|
|
#23 (permalink) | |||||
|
Citaat:
. |
|||||
|
||||||
|
|
#24 (permalink) | |||||
|
Citaat:
.Mijn vrienden blijven ook vaak in het café bij ons in het dorp . Ik vind dat enkel leuk als je een rustige avond wilt hebben of 30+ zijt. Nu moet je net gaan stappen nu het nog kan ![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#26 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Hertog Jan is wel goed Nederlands bier. |
|||||
|
||||||
|
|
#28 (permalink) | |||||
|
Citaat:
En Nederlandse frieten zijn kei hard gebakken dat is toch niet lekker man? Belgische frieten zijn voor mij gewoon de beste. En doe mij maar een Belgisch biertje. |
|||||
|
||||||
|
|
#31 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() http://www.nieuwsblad.be/article/det...cleid=GD3LJQD5 |
|||||
|
||||||
|
|
#34 (permalink) | ||||
|
is er al is een "feestmeeting" geweest? en was die goed meegevallen?
ik ken ook veel mensen die hier wekelijks in de kroeg vant dorp hangen..:drol: zelf zit ik ook regelmatig in het stad dus zie het wel eens zitten om eens af te komen, ne goeie aanrader zijn de jeugdcafés en strandbarren (uiteraard alleen in de zomer) ![]() moest woensdag ni werken dus zijn we naar de prof geweest, is een jeugdcafe daar maar das echt altijd feest he! cafe local zit ik meestal eigenlijk, maar nu vrijdag kan ik ni, moet ik naar leuven gaan(ni voor te feesten helaas)
|||||
|
|
#35 (permalink) | ||||
|
Ik heb wel zin om iets te doen dit weekend. maar ik ben nog niet 100% zeker of ik zaterdag moet gaan werken (normaal gezien niet).
feestmeeting is hier recent niet geweest voor zover ik weet. ik en wonkelrijm zijn wel eens samen op stap geweest en we zijn van plan dat wat meer te gaan doen. |
||||
|
|||||
|
|
#37 (permalink) | ||||
|
ah klinkt goe, wat voor cafe is dat café local?
ik zie soms op party industries da daar soms wel goei feesjes zijn. Ik heb wel zin om te komen anders zaterdag want vind weer niemand hier om weg te gaan. En nee we hebben nog geen feest meeting gedaan maar mischien dat iemand dat kan organizeren via dit topic? Ben zelf niet zo goed in al dat organizeren. |
||||
|
|||||
|
|
#38 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|