza baking in the oven.
    C55H104O6
    9lives 2013 fanmail. Deel 1. Deel 2. Deel 3.
    9lives 2014 fanmail. Deel 1.

iTrader
    21 (96%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door puni Bekijk bericht
    Hoe noemt ze, Brownie? Kwestie van dat ik niet met die van u gaan lopen ben (hoewel die single was).
    Ze moet niet weten van Anderlecht supporters.

En alst gij het zijt
    Last.FM

Member puni's schermafbeelding
    iTrader
    0
    En ik ben klein, dus wie weet!
    Troj: Gij geeft het concept 'forumhoer' anders wel nieuwe dimensies .

Mijn FM09-journal: http://www.9lives.be/forum/football-...rnal-puni.html

iTrader
    21 (96%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door puni Bekijk bericht
    En ik ben klein, dus wie weet!
    tis geen voetballer, maar nen badmintonner.......................
    Last.FM

Pagina 146 van 335 EersteEerste ... 4696136142143144145146147148149150156196246 ... LaatsteLaatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten