@Hara; Gij zijt waarschijnlijk haar safety voor als het zou mislopen met haar vriendje.
@Put; awwwh*givesmehope*
Ja, ik ben samen met iemand van het andere geslacht.
Ja, ik ben samen met iemand van hetzelfde geslacht.
Neen, ik heb nu geen lief maar ik heb er wel al een gehad.
Neen, ik heb nog nooit een lief gehad.
Neen, ik wil momenteel niemand in mijn leven.
@Hara; Gij zijt waarschijnlijk haar safety voor als het zou mislopen met haar vriendje.
@Put; awwwh*givesmehope*
She likes you
Leuk hé!Ik had ook altijd van die vriendjes die bloemen stom vonden "want dat gaat dood" en blahblah just gimme flowers damnit
Van Mark krijg ik regelmatig (onverwachts) een bos bloemen, helemaal geweldig vind ik dat. Ik heb zelfs mijn eerste bos bloemen van hem gekregen, we waren toen nog niet eens samen. Hij was helemaal verontwaardigd toen hij hoorde dat ik nog nooit bloemen gehad had, haha. En toen ben ik een beetje verliefd geworden denk ik
![]()
Ja, die kans zit er in. Ik ben geen harteloze zak, maar ze mag er naar fluiten als ze denkt dat ik hier op in zal spelen. Ik hoef geen back-up te zijn, een tweedehands keus. Loopt het fout met haar vriend, dan zal ik er zijn als een vriend, zolang ze mijn keuze die ik nu heb gemaakt begint te steunen. Doet ze dit niet, zie ik niet echt in waarom ik nog moeite zou steken in een vriendschap als zij geen wederzijds respect kan opbrengen voor wat ik wil.
'k Ben wel eens benieuwd naar die reden
Verrassend leuk![]()
En aangezien hij hier ook meeleest zal de hint wel zijn aangekomen
In mijn achterhoofd is er wel zo'n stemmetje dat zegt: dat gaat zo rap dood en dat kost zoveel geld enz... Maar dat zal wel aan mij liggen omdat ik zelf nogal een beperkt budget heb.
Mijn lief zaagt al 3 jaar achter bloemen. mss toch eens voor zorgen.
En ik dacht ook dat Put een man was, maar zo hard let ik er nu ook niet op als ik berichten lees. Waar is de tijd dat vrouwen hier zo schaars waren![]()
Dan is het speciale eraf en apprecieert ge het ook minder
Heb mijn vriendin vrijdag nog een bloemetje gegeven, zomaar.
Nuja, ik geef ze af en toe wel eens een kleinigheid: een bloemetje, ne sjaal, kruiden ( voor op haar kot, ik kook eigenlijk altijd), een beertje, ... In de kerstperiode heb ik haar een mini-kerstboompje geven, versierd met mini-ballekes en lichtjes.
Allemaal kleine dingetjes, maar ze apprecieert het allemaal wel
Hoop ik
En dan verjaart ze, en heb ik de grootste moeite om iets te vinden/bedenken![]()
Hm, ik zoek nog een gepast moment om de mijne bloemen te geven. Ik schrijf er soms een gedicht voor, daar is ze ook ontzettend blij mee.
Bloemen heb ik nog nooit gegeven. Wel elk jaar een zelfgemaakt kaartje op den dag dat we zijn beginnen verkeren. Klinkt niet als veel maar ze is er toch altijd heel content mee. We zijn ook alle 2 nogal simpele mensen en hebben niet meer nodig.Hier en daar doe ik ook wel eens iets zomaar. Zij ook trouwens.
Nog geen bloemen gekregen
Maar ja, misschien ook wel moeilijk, dan zit ik daar de hele tijd mee op de trein.
WarCry-dude, ben jij samen met een Japanse?
Een reden is nooit moeilijk te vinden (en is eigenlijk ook gewoon niet nodig). Maar het moet ook praktisch zijn. Morgen zie ik ze, maar komt ze naar hier. Als ik haar dan bloemen geef, moet ze 's anderendaags de hele treintocht met die bloemen rondsleuren. Die avond zie ik haar terug rond middernacht, maar daarvoor ben ik met mensen op stap van een reis naar Peru die ik in 2010 heb gedaan. Dus dan sleur ik de hele tijd die bloemen mee van 's middags tot 's avonds.
Of in plaats van een boeket kan ik natuurlijk wel een roos kopen van de rozenkweker iets verderop ... Dat is minder sleurwerk.
Ik vind een gedicht schrijven helemaal niet "janetterig". Als een samoerai sepukku wilde plegen, schreef hij onder andere een gedicht voordat hij zichzelf het leven benam met een vlijmscherp mes in hun buik. Een kunstminnend man moet nog altijd niet een androgyne hipster zijn met een manbag en make-up.
Samurai droegen ook gewaden met bloemen op. I'm not saying, I'm just saying...![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)