Bekijk resultaten enquête: Heb je een lief?

Aantal stemmers
447. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Ja, ik ben samen met iemand van het andere geslacht.

217 48,55%
  • Ja, ik ben samen met iemand van hetzelfde geslacht.

13 2,91%
  • Neen, ik heb nu geen lief maar ik heb er wel al een gehad.

129 28,86%
  • Neen, ik heb nog nooit een lief gehad.

54 12,08%
  • Neen, ik wil momenteel niemand in mijn leven.

34 7,61%
Pagina 143 van 251 EersteEerste ... 4393133139140141142143144145146147153193243 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.841 t/m 2.860 van 5019
    Member Tsommy's schermafbeelding
    iTrader
    3 (80%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mini Bekijk bericht
    Ik hoef zelfs de details nie om u te kunnen zeggen dat je ervan moet weg wandelen.

Relaties lopen ten einde met een reden.
    Als zij van u wegga, heeft ze daar een reden voor.
    Als die reden ongegrond blijkt, komt ze vanzelf wel terug krabbelen, en sta jij een stuk sterker ( sterker in de relatie als je erop ingaat en sterker als persoon als je weigert)

Door nu zo vast te klampen rond haar enkels, zet je jezelf in een bijzonder slechte positie.
    Je geeft haar de macht, terwijl zij ervoor koos u te verlaten
    Je laat haar zien dat je nen natte dweil zijt (betasloef!) en vrouwen willen sterke mannen (bedoel hier niet fysisch maar de brede zin) niemand wil een vijg van ne vent
    En moest ze dan toch toegeven aan u als krabbelende vent, zit ze in een relatie waarvan ze weet dat zij de broek draagt. Alst haar ni aanstaat is ze gwn terug weg en gaat gij weer krabben.

Dus let it go man

Sent from mobile device.
    DAs waar. Ik geef je volkomen gelijk. Ik geef ook toe dat ik een platte vijg ben op dat gebied. Ik kan alleen zo dingen tolereren van haar. Niemand anders moet zo proberen doen met mij want ik ben toz van anderen totaal niet zo. Maar in relaties....

Het is goed dat ik hier ff op de feiten word gedrukt en dat bepaalde gedachten of veronderstellingen onderuit gehaald worden. Dan kom ik terug met de voeten op de grond. Ik zou alleen een manier moeten vinden dit vol te kunnen houden

Eens proberen wat doelstellingen te vormen fzo wat ik ga doen en niet mag doen ofzo.

Banned Mini's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Heel simpel. Stel uw voor dat uw beste maat zo zou krabben en kruipen voor een griet dat Gé ni afkunt, en bedenk dan da gij nu ook zo ligt te krabben en kruipen

Gij hebt toch nog een leven buiten haar? go and explore young padawan, and stronger in the force, you will be.

Sent from mobile device.

Member WarCry-dude's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tsommy Bekijk bericht
    DAs waar. Ik geef je volkomen gelijk. Ik geef ook toe dat ik een platte vijg ben op dat gebied. Ik kan alleen zo dingen tolereren van haar. Niemand anders moet zo proberen doen met mij want ik ben toz van anderen totaal niet zo. Maar in relaties....

Het is goed dat ik hier ff op de feiten word gedrukt en dat bepaalde gedachten of veronderstellingen onderuit gehaald worden. Dan kom ik terug met de voeten op de grond. Ik zou alleen een manier moeten vinden dit vol te kunnen houden

Eens proberen wat doelstellingen te vormen fzo wat ik ga doen en niet mag doen ofzo.
    Awel, dat vind ik nu eens heel ferm se. Dat ge op zo'n moeilijk moment, wanneer emoties als een zot in het rond vliegen, deze toch wel harde waarheid kunt aanvaarden toont imho dat ge toch een ferm sterk karakter hebt. Makkelijk zal het absoluut niet zijn maar ik krijg zo toch wel den indruk dat ge er uiteindelijk overheen zult geraken. Sterkte!

Member h0pje's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mini Bekijk bericht

Gij hebt toch nog een leven buiten haar? go and explore young padawan, and stronger in the force, you will be.
    ²nd that. In't begin is het echt verschrikkelijk, maar na een tijdje vervaagt da gevoel gewoon

Approved 9-lifer Oli4V's schermafbeelding
    iTrader
    90 (99%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zipke Bekijk bericht
    Is ze langsgeweest?
    Neen, ik bij haar, vanavond komt ze naar mij, maar ze blijft bij haar impulsieve dool rondhangen die ineens opdook uit het niets, wreed wijs.

Vanavond wel eens volledig op gevoel mijn goesting doen en mijn verstand een beetje weglaten.

Approved 9-lifer Boterkoek's schermafbeelding
    iTrader
    -1 (33%)
    Weblogs
    7
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coldplayke Bekijk bericht
    Hoe gaat het nog met uw vlam?
    Goed goed dank u. Tis een heel verlegen, ma een vree tofke. Dus das wel tof.

Banned beyl's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Is ze van Halle?

Banned
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tsommy Bekijk bericht
    Precies of alles zit zo simpel in elkaar... Ik kan hier ook niet heel de situatie vertellen omdat er dingen zijn die te privé zijn.
    En op een bepaald moment was er bijna iets gebeurd ook... toen ze begon over seks..
    Ik denk dat ge uit uw vorige posts wel hebt bewezen dat ge wat moeite hebt met het juist interpreteren van woorden en signalen.

Laat het gaan kerel, ik snap dat dat moeilijk is, zeker als ge een bepaald verleden hebt en uzelf niet gemakkelijk openstelt voor mensen. Het is gedaan, ge moet dat onder ogen komen. Ze is verder aan het gaan met haar leven, en ge moet haar dat gunnen.

Da's geen raad die ik aan iedereen zou geven, maar in uw geval zou ik alle contact verbreken, van alle sociale media verwijderen, en ik beloof u dat het na verloop van enkele weken of maanden beter zal gaan. Iedere keer als ge er contact mee zoekt begint het proces van voor af aan en daar helpt ge uzelf niet mee. Zeggen "ik ben een platte vijg ik kan daar niet aan doen" is gemakkelijk. Wees een vent, klop uzelf af, trek uw lessen hier uit (één van die lessen zou zijn dat ge u nooit zo compleet moet onderwerpen aan een vrouw gelijk ge nu hebt gedaan) en probeer verder te gaan met uw leven.

Approved 9-lifer Boterkoek's schermafbeelding
    iTrader
    -1 (33%)
    Weblogs
    7
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door beyl Bekijk bericht
    Is ze van Halle?
    Dworp, ma ze werkt wel in Halle.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boterkoek Bekijk bericht
    Goed goed dank u. Tis een heel verlegen, ma een vree tofke. Dus das wel tof.
    Ja da's altijd wel tof hé, als't een toffe is.

Banned beyl's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    @ Boterkoek.

Werkt ze in ne winkel ofzo? Dan kank ze nekeer gaan bezichtigen.

edit:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cura Bekijk bericht
    Ja da's altijd wel tof hé, als't een chocotoff is.
    fixed.

Member Hornymoose's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oli4V Bekijk bericht
    Neen, ik bij haar, vanavond komt ze naar mij, maar ze blijft bij haar impulsieve dool rondhangen die ineens opdook uit het niets, wreed wijs.

Vanavond wel eens volledig op gevoel mijn goesting doen en mijn verstand een beetje weglaten.
    Ge zit wel vanal te klagen en te zeiken en al, maar dan gaat ge bij haar langs gisteren, en vandaag die bij u?

Banned
    iTrader
    0
    Is er iemand die eigenlijk iets begrijpt van wat die kerel allemaal zit uit te kramen en in verstaanbare taal kan omzetten ?

Platinum Member Gonzo's schermafbeelding
    iTrader
    17 (95%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boterkoek Bekijk bericht
    Dworp, ma ze werkt wel in Halle.
    Noemt ze toevallig Ruth?

Zoja: heel ver van wegblijven, serieus labiel geval
    Fel mieke, da wel. Maar zo labiel als de zee groot is
    Was mijn kortste 'relatie' ooit

Member Proto's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gonzo Bekijk bericht
    Noemt ze toevallig Ruth?

Zoja: heel ver van wegblijven, serieus labiel geval
    Fel mieke, da wel. Maar zo labiel als de zee groot is
    Was mijn kortste 'relatie' ooit
    LOL
    Heb ik ook al eens opgezeten dan denk ik
    Idd knap, maar nadien duizenden voicemail berichten van gehad etc :')

Banned
    iTrader
    0
    hahaha jullie ook al ?

Moest die even goed kunnen pijpen als ze kon zagen dan was ik er mee samen gebleven.

Approved 9-lifer dacuba's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Weblogs
    11
    Die heeft mij zelfs eens uitgenodigd om bij haar langs te komen toen ik in Dworp moest zijn!

Member Tsommy's schermafbeelding
    iTrader
    3 (80%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bakkes toe Bekijk bericht
    Ik denk dat ge uit uw vorige posts wel hebt bewezen dat ge wat moeite hebt met het juist interpreteren van woorden en signalen.

Laat het gaan kerel, ik snap dat dat moeilijk is, zeker als ge een bepaald verleden hebt en uzelf niet gemakkelijk openstelt voor mensen. Het is gedaan, ge moet dat onder ogen komen. Ze is verder aan het gaan met haar leven, en ge moet haar dat gunnen.

Da's geen raad die ik aan iedereen zou geven, maar in uw geval zou ik alle contact verbreken, van alle sociale media verwijderen, en ik beloof u dat het na verloop van enkele weken of maanden beter zal gaan. Iedere keer als ge er contact mee zoekt begint het proces van voor af aan en daar helpt ge uzelf niet mee. Zeggen "ik ben een platte vijg ik kan daar niet aan doen" is gemakkelijk. Wees een vent, klop uzelf af, trek uw lessen hier uit (één van die lessen zou zijn dat ge u nooit zo compleet moet onderwerpen aan een vrouw gelijk ge nu hebt gedaan) en probeer verder te gaan met uw leven.

Ja zo is het zo goed als 99% zeker. Het is soms moeilijk de waarheid onder ogen te moeten zien. Maar het ging een tijdje veel beter met me en ik was het al wat aan het verwerken maar dan zoekt ze zelf contact en dan ben ik weer vertrokken en moet ik opnieuw beginnen.
    Ik moet er voor zorgen dat als dat zou gebeuren en ik denk toch dat de kans groot is dat ik haar oproep niet mag beantwoorden.
    Ik moet men eigen grenzen bewaken en respecteren en er niet over laten gaan.

Gelukkig heeft ze geen fb etc. En haar nummer heb ik ook niet meer. Tijd geleden had ze nieuwe moeten nemen en ik kende die nog niet van buiten en is gewist dus das ook al iets .

Member coldplayke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Vandaag mijn lief 1 uurtje gezien (het enige uurtje deze week).
    Komt er ineens een vriendin van mij bij zitten x)
    Gelukkig had ze na een tijdje door dat ze een beetje ongewenst was

Member coldplayke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Post count: 3.
    Alle 3 great stories neem ik aan?

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten